"Voucher cannot de redeemed - no valid product in you cart." Mutta kiitos kuitenkin. 1£ ja 2£ vouchereissä näyttäisi olevan sama koodi.
No wittu, noilla on käyny joku kämmi. Molemmissa sekä 1£ että 2£ vouchereissa ON sama koodi eli juuri tuo a902b-d6325-41b9e-37cbd Lähetin replyä ja kinusin uutta vöyssiä tilalle.
Koodi 85bef-c31ba-4c16b-22e2b käytetty, kiitos! Galactican kolmoskausi oli liian halpa (19£) vastustaakseni kiusausta
Play.comin uuden saitin kunniaksi jakavat koodia: NEWPLAY08 - £2 alennus yli £20 ostoksista (alennus euroissa 2,99 € Voimassa 25.5.2008 keskiyöhön. Huom: Valuutta pitää vaihtaa punnista euroiksi ennen kuin menee check outiin, muuten se herjaa siitä.
Taitaa jäädä hyödyntämättä. Ei taida keksiä viikossa mitään £20 verran ostettavaa siten että muualta ei samaa tavaraa saisi halvemmalla. Todella v*ttumaisia tällaiset "edut". Aikaa menee tuntitolkulla jos yrität koostaa £20 kasaan kokonaistaloudellisen järkevästi ja jos jätät hyödyntämättä niin sekin harmittaa. :OI
CD-WOW, 2 puntaa vapaaseen käyttöön 864ce-ba26a-f71da-b1d04 All vouchers must be redeemed by midnight on the 20th May. [OT] Jo on ongelmat. Minuutti meni, kun tsekkasin hintatilanteen seurattavista tuotteista DVD price watchista, ja selasin Playn vaatetarjouksia. Toinen minuutti menee sitten, jos viikon päästä vilkaisen uudestaan. Musapuolen ihmettelyyn saisi ehkä kulumaan enemmänkin aikaa, mutta sekin kävi nyt nopeasti, kun ei ole kuin yksi CD ostoslistalla.
Planet Earth 5,90 5-DVD:n sarja: http://www.bonniershop.fi/cm/1.2244?media=suomi24cpc&ms=true&product=ILL Saa vielä 2 tieteen kuvalehteä... Ei huono tarjous! Itse ei jaksa tarttua syöttiin tällä kertaa..
Muuten ois ihan piruuttaan voinut ottaakin tuon tarjouksen mutta yksi sana lähinnä vituttaa tuossa: KESTOTILAUKSENA:OI
Mikäs siinä vituttaa? Sehän on nimenomaan hyvä asia, kun voi perua tilauksen milloin vaan. Toisin on määräaikaistilauksien kanssa...
Jos jollain on kokemuksia noista "kestotilauksista" missä tulee kylkiäinen mukana, niin voisiko kertoa että miten tuo toimii. Tuleeko ensimmäinen lasku kotiin joka on 5,90e arvoinen? Voiko peruutuksen hoitaa heti sen maksamisen jälkeen vai pitääkö odottaa että kaksi ensimmäistä numeroa on saapunut?
Juuri noin, itse oon perunut aina tilauksen, kun olen laskun maksanut. Se kylkiäinen tulee sitten yleensä muutaman viikon päästä.
Juurikin näin se homma toimii. Aina on lahja tullut ja jutun voi tehdä niin monesti saman lehden kanssa kuin jaksaa..
Joo kiitos todellakin, tuo Planet Earth on kuulemma aivan levoton joten tällä hinnalla sen ottaa mielellään. Tieteen Kuvalehti taas on mainio lehti joten tämä on aika win-win tilanne.