Eli nyt heti aluksi sanon että olen kujalla kaikesta hifistelyyn liittyvästä.Ikään on se 16 kesää. En ole mikään kultakorva, eli äänenlaadulla ei ole "suurta" merkitystä. Silti tykkään rakennella ja testailla kaiken näköstä, ja nyt olisi vuorossa omaan huoneeseen tehtävä kokonaisuus, jota sormet ristissä voisi sanoa kotiteatteriksi. Budjetti pyöreät viisi euroa, mutta jos jotain tarvitsee hankkia, niin kyllä onnistuu sekin. Kuvanlähteenä toimii putkitelevisio. Koska jotain kaiuttimia löytyy kaapistanikin, 2 JWS Sat 900, 2 jotain Sonyn vanhasta(oli silloin kallis) mikrohifisoittimesta otettua kaiutinta, sekalaisia diskantteja, keskiäänielementtejä, ylempi keskiääni?, ja bossin halppis 12" subbari. Speksejä voin koittaa kaivella huomenna. Subbarille vahvistin on simex ba-480, ja normi vahvistimena toimii vanha Yamaha. Yamahan speksit etin huomenna. Eli mitä noista saa kasattua? Simexissä on niitä liitinpaikkoja monta, miten niitä käytetään, tai siis miten voi kytkeä? Jotain koteloitakin voin rakentaa jos tarvetta tulee. Tuo kotelo missä tuo subi on, on huono koska en löytänyt speksejä subbarista, joten en voinut laskea oikeita mittoja. Suljettu kotelo on kyseessä. Tarvikkeita on: n. 30 metriä kaiutinkaapelia, liittimiä, plugeja, työkaluja joka lähtöön, rca piuhoja ja muita sekalaisia piuhoja ja paneeleita. Ja innostusta! Sitten kun kesätöitten aika taas tulee, niin voisi alkaa päivitellä kalustoa, mutta nyt mennään näillä, ja vaikka joutuisi joskus kaikki laittamanaan uusiksi, niin eipä tuo häiritse. Kerrottakoon vielä että on kipsilevy seinät, muovimatto ja katto on viistoon laskeva. En tiedä menikö oikeaan paikkaan EDITTIÄ: Natural Sound Stereo Amplifier A-07 (180W) lukee vahvarissa. Mitään tietoja siitä en löytänyt. Mutta se on 2? kanavainen ja siellä lukee että Min 16 ohmia. A ja B kanaville left ja right(Eikös se sitten 2 kanavainen ole?) JWS Sat 900 Ainoa ero kuvaan verrattuna että on 120W max teho lukee minulla. _Kuva_ Sonyn kajarit ovat malliltaan SS-H551 6 ohmin impedanssi Bassorefleksikaiutin Simex BA-480 4ohm 250w ,8ohmiin n.180W Simex kuva Itse olen sillannut sen 2 ohmiin, eli noin 330W?(Jostain luin että olisi ollut tollainen). Ei ainakaan vielä ole ollut ongelmia. Mitä tuo vaiheenkääntö tarkoittaa? Muista en löytäntyt mitään tietoja.