bd-c6500

Keskustelu osiossa 'Blu-ray sekä UHD -laitteet' , aloittajana bulldozer80, 16.08.2010.

1. bulldozer80

bulldozer80 Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    huomenta!

http://www.samsung.com/fi/consumer/.../XEE/index.idx?pagetype=prd_detail&returnurl=

sinisen soittimen hankinta edessä ps50a456 telkkarin kaveriksi ja olen ollut tyytyväinen sampan tuotteisiin. Eli taidan koittaa pysyä merkissä.

nyt tarvittas varmaa (tai ainakin suhteellisen varmaa :) ) tietoo. Lukeeko / pyörittääkö kyseinen laite 2.5" ulkoista kovalevyä ja jos niin osaako lukee .avit .subien/.srt kanssa??? ja miten samat tiedostot verkon yli??? usbi tikulta kyllä lukee mut ei oo satavarmaa et mites subit....

ostopääpös ois aika selvä jos tuo toteutuu ku hinta alkais oleen aika kohallaan tossa laitteessa ( verkkokauppa.com 202€),

en tiedä onko tuo niin uus laite tai jotain mut oon koittanu ettii tietoo enkä ole selvää vastausta saanu tuohon asiaan. ja kun täällä perähikijällä ei ole kyllä kauppojen hyllyissä tuota laitetta niin et vois mennä testaileen ulkoisen kovon kanssa.

vastauksia odotellessa..... :)

2. Mja

Mja Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Kokeilin tuossa Seagaten 500 gigan 3,5" ulkoisella kovalevyllä, lukee ja tukee, DivX pakatut avi:t toimii ja samassa kansiossa oleva sub tulee automaattisesti, asetuksissa mulla on suomenkieli oletuksena, en kokeillu antaako tuo valita tekstit erikseen päälle/pois, mutta todennäköisesti. Voin kokeilla jossain vaiheessa.

3. bulldozer80

bulldozer80 Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Hieno homma ku sain vastauksen....
    kerkesin jo kysellä parilta "kerholaiselta" noista subeista mut kukaan ei näköjään käytä niitä...:confused:

mut jos sais vielä jostain tietoon et pelaako sen wi-fin kautta myös noi subit....

4. Mja

Mja Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Voin testata kuhan ehin, pitää jakaa tältä läppäriltä jotain, ku verkkolevy on vasta hankintalistalla. Uskon kyllä että toimii, ku kaikki tähän mennessä testatut hommat tuolla on toiminu tosi helposti. Wlanin käyttöönottoki oli tosi helppoa ja päivitti ittensä heti alussa helposti.

Olen kyllä laitteeseen tyytyväinen, vielä ku Samsung saa Spotifyn noihin internetohjelmiinsa...

Viimeksi muokattu: 25.09.2010