Tuohon on itse JMS sanonut että kaikkien B5:n avaruusalusten vauhti on juonen vaatima vauhti. "The spaceships travel at the speed of plot".
Vanha ketju ylös! Tuo saksankieli sen verran hukassa että voisiko joku kertoa onko noita Babylon 5 superboxeja saatavilla vielä jostain uutena esim: http://www.bol.de/shop/bde_dvd_hg_s...EAN7321921739934/ID8521116.html?jumpId=526584 Onkos kokemuksia kseisestä putiikista?
Hmm... Onkos tuo Bol.de se sama kuin se bol.com, joka yritti rantautua Suomeenkin n. kuusi vuotta sitten? Kyllä se ihan luotettava putiikki oli, mutta ei täällä pärjännyt vielä aikana, kun netistä ostaminen oli perusturriaiselle vielä vähän vierasta. Markkinointi keskittyi lähinnä opiskelijoihin, mutta valikoimissa ei tainnut koskaan oikein Suomen yliopistoissa käytettäviä taikka tarvittavia kirjoja ollut - vetäytyikin sitten Suomesta aika pian.
Kiitoksia :thumbsup: Eli tuolta uskaltaa kyllä tilata. Olisiko vielä joku kielitaitoinen joka kertoisi alla olevasta linkistä onko noita varastossa :hitme: Oliskohan se tämä: "Versandfertig innerhalb von 24 St" http://www.bol.de/shop/bde_dvd_hg_s...EAN7321921739934/ID8521116.html?jumpId=442930
Jos nuo ei muuten selviä, niin Google Translator auttaa: http://www.google.com/language_tools Versandfertig innerhalb von 24 St -> "Ready for dispatch within 24 St "
Itse myös tuon boksin eilen tilasin ja tänään tuli jo ilmoitus postituksesta. Ei ole ensimmäinen tilaukseni tuosta paikasta ja mitään valitettavaa ei ole koskaan ollut (nopeat postitukset, asiakaspalvelu vastaa myös englanniksi, jne).
oivoi - hyllyssä kun on jo kaudet 1-4. Mutta ku saisi halvemmalla ton boksin kun mitä kauden 5, leffat & crusaden erikseen ostettuna :OI :hitme: :hitme:
Lähti tilaukseen tuo boksi bol.de:stä ja hinnalla ei oltu pilattu. Ei originaalina vielä löytynyt tuota sarjaa.
Onko mitään saksalaista paikkaa josta vois tilata postiennakolla tätä B5 boxia ?? Vai pitääkö laittaa Visa hakemus menemään ? Olen pärjännyt tähän asti ihan suomi pankkikorteilla
Noniin, tilaus lähti (taas) menemään, jos tällä kertaa onnistuisi. Viimeksi olin bol:in kanssa pari päivää myöhässä. Liian kauan on siitä kun myin 1-3 kaudet pois tuon superboksin alta.
Aiemmissa viesteissä on jopa alle 90 EUR hintoja mainittu "superpoksille", mutta juuri nyt näyttää Bol.de:ssä olevan EUR 146,98. Tuleekohan paljonkin lisäkuluja Suomeen toimitettaessa? Nyt on kyllä 8 euroa mainittu (alle anderen EU-Staaten), päteeköhän tähänkin laatikkoon? Kyseessä siis 36 DVD:n peltilaatikko (kaikki 5 kautta + erillisiä leffoja). Ääni ja tekstitys saksaksi ja englanniksi. Suomijulkaisuthan taisivat tyrehtyä jo ensimmäisen kauteen... Entäs tälläinen putiikki, onko kellekään tuttu: Weltbild.de: Babylon 5 Superbox (99.99 EUR + pk). Tuoltakin tulisi kalliimmaksi tilata pelkät puuttuvat kaudet 2-4 kuin tuo superpoksi. Toki Suomesta saisi filmifriikistä tilaamalla (279,90 € ), poksi lienee muuten sama paitsi että kyseessä on pahvinen kotelo (musta, jossa iso keltainen "5" kyljessä). Mutta em. peltipoksi kuitenkin näyttää tältä (linkki excalibur:n galleriaan):
Hinta oli tupsahtanut 2 päivää mun tilauksen laittamisen jälkeen juurikin tuohon, itse onnistuin tilaamaan alle yhdeksälläkympillä! Samoin postitusaika oli muuttunut 24 tunnista 3-5 päivään. Eli olivat varmaankin myyneet varastonsa tyhjäksi. Postikuluja tuli juurikin se 8 euroa. Ja eilen tuli ilmoitus lähetyksestä. Onnistaisko kerrankin.
Voi perk*** Ei olis pitänyt tulla tänne kyselemään mitään, en itse kerinnyt tilaamaan tuohon 90 hintaan. Nyt kyllä ketuttaa, tietty ne myivät 3 päivän aikana plazalaisille varastonsa tyhjäksi. Ei kukaan sattumoisin ottanut noita 2kpl :OI ?
Tuskinpa ne pelkästään Plazalaisille menivät. Tuo on ollut melko suosittu boxi - muuallakin kuin Plazalaisten keskuudessa . Mulla kävi kanssa tuossa muutama kuukausi sitten niin, että peruivat tilauksen, kun eivät pystyneetkään toimittamaan. Eiköhän niitä tule vielä jossain välissä samalla tavalla tarjontaan...