Menee jo toistoksi mutta tuo v..un Flo :sick: .Vanhukset on kyllä hyviä.Nyt vaan toivomaan ettei tuo kalkkuna vain voita...Pitäisiköhän kurkistaa netistä ettei jännittäisi koko viikkoa..
Uskomaton äijä tuo Zach, ei tuollaista ole edes olemassakaan. Itse olisin jo antanut sen tuhat kertaa muijalle lähtöpassit, oli palkintona miljoona tai ei..
Kyllä,itse olisin teurastanut muijan jo ajat sitten. Flo ei edes voinut kiittää Zachia siitä,että se on jaksanut kestää hänen oikkuja. Mutta,seuraava tieto kyllä pilaa monen ihmisen katselukokemuksen. Päätin vilkaista MTV3:sen Amazing Racen tekstikanavasivulta 347 jaksoselosteen,niin yllätys olikin,että jakso selosteessa kerrottiin ensi viikon tapahtumat ja kisan voittaja! Very good,nicely done MTV3! :thumbsup: :thumbsup: Itselle tuosta ei sinänsä hallaa ollut,sillä tiedän jo miten kisassa käy,mutta todella typerästi tehty kyllä tuo. Katsotaas kuinka paljon palautetta tuosta tullaan näkemään..
Minä antaisin ohjelman tekijöinä Zachille jonkin extreme-sitkeilijä palkinnon(1 M$ fyffeä vaikka). Ei tuollaisia hermoja voi olla kellään. Akka hourulaan. No, harmi vaan, että Zachin mahdollisuus voittoon on mennyt, Flon takia. :OI
Kyllähän peli on vielä ihan avoin. Eiköhän tuossa viimeisellä pätkällä taas tasoiteta erot jossain vaiheessa, jotta saadaan jännittävä loppu. Harmi sinällään, koska jos näin käy, niin vanhusten mahdollisuudet huononevat. Heille voiton soisi. Tai no, kyllä minä sen soisin kaksosillekin, tai Zachille, kunhan Flo ei saisi mitään
Jäi viimeisin osa katsomatta niin voisitteko valaista että ketkä tippui vai oliko taas jakso jossa ei ketään lähetetty "maitojunalla" kotiin?
Kyseessä oli toiseksi viimeinen osa joten ketään ei lähetetty kotiin. Varikolle saavuttiin järjestyksessä: Vanhukset, Ken&Gerald, Flo&Zach
Sille tunne-elämältään lapsentasoiselle kitisijälle miljoona. Joo, tekee varmaan hyvää tuolle egolle. Kurdtilla taitaa olla vaihtoehdot aika vähissä.
Zach jos kuka kyllä rahat ansaitsi, hän sai tehdä töitä lähes kahden edestä kun puolet ajasta joutui potkimaan/suostuttelemaan Flo'ta eteenpäin. Toivottavasti Flo lahjoittaa omasta puoliskostaa Zachille osan.
Noinko siinä sitten lopulta kävikin. Zachille rahat tulivat kovalla työllä ja ne hän ansaitsikin, mutta Flo... Toivottavasti Drew vie sen vihille ja livistää rahojen kanssa.
Flo oli kyllä ehdottomasti ärsyttävin henkilö koko poppoosta mutta ei ole toisesta sijastakaan epäilystä; Ian. Mikä pässinpää! Voitto olisi kuulunut sympatiapisteiden osalta veljeksille mutta eipä se tässä kisassa vaikuta. Huomasiko kukaan muu sitä, että pätkän alussa annettiin rahaa käyttöön 250 dollaria. Sillä sitten mentiin mantereelta toiselle. Ei taida aivan mahtua budjettiin. Vai tuliko jossain muussa vaiheessa lisää käteistä käytettäväksi?
Turistiluokan lennot maksaa tuotantoyhtiö (kamera- ja äänimiehet matkustavat business-luokassa), joten lentomatkoihin ei mene reitin alussa annettuja rahoja.
Ah soo. No siltikin se 250 dollaria on aika niukka tollaseen. Sen verran kuitenkin taksillakin ajelivat ja junalla puksuttelivat.