Satuinpa tuossa huomaamana, että täällä koto-suomessakin aletaan ensi syksynä näyttää ABC:n tämän hetken kuuminta sarjaa - Aliasta. Olen kaikki tähän mennessä jenkeissä näytetyt jaksot nähnyt ja voin kyllä varauksetta suositella kaikille. Muistakaa katsoa alusta asti, koska tästä sarjasta ei todellakaan voi jättää yhtään jaksoa katsomatta
Tällasta löysin pikaisesti etsien: Sydney Bristow, a vivacious, athletic grad student, discovers that her not-so-typical after-school job as an agent for SD-6, a top-secret division of the CIA, holds some deadly secrets that not only put her life in danger but also threaten the security of the free world... linkki: http://www.alias-tv.com/home.html
Ensi-viikon torstaina se sitten alkaa. Saapa nähdä onko tästä sarjasta mihinkään, toivottavasti vastaus on kyllä. Sarjaa mahdollisesti jo seurailevat voisivat kertoa onko sarja ns. jatkuvajuonellinen vaiko jotain muuta. Aika mielenkiintoisia näyttelijöitä ainakin sarjassa on vieraillut mm. Lena Olin, Ethan Hawke, Christian Slater, Faye Dunaway, Rutger Hauer ja ilmeisesti sarjan faneihin kuuluva Quentin Tarantino.
Häijyjä nuo Nelosen viljelemät mainokset sarjasta. Olin aivan varma että sarjalla todella on jokin hiusväri-sponsori, mutta vasta eilen katsoin tarkemmin...
Pitää ilmeisesti vilkaista tätä sarjaa, vaikka en odota sarjalta kovinkaan paljon. Saattaa olla, että omien odotusten takana on liiallinen kriittisyys uusia sarjoja kohtaan. Pitää kuitenkin katsoa edes eka jakso, jos ei muuten niin sen vuoksi, että sarjan päätähtönen Jennifer Garner on pokannut osastaan sarjassa Kultaisen maapallon (paras naisnäyttelijä draamasarjassa) ja onhan sarja saanut myös kaksi emmyä. Katsotaan... -KTB-
Täytyy kyllä tosiaan alkaa katsomaan. Muutaman jakson udellut ja katsellut netistä ladattuna, mutta en viitsinyt alkaa ihan jenkkien ajassa alkaa tuota katsomaan, joten aivan loistavaa, että saamme nähdä tämän näinkin "pian" kotosuomessamme :thumbsup:
Nämä Nelosen mainokset kyseisestä sarjasta on ainakin ihan mukaansatempaavasti tehty. Mahtaakohan kuitenkaan esim. mainoksissa soiva musiikki liittyä mitenkään itse sarjaan vai onko tämä vain Nelosen lisämaustetta? Tällä tavalla kasattua mainontaa on viimeaikoina alkanut näkymään enemmän ja enemmän .
Niin, ja niiden Mullan Alla-mainosten jälkeen luulin jo että Suomalaiset ovat tekemässä omaa versiotaan Monttubileistä.
Onkohan toi Aliaksen mainos ihan nelosen itse keksimä juttu, vai jenkeistä kopsattu, tai jokin formaatti juttu? Jos se on nelosen suunittelema, niin täytyy kyllä nostaa hattua hienosta pätkästä.
nelosen tekstitv uutisissa kerrotaan että alias sarjan elokuva versiosta on käyty neuvotteluja. samassa jutussa kerrotaan myös kohta ilmestyvä ensimmäisen kauden dvd julkaisun sisältävän useita tunteja lisämateriaalia.
Nonniin! Tänään se sitten vihdoinkin tulee. Suhteellisen kaunista katseltavaa pitäisi olla, ainakin mainosten perusteella. Kertokaas muuten mikä biisi ja kenen esittämä biisi soi siinä Nelosen mainoksessa?!
Juu, missään vaiheessa ei ole ollut epäselvää, ettenkö ainakin ekaa jaksoa katsoisi :love: Toivotaan, että sarja on muutenkin hyvä.