Jenkit on passeissa ihan takapajula. Jenkeistä aivan naurettavan pienellä murto-osalla (olisiko alle 5%) ylipäätään on minkäänmaailman passia. Ja kovaan ääneen vaativat muita maita ottamaan biometriset passit käyttöön, mutta itse asiassa käyttöönottoa viivästetään todnäk koska jenkeillä ei ole kyvykkyyttä lukea niitä passeja!!! Hah hah haa, mikä ääliömaa.
Tämä nyt ei olisi mikään uusi ilmiö että mainokset näytetään oikeassa kuvasuhteessa mutta itse teos sitten 4:3. Ainakin leffoissa tätä on useinkin harrastettu.
offtopic Hyvin ikävä tosiasia... Varsinkin maikkari tuntuu sotkevan kuvaansa välillä ihan mitä sattuu... Olisikohan ollut SubTV, josta tuli joku R&A pätkä, jossa kuvasuhdetta päätettiin sitten nerokkaasti vaihtaa kesken leffan! :OI (tuli siis ensin laajakuvana, sitten letterboxia...voiko joku vahvistaa?). /offtopic Toivottavasti nyt tulisi laajakuvana... 24 on kyllä ehdottomasti suomen TV:n parasta antia tällä hetkellä, vielä jos tulisi YLE:n lähettämänä eikä mosaiikkimaikkarilta...
Tuo on kyllä totta. Tosin itse olen kyseistä ilmiötä havainnut vain Nelosella. Parin leffan mainokset ovat kyseisellä kanavalla tulleet laajakuvana(tosin nekin letterboxina) ja itse elokuva 4:3 pan&scannina. Toivotaan parasta.
Olipas hyvä jakso. Vaikka vähä harmitti ku ei enää Michelleä ja Tonya yms. vanhoja henkilöitä ollu mukana, mutta eiköhän tuo uus väki tuosta tuu tutuksi... Jack aika hyvin huomas ku sen pesulanpitäjän silmä vähä liikahti oikealle, ja ihan hyvin hoiti sen kuulustelunkin Taattua 24 laatua Täydet 5/5 pistettä:thumbsup:
Jep. Loistava jakso, torstai-iltaa odotetaan kuin kuuta nousevaa. Laatudraamaa ja toimintaa samana iltana. :thubsup:
Koukutus on kova, jo neljännen kerran. Kahden jakson viikkotahdilla homma etenee entistä maistuvammin! Driscollin antamat potkut Jackille aika loogiset. Ei ole helppoa olla CTU:n johtajistossa kun Jack on kuvioissa (Chappelle ) Hieno jakso!
Katoin tuota DVD-boksin kansikuvaa, Spoiler ja katoin että onko se Tony joka on tuos vasemmas alakulmas, joku joka on jo nähny 4. kauden vois sanoa Laitetaan nyt spoilertagit, että kukaan ei pahoita mieltään.
Kyllähän 24 iskee taas kovasti. Tuntuu olevan vauhti päällä heti ensimmäisestä jaksosta alkaen, mutta toivon, ettei nopea tahtinen aloitus tuo myöhemmin mukaan ikäviä suvantovaiheita. Arvioita kaudesta ei todellakaan viitsi lähteä ensimmäisen jakson perusteella tekemään. Maikkarille propsit siitä, että lähettää kaksi jaksoa viikossa. -KTB-
Spoiler Tony tulee mukaan kuvioihin kuten myös muutama muu vanha tuttu. Tony tulee ainakin omasta mielestäni vielä hänelle kuuluvalla tavalla kuvioihin mukaan. Tosin vielä joutuu muutaman jakson katsomaan kunnes vanhat tutut palaavat Olin myöhässä näköjään muutaman minuutin
Ihan hyvä jakso oli muuten, mutta on pakko kitistä, tuosta loppukohtauksesta, miten amatöörimaisesti he puolliustivat tätä pomoa. Ja kuinka helposti rynnäkkökiväärillä pystyy juoksusta ampumaan muutaman jannun. Toiselta osapuolelta ei kuollut yhtään, mikä ei tuntunut ihan realistisimmalta vaihtoehdolta. Onko tämä äxön aina tollut tälläistä 24:ssa, kun en ole aikaisemmin näitä erityisemmin katsellut.
Mun mielestä Jack tuotiin, tai no eihän sitä virallisesti vielä, mutta tuodaan kuitenkin mitä todennäköisemmin mukaan kuvioihin "liian helposti". Oli nimittäin niin karismaton ja tylsä tämä hänen korvaajansa, Ronnie. Mielestäni tuota kauppiaasta näki kyllä selvästi, että hän salasi jotain (tarkotan nyt eleitä), joten Jack toimi kokemuksen perusteella, jonka takia tuo silmäpelin huomaaminen ei ollut niin epärealistista. Ei ollut ehkä laadullisesti niin hyvä jotenkin, mutta koukuttaa niin perkuleesti. EDIT: Sanotaan vielä sen verran, että olisi kyllä pitänyt olla Tony, Michelle ja Pressa kuvioissa mukana, kun sen verran hyviä hahmoja olivat. Minua on Chloe ärsyttänyt aina, eikä tuo Druscolli tjsp oikeen tuntunut mukavalta hahmolta, mutta se voikin olla hyvässä mielessä näin, mutta se tullaan näkemään tulevaisuudessa.
Mahtava startti niinkuin jokaisella kaudella tähän menessä ja ainahan se meno on mahtavana pysynytkin. Harmittamaan jäi että mtv3 näyttänyt sarjan noin 15 minuutin "prologia" jossa näytetään kun Bauer erotetaan ja jotain muutakin pikkusälää ennen 4 kautta. Onneksi nyt tulee 2 kertaa viikossa niin odotusaika ei ole aivan niin pitkä.