pitää mennä aki kaurismäelle hommiin. aki kieltää näyttelijöiltään näyttelemisen. onpa joskus myös kiroillut että, Perkele, olette harjoitelleet tätä!!
Liittyen kolmoskauteen. Spoiler Onko tuossa linkin videossa esiintyvä mies 24 Season 3:n pahapoika Steven Saunders.. fun.from.hell.pl/2004-05-27/sperm-bank.mpeg, koska yhdennäköisyys on huomattava
En tiedä, mä oon kattonu 24 S3:a. Niin eihän tuon kaltainen näyttelijä osaa näytellä. A) se on nainen ja vielä nuori sellainen B) ja blondikin vielä.
No nyt on kelloa ja pilliä ruutua peittämässä. Joku tuntee taas olonsa varmasti hyvin ylpeäksi "keksinnöstään" :OI Mahtaako koko jakson ajan tuo viimeisen jakson mainos olla rumasti tuossa ruudussa. Ja mitä perkelettä tuollaista nyt edes mainostamaan. Eiköhän se ole jo sarjaa seuranneille päivän selvä asia.
Valitettavasti kumpikaan, ei A eikä B vaikuta mielipiteeseeni. Tuo henkilö ei vain osaa näytellä uskottavasti. Ulkoiset avut auttavat kieltämättä jonkin verran, mutta kun tuokin henkilö on ollut sarjassa kolme vuotta, josta mielestäni vähintään kaksi liikaa, niin jossakin vaiheessa näyttelijäntaitojen puuttuminen alkaa häiritä enemmän ja enemmän. Kyseinen henkilö taitaa olla sarjassa enemmän ulkoisten ominaisuuksien takia, kuin näyttelijän taitojen ansiosta.
Digitv:n puolella ainakin näkyy, häiritsevän isolla ruudun vasemmassa ylänurkassa. Siis tällainen (ja näemmä koko ohjelman ajan).
Katos vaan. Kaapelin puolellaki subilla näkyy tuo. Aika haaleat värithän tuossa on, että ei hirmuisesti itseäni häiritse, mutta mieluummin ei tuollaisia.
Näemmä koko loppuillan ohjelmissa mukana tuo mainos. Syykin taisi jo selvitä. SubTV ilmeisesti yrittää kovasti saada uutta katsojaennätystä aikaan kakkosnelosen toisen kauden viimeisellä jaksolla.
Onkin aika harvinaista että nykyään tv-sarjaan saadaan Spoiler presidentti joka on suurempi ääliö kuin USA:n oikea pressa mutta onhan sekin nyt nähty :hitme:
Ja tuo kyseinen mainos on ollut ruudussa ainakin kello 19:30:sta saakka koko ajan, mainoskatkoja lukuunottamatta. :OI
No eipä toi "finaali" mainos mua ainakaan pahemmin häirinnyt. Ei sen nyt koko ajan olis tarvinnut näkyä siinnä, ehkä mainoskatkon jälkeen hetki olisi riittänyt mut ei siinnä nyttenkään mulla käämit palannut ja iltamennyt pilalle että olis pitänyt alkaa soittelemaan palautepuhelimiin.
MTV3:n tahtiin katsoessa ihmettelin, miksi syrjäytetty pressa antoi ydinaseiden koodit niin helposti pahiksille. Älähdin jo katsoessa, että "Syö se!", kun se kaivoi sitä korttia esiin, mutta ei, niin ei...
no kolmoskaudella Spoiler se pressa vasta käsittämättömäksi ryhtyy . jollet jo tarkoittanut kolmoskautta
Huomasiko joku/kukaan tämän HIEnon seasons finalen kliimaksin,minun taikalasit olivat varmaan huurussa kun itse en ainakaan sellaista huomannut??!
No ehdin jo luulla että loppu on täysin onnellinen, mutta Spoiler kovin hämmentävä oli tämä presidentin kohtalo. Ja käsittääkseni kolmoskaudella ei anneta selkeää kuvaa siitä mitä kakkoskauden lopussa lopulta kävi. Kun tämä pahishan uhkaili aiheuttavansa sodan toimillaan, mutta ei se kai sitten loppupeleissä syty? Hieno kausi kaikenkaikkiaan, mutta en kuitenkaan pitäisi tätä selkeästi parempana kuin ykköskautta.
No joo, finaali oli ihan kohtalainen vaikkakin ennalta-arvattava kuin mikä. Spoiler Tosin ihmetytti hieman miten Kingsley muka ei huomannut kopteria vaikka se pörräsi pauttiarallaa jossain viidentoista metrin päässä miehestä. Luulisi tuosta aiheutuvan pörinän huomaavan noin läheltä.