onko joku saanut noita MM-futis vounchereita? Itsellä pitäisi olla £2,5 edestä, mutta bank näyttää ettei niitä ole yhtään....?
Aamulla sain. Ja tilaus tähän mennessä onnistunut ongelmitta. Tein prosessin kuten viimeksikin: En mennyt sähköpostissa ilmoitetun linkin kautta sivuille vaan näppäilin osoitteeksi perinteisen cdwow.com - etsin mitä tilaisin, tällä kertaa tilaukseen The Godfather (kolmannen kerran hyllylle. Tällä kertaa pysyvästi) - Menin kassalle ja laitoin redeem gift voucheriin koodin, jolla se vitonen tippui pois ja tilasin -> rekisteröitymättä omalla tunnuksella! Just pay and go... Niin varma että peruisivat tilauksen jos omilla tunnuksilla tilaan
Omat tilaukseni olen joka ikinen kerta tehnyt kirjautumalla tunnuksillani sisään, ja aina on onnistunut - linkki+voucher -systeemit sekä muut "extrasäästökikat". Kirjautumisen olen tosin tehnyt vasta voucherin lunastamisen jälkeen, mutta tuskinpa tuolla toimintajärjestyksellä on vaikutusta onnistumisprosenttiin. Luonnollisesti täytyy taas koputella puuta, sillä tietenkin kaikki tilaukset menevät tästä lähtien perseelleen kun menen hehkuttelemaan Niin, ja tuota 5£ vöytzeriä ei ainakaan vielä ole tälle suunnalle ilmaantunut. Odotellaan...
Mulla taas ei mene läpi mitkään alennukset ei sisäänkirjautuneena eikä pay 'n go menetelmällä. Se yliopisto-linkki on ainoa joka pelittää..2£ voucherikin meni hukkaan :/
Itse sain eilen sillä cd-wow cheapest price finderilla kakkoset pois hinnoista. Nyt sivu näittää olevan alhaalla
Oho. Mikäs se tällainen linkki on? Nousee vakavasti otettavaksi kilpailijaksi perinteiselle "taikalinkille" maagisten ominaisuuksiensa ansiosta. Ilmeisen pysyvä tapaus tämä uusi tuttavuus, vai onko kyseessä joku rajattu kampanjalinkki jonka toimivuus lopahtaa jossain vaiheessa?
Itse olen ainakin käyttänyt kyseistä linkkiä jo kauan, eikä ainakaan missään lue että se olisi katoamassa.
http://www.thehut.com 10% pois kaikista niin kauan kuin Englanti on kisoissa, ja koodi on tietysti ENGLAND
Noin viitisen viestiä kun vaivautuisit lukemaan ylöspäin niin löytäisit tuon saman alennuskoodin sieltäkin. Voimassa siis lauantaihin asti, jolloin Englanti tippuu kisoista.
Eipäs nyt innostuta, ei se Englanti mihinkään ole tippumassa. Unelmafinaaliksihan saadaan Englanti - Italia...
CDWOW Cheapest Price Finder ei jostain syystä anna alennusta .comiin ollenkaan. On se ennen antanut. Tiedä sitten mikäs nyt.
Paria tuotetta testasin ja kyllä se alelinkin antaa ihan oikein, mutta ei vaan näytä ale-hintaa listauksessa. Näyttäisi siis yhä toimivan ihan ok.