cdon.com alennuskoodi, jonka arvo on 5 €. Käytä koodi kassalla, jolloin hinta korjaantuu automaattisesti. Tarjous koskee yli 20 € ostoksia. Koodi: mGiRfCL12 Koodi on käytettävissä ainoastaan yhdellä ostokerralla ja se antaa 5 euron alennuksen yli 20 euron ostoksesta. Koodi on voimassa 31.08.2016 asti. Huomioithan, ettei koodia voi yhdistää muihin alennuskoodeihin tai tarjouksiin, eikä sitä voi lisätä tilaukseen jälkikäteen. Koodia ei voi hyödyntää lahjakortin, mobiililiittymän tai digitaalisten tuotteiden ostossa.
Cdonille 5e alennus yli kahdenkympin ostoksesta. Kerran käy ja voimassa vielä tämän päivän. tAw9jCb28
No niin. Virheellisen alekoodin perään kyselin, ja sitten tuli kaks tilalle. Mutta enhän mä näillä kakkaakaan tee. CDON Koodinne: xerTWC425 Tarjous on voimassa 9.10.2016 asti, antaen 10 € alennuksen ostaessasi elokuvia vähintään 40 € arvosta. Toinen samanlainen: xDACbMa92
Mistä päättelit että koodit käyttänyt henkilö yleensäkään olisi ollut tämän foorumin käyttäjä? Tämä on täysin julkinen ketju, jota käytännössä kuka tahansa netin käyttäjä maailmassa voi katsella. "Ongelmaan" olisi olemassa helppo ratkaisu:
Anteeksi, minä käytin tuon ensimmäisen koodin ja olin aikeissa kirjoittaa siitä kiitoksen, mutta se unohtui kaikessa hässäkässä. Kiitos ja anteeksi....
Käytin toisen ilmoitetun koodin, kiitos siitä. Tällä kertaa siis kummatkin koodit päätyivät foorumisteille. Olen kyllä samaa mieltä, että joku yv-välitteinen homma toimisi paremmin.
Clas ohlson: Ole hyvä, saat seuraavasta verkkotilauksestasi 10 %:n alennuksen. Anna oheinen koodi tilausta tehdessäsi. Tarjous on voimassa tänään keskiyöhön asti. Koodi: CLAS41123 Oheinen alennus annetaan vain verkkokaupassa. Sitä ei voi yhdistää muihin tarjouksiin, eikä se koske tilauskuluja.
Discshopille 5e alennus yli 20e ostoksesta. Ei löytynyt mitään ostettavaa itselle tällä kertaa. 9rTRzXhu Ainii ja voimassa vuoden loppuun.
Minulla yli 50 punnan ennakkotilaus. Toimiskohan tämä, jos peruisi sen ja tilaisi uudestaan? 10 puntaa on kuitenkin 10 puntaa..
CDON: Tollasen bongasin, ainakin tänään vielä toimi: 15% alennusta musiikista ja elokuvista koodilla BENIFY17N
xY1JU151 CDON.COM 10€ alennus elokuvista ja tv-sarjoista (ei koske ennakkovarattavia) kun ostaa 40€:lla. Voimassa 14.8. asti.