Omani tilasin NetAnttilasta ja pakkohan se oli samantien tarkistaa mitkä levyt sieltä löytyy. Täällä on kaikki kunnossa, eli oikeat levyt löytyy.
Vai sinä se syyllinen olet... Kävin sitten tiistai iltapäivänä (15.3) penkomassa laareja ja eipä löytynyt enää Gangs of New Yorkkia mistään... :OI
Sori, en ollut minä. Itse en tuosta elokuvasta tykännyt niin paljon, että olisin siitä lähes 6 euroa maksanut.
Anteeksi jos nämä ovat jo täällä esiintyneet. Eli NetAnttilassa oli oikein hyviä tarjouksia. Fight Club 6.95 Memento 6.95 Pari(4) Aliensia 6.95, siis kpl Signs 5.95
Kävin tänään hakeen Oulun KodinAnttilasta nuo Matrixin 2 viimeistä osaa ja jäipä noita jäljelle vielä kymmeniä. Luulis löytyvän vielä huomennakin..
Kyllä se tulee sinne takaisin. Monta kertaa olen huomannut,että joku leffa on lähtenyt pois listoilta ja tullut parin päivän päästä takaisin. Odottavat,että sinne tulee lisää niitä leffoja tjsp.
No voi p***ele, piti oikein avata oma Salon Anttilasta ostettu Perhosvaikutus ja ta-daa, kaksin kappalein director's cut! Ei kun Anttilaan vaihtamaan toiseen..........
Tänään löytyi tunnelista, vaikka olin jo ehtinyt toivon menettää käytyäni viikolla muutamaan kertaan aiemmin katsomassa tunnelista ja Graniittitalosta. Olivat saaneet niitä ilmeisesti lisää jostain. Viitisen kappaletta vielä jäi noin viiden aikoihin. Tarttuihan sieltä mukaan myös Quiz show, Fift element, High fidelity (5,95) ja Kuutamolla (6,95).
Keskusteluahan ei saisi tässä olla, mutta kerro nyt kun ihmettelin. Joskus v. 2000 ostin Quiz Shown ja se oli flipperi. Nyt tämän 5,95 takakannessa lukee että on DVD9 levy. Kerrotko siis että onko normi kaksikerroslevy vai valehteliko takakansi.
Kuopion Anttilassa bongasin Saksikäsi Edwardia muutaman kappaleen hintaan 11,95. En uskaltanut ostaa koska olen kuullut, että jokin versio olisi leikattu. Takakansi ilmoitti kestoksi 1h 42 min. Miten lie tämän julkaisun laita? Fifth Elementiä oli kanssa halvalla, mutta eikös tässä ollut luokattoman huono kuvanlaatu. Kannessa luki "Uusi versio, uutta lisämateriaalia" tai jotain sinne päin. Onko tämä edelleen se huonolaatuinen julkaisu?
Uusimmassa Anttilan mainoslehdessä; Vain muutaman dollarin tähden, 19.95 + 4000 nopeimmalle juliste Get Shorty S.E. 12.95, julkaisu huomenna Simpsons kausiboxit 1. kausi 39.95, 2-4.kaudet 49.95 Simpsons "teemalevyt" (Filmifestarit, Backstage pass, Kauhujen talo ja Riskibisne) 7.95 / kpl Team Ahma osa 1 23.95, lisäksi 2000 ensimmäiselle Team Ahma heijastin.
Tunnelin Anttilaan oli kasattu pari lavaa joista toisessa lojui mm. seuraavia Sandrewn vanhempia "laatujulkaisuja" (snapper-koteloissa, whoah) 3.95EUR / 4.95EUR kpl: - Eraser - Proof of Life - Driven - Swordfish - Freejack Ynnä muuta mitä ei nyt muistu mieleen (eikä tarvitsekaan ).