Kokeilin myös itse Bosch ohjelmalla. Sonyn tv ja Apple 4k tv kanssa ja ei ole Primessä ongelmaa itsellänikään.
Äänisynkan kanssa ei ole ollut ongelmia, mutta kuvanlaatu on ajoittain aika heikko. Vaikuttaisi olevan ohjelmakohtaista. Pilveilyä ja pikselöitymistä. Sony A84J + 400mb kaapeli suoraan tv:hen.
Nyt ois saatavilla: bondit https://www.primevideo.com/search/ref=atv_sr_sug_5?phrase=007 james bond&ie=UTF8 kävin muutaman läpi ei ole suomi tekstejä. Englanti / ruotsi
Hyvä, ei taida kuitenkaan olla 4k versiot? Testasin nopeasti DR NO itunes 4k vs prime. Paremmat värit ja tarkempi itunesin puolella. Erikoista kun aiemmin olen lukenut että Primessä olisi 4k versiot.
Primellä ne itsekään tiedä mikä versio mikin on. Vähän väliä lukee että UHD ja/tai HDR mutta SDR tulee. Ja se vaihtelee myös. Joku leffa voi välillä olla HDR ja kohta taas ei.
Taisin vahingossa tämän tilata, kun yritin tuota Chernobil sarjaa tilata Ranskan Amazonista. Miten tämän saa peruttua? Heittää minua vain tuolle luottokortti puolelle, mutta en löytänyt mitään peruuta nappia.
Primevideo.comin kautta luultavasti onnistuu helpoiten. Kokeile tämän linkin takaa: https://www.primevideo.com/region/eu/settings/your-account/ref=atv_set_your-account
Juuri tuota olen yrittänyt, mutta menee vain Amazonilla kohtaan, jossa voi muuttaa luottokorttia? Ei siellä halaistua sanaa puhuta tilauksen peruuttamisesta tai ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin tuo luottokortti?
No en osaa auttaa, oma tilaus on tauolla joten näen vain "Liity" sivulla jolta pitäisi löytyä "Lopeta tilaus". Tässä artikkelissa selitetään asiaa tarkemmin, tosin oletan että olet jo löytänyt tämän.
Jep olen tuon löytänyt, mutta mitään "lopeta Prime jäsenyys" kohtaa tuolla Ranskan sivuilla ei satu silmään. En kai kyselisi, jos helppoa olisi. Alkaa pikku hiljaa vituttamaan.
Onko nyt varma, että edes tilasit kyseisen palvelun ? Onko esim. luottokortilta otettu kyseinen veloitus ? Selittäisi sen ettei pysty perumaan. Ihan vaan aattelin kun mainitsit, että ehkä vahingossa tilasit....
Amazonit ovat jo pitkään tyrkyttäneet Primeä tilausta tehdessä ja olen jo rutinoitunut klikkaamaan option pois oli kieli sitten mikä hyvänsä. Kumma kun se sitä mulle ehdottelee, koska olen tilannut Primeä muutenkin jo iät ja ajat. Eikö siinä ole alkuun jokin ilmaisjakso?
No niin, kiitos avusta. Taisin onnistua kääntämään tuon kielen englanniksi. Odotan vielä, että lähettävät tuon Chernobylin ennen toimenpiteitä. Tosiaan, jos tuossa on tuo 30 päivää ilmaista, niin voisihan sitä tarkastaa tarjonnan. Ehdotuksia?
P...U! Haluaisin kausista 5 ja 6 blurayt, mutta kai se on unohdettava? Tuo pari viimeistä kautta menee kyllä katsottavaksi jahka teen ensin vähän surutyötä fyysisen median hautajaisissa.
Sarjoja Pidin kovasti: The Expanse, Tales from the Loop, Bosch, The Man in the High Castle, The Boys, Reacher, The Peripheral Viihdyin: The Lord of the Rings: The Rings of Power, Upload, Good Omens, Downton Abbey Kiinnostaa/jäänyt kesken, muut kehuneet: The Legend of Vox Machina (sarja perustuu Critical Rolen ensimmäisen kauden D&D seikkailuihin, se näkyy ja tuntuu hyvässä/pahassa), Sneaky Pete, Jack Ryan, The Terminal List, The Tick, Jean-Claude Van Johnson, The Wheel of Time, Carnival Row, Blacklist Onhan tuolla myös kaikenlaista Law & Orderia, jenkki Officea ja tällästä. Tämä Just Watchin suosittujen lista voi kanssa olla hyödyksi.
Tilauksen lopettaminen on Primevideo palvelun "Oman tilin" alla. Ei varsinaisen kauppa-Amazonin sivuilla. [ www.primevideo.fi ] Tili ja asetukset -> Oma tili Ja nappi löytyy oikeasta laidasta.