Voipi olla että sanottu jo mutta kerrotaan uudestaan. Kouvolassa oli Al Pacino boxi 20 ja Coppola boxi 40 . Molempia oli 2 kappaletta.
Steven Spielberg´s Taken 6 DVD box 19,95 , ainakin NetAnttilassa ja stadin tunnelissa... ja mä tietty tilasin viime yönä CdOnista hintaan 27,95... :OI
Voit perua tilauksen. Jos ei muuten niin katumisoikeutena ainakin. Sivuilla sanotaan että joudut tällöin maksamaan palautuskulut, mutta minä en ainakaan joutunut.
Kokkolan Anttilassa ainakin yksi kappale Angelin kolmoskautta hintaan 39,95e ja yksi kappale neloskautta hintaan 50e. Muut kaudet olivat normaalihintaisia mitä nyt nopeasti vilkaisin.
Kummelin uusin 19,95 OT: EU-direktiivi sallii että postikulut joudutaan maksamaan palautuksessa. Saksassa paikallinen laki edellyttää näin. Ruotsissa saattaa olla näin. mutta CDon määrittää ehdoissaan että Ruotsin lakia sovelletaan kauppoihin. Kuitenkin, koska heillä on Suomeen suunnatut sivut, voit soveltaa myös Suomen kuluttajasuojaa. eli heisän osalta kuluttaja voi päättää kumpia kulloinkin edullisimpia sääntöjä soveltaa.
Porin anttilassa musiikki dvd:tä. 11,95/kpl Leskinen Juice - Minä-sunnuntailapsi 2dvd Tiktak - Hei me soitetaan...oikeesti YUP - Helppoa katseltavaa Rammstein - Live aus berlin 14,95 Eminem - Anger management tour
Huomisesta 2.11. alkaen ainakin Hyvät, Pahat & Rumat mutta ilmeisesti kaikki dollaritrilogian leffat 8,95 / kpl.
Tieto perustui jutusteluun Anttilan kassalla. Eli en ikävä kyllä osaa (vielä) sanoa tarkemmin. Tarkoitus olisi käydä hakemassa itselle huomenaamulla...
Eli Gigantissa on tulossa vieläkin suurempi ale Dollaritrilogian osalta. Luonnollisesti Jürgen ei vielä voi paljastaa.
Sano numero. Sen ei tarvitse liittyä juuri mihinkään, vaikkapa säähän taikka euroihin tai vaikkapa painoon. Tai vaikkapa euroihin. Painotan, ettei se kuitenkaan liity mihinkään. Tarjous: Cocktail 3,95 €.