Mistä te noita vouchereita saatte? Olen tilannut kymmeniä kertoja CDWowista, mutta yhtään alekuponkia ei ikinä näkynyt. Tuleeko niitä vaan köyhille?
Alennuskoodi play-asiaan. Vähintään 50 dollarilla ostaa niin saa 5 dollaria alennusta. Itse en tuolla koodilla mitään tee. KF-SLH-SSM
Mulle ainakin tulee silloin tällöin Wowin mainossähköpostien mukana, kun ne on sallinut. Lisäksi välillä on kampanjalinkkejä, jonne pitää käydä naputtelemassa oma mailiosoite. P.S. Itse olen köyhä mutta hyvin toimeentuleva.
Voucher code: VTWMDLHGPQ £5 off £50 spend at Play.com Expires 22nd of September Vähentää eurohinnoista 7,50. Vähennys menee tilauksen kalleimmasta tuotteesta, joten koodia voi hauskasti hyödyntää. Tilaa tuotteen A ja kasan sitä halvempia ensi kuussa ilmestyviä jutskia (ennakkotilaukset voi perua kun tuote A on postissa).
Onko väliä milloin peruu? Hetimiten kun toinen tuote on postissa? Toimiiko varmasti? Eli jos tilaan erään kiinnostavan leffan ja toisen tulevan jutskan niin saan sitten 7,50 halvemmalla? eli tuo jutska pitää olla halvempi kuin haluttu tuote. Ok
Nyt täytyy kyllä sanoa, että moraali tökkäsee vastaan moista keplottelua. Sanokaa mitä sanotte, mutta kusetukselta ja jopa varastamiselta tuommoinen haiskahtaa.
Play.comin vaatteista -20%, toimii: Voucher 20% Off ALL Clothing and Accessories at Play.com 0 HOT Retailer: Play.com Grab 20% off ALL Clothing and Accessories at Play.com !! Use code "PLCINX08" at checkout Includes top name brands, e.g. Bench, Animal, O'Neil, Roxy, Quicksilver, Fly 53 and more... Code ends midnight 31st October, 2008 Tags: Fashion, play.com, Bench, Animal, O'Neil, Roxy, Quicksilver, Fly 53 Use Voucher
Käytin tuon alennuksen tuotteeseen, joka julkaistaan vasta lokakuun lopussa ja nyt rupesin sitten miettimään saanko tuota alennusta tuosta tuotteesta vai poistuuko alennus tuolloin 22 syyskuuta, kenelläkään kokemusta alennuskoodin käytöstä ennakkotilauksiin?
Hätäisellä kokeilulla laitoin nyt jo löytyvän leffan ja pari tulossa olevaa boxia. Tuo 7,5 lähti boxin hinnasta kuitenkin?
Toimii vain kerran, mutta tilejä voi luoda useita. Itse olen käyttänyt pariin kertaan. Ja moraalitontahan tämä on.
Alennus menee tilauksen kalleimmasta tuotteesta. Kun kallein tuote postitetaan, loput tilauksesta voi perua.
Itse ajattelen asian niin, että yhteiskunta toimii sillä tavalla, että on asioita joissa kuluttajaa kohdellaan ehkä kohtuuttomasti ja vastaavasti asioita, joissa palveluntarjoajaa/myyjää kohdellaan ehkä kohtuuttomasti. Nämä tasoittavat toisensa, joskaan ei kuluttaja nyt mitenkään pääse tasoihin koskaan. Sillä tavalla, etenkin jos paha on tässä kohtaa pieni ja vieläpä tietyllä tavalla täysin oikeutettu, niin omatunto ei todellakaan soimaa, jos tällaisen porsaanreiän käyttää hyväkseen.
Paha on ehkä pieni, mutta miten siitä saat oikeutetun? Täälläkin usein valitetaan myyjien/huoltoliikkeiden/maahantuojien yms käytöksestä tapauksisssa, joissa kyse on loppujen lopuksi moraalista eikä lain sanasta. Eikö sama koske myös ostajapuolta? Toisin sanoen, jos haluaa toisen puolen käyttäytyvän moraalisesti, voisi niin tehdä itsekin. Pienistä asioista lähtien.
Siten, että eikö tällainen ole periaatteessa myös Play.comin omalla vastuulla. Jos he tekevät tällaisen tarjouksen missä on niin selkeä porsaanreikä, niin onko se kuluttajalta sitten täysin moraalitonta hyödyntää sitä. Ei minusta. Niin (Play.com) makaa kuin petaa.
"Kun yksi ei maksa, muut maksaa enemmän" Eli, jos tämmöisiä playn tapaisia tarjouksia käytetään väärin, on vaarana, että tarjouksia ei jatkossa tulekkaan... Toinen vaihtoehto toki on, että he parantavat systeemiään ja ennaltaehkäisevät väärinkäytökset.
:hitme: Olet nyt v-ä-h-ä-n väärin ymmärtänyt asiakkaan aseman kaupankäynnissä. Ei nämä mitään tv-lupia ole.
Kansainvälisillä foorumeilla esitettiin vähän aikaa sitten myös kolmas vaihtoehto jota on porukoille käynyt: play laskuttaa alennuksen jälkikäteen visalta automaattisesti tilauksista joissa alea väärinkäytetty. Tästä oli juttua vähän aikaa sitten avforumsin/thedvdforumsin foorumeilla, mutta ei jaksa kaivaa linkkejä..