Terve, Minulla on tuo Audiopro LV2:nen ja olisin tiedustellut miten näiden kaiuttimien kautta saadaan television ääni kuulumaan. Televisioni on Samsung LE40A566B1WXXE. Itse olen yrittänyt laittaa television kuulokeliitännästä johtoa tuon kauitinsarjan usb-donglessa olevaan 3,5mm reikään, mutta mitään ääntä en saa kuulumaan. Mikä mahtaa olla vikana? Onko noita kaittimia edes mahdollista saada televisiooni kiinni? Käsittääkseni tuota usb-donglen 3,5mm reikää pitäisi tähän tarkoitukseen käyttää? Kaikista vastauksista kiitollisena!
TV:n kuulokelähtö toimii, sillä käytän sen kautta Sennheiserin langattomia kuulokkeita. Toisaalta toi USB-donglekin toimii, sillä saan tietokoneelta äänen tulemaan hyvin suoraan kaiuttimiin. En vaan käsitä mikä tässä ei mene oikein.
Entä sitten onko tv:n ja donglen yhdistävä johto ehjä? Onko dongle jossain usb:ssä kiinni että saa siitä virtaa toimiakseen? *with a 3.5mm stereo jack you can transmit wireless audio from devices with an audio output (line out/headset out), e.g. iPad/iPhone/iPod dock, airport express, stereo, radio, etc. Tx100 then requires a usB power adapter, sold separately. the tX100 transmitter can be connected to any audio source with an audio output (e.g. a headset outl). Connect a cable to the audio source and the audio input on tX100. tX100 is then powered with a separate usB power supply (available as an extra accessory). Example: connect to iPad/iPhone dock, Airport Express, TV, radio, stereo/receiver, mobile phone, network player, NAS, media player.
Eli tähän pitää hommata, joku tollanen virtalähde. Osaisitko karik134 sanoa millainen tuohon sopisi ja mistä saisi?
Siihen taitaa käydä mikä tahansa usb verkkovirta laturi. ehkä tälläkin toimii http://www.verkkokauppa.com/fi/product/23387/cmbmh Onko sulla tv:ssä usb:tä, siitäkin ehkä voi saada virran?