Jokohan Timppa on ehtinyt vaatia Heliltä tiettyjen aviollisten velvollisuuksien suorittamista... Henkan rooli kuulostaa nuorelta Einarilta, Saulin mielenkiintoisimmalta. Mutta ihan jees, katsotaan mitä syntyy.
On kyllä pitkästä aikaa mielenkiintoinen viikkotehtävä. Tästähän voi tulla jotain viime vuoden Espanjanloman veroista viihdettä, ainakin toivon niin
Kenet haluaisit uudestaan taloon? Viimekauden "suosikki" Mira olis kiva nähdä talossa. Olis komiodraama valmis. Mira, Heli & HENKKA... :hitme: Edit.. Päivätehtäväidea: Kyseiset henkilöt mutapainikisaan biletysiltana. Palkinnoksi lisää keittoa..
Kyl löytyy kielitaitoo, matikkapäätä ja yleistä viisautta. Ja kyl hänest nyt nii pidetään talossa. Aikakone ens sunnuntaihin ois kova sana. EDIT: Ennustajaki viel.
Henri kyllä on sellainen kaveri, että vaikka hän varmasti on päässyt kokemaan elämässään yhtä sun toista jännää, vaikka hänen sosiaalinen asemansa on varmaan korkea ja vaikka hän varmasti on fiksu tyyppi, niin minä en ainakaan kestäisi häntä, jos hän olisi kaveripiirissäni. Muutenkaan en jaksa jatkuvasti selittäviä henkilöitä (ja kyllä, havaitsen tässä "pata kattilaa soimaa" ironian, mutta puhe ja kirjoittaminen ovatkin eri asioita), mutta Heka on jo aivan omaa luokkaansa tässä "taidossa". Vaikka ylikohtalias ihminen olenkin, niin olisin jo aikoja sitten sanonut hänelle "Jatkuva selittämisesi aiheuttaa minulle epämukavuutta pään sisällä". Kadin kommentti muuten oli osuva: Hekalla tosiaan on "ovelat silmät"; sellaiset, jotka jatkuvasti miettivät/kehittävät uutta sanottavaa. En taida olla kirjoittanut vielä mitään Helistä. Minä en näe hänessä mitään erikoista. Okei, onhan hän pitkä ja laiha, mutta, Henkan sanoin, dädsit. Lamourettes edustaa muutenkin minulle epätoivoisten pyrkyripissisten kerhoa, ja jos hekään eivät Helistä pidä, niin se kertoo jo jotain. Moni tuntuu pitävät Heliä hottina, mutta minusta hän on hyvin tavallisen näköinen -- ilkeänä voisin sanoa, että välillä mietin käyttääkö Heli tekareita, koska hänen alakasvojen muotonsa on sama kuin hampaattomilla mummeleilla. Eräs asia mikä myös ärsyttää on se, ettei Heli käy suihkussa alastomana. Ei sen takia, että sen haluaisin nähdä, vaan sen takia, että hän muutenkin vaikuttaa sellaiselta, että hakee tässä vain julkisuutta -- ja minua häiritsee se, kun hän ei voi edes talossa normaalisti olla (vaikka tiesi mihin lähtee mukaan).
Tuossa tulikin jo kaikki, mitä piti sanoa... Tuo ihmistyyppi hakee kyllä ärsyttävyydessä vertaistaan. Just näitä "kyl mä voisin väitellä vaikka tohtoriks mut ku ei vaan jaksa." Totuus on sitte jotain ihan muuta.
Itsekin kiinnitin huomiota tuohon Helin kainosteluun suihkussa. Aika outoa, että kaikista talon asukeista juuri entinen Lamourettes-tyttö ei uskalla käydä alasti suihkussa
No me ite muutamaks viikoks suljettuun taloon noiden kanssa, niin kyllä se Helikin rupee näyttää ihan pantavalta... :hitme: PS. Tiedä nyt Henkan sosiaalisesta asemasta, se on vähän semmonen nörtti, joka koittaa koko ajan olla viilee jätkä kertomalla paskoja juttuja, siinä onnistumatta...
Satu ei sitten bylsinytkään Timon kanssa, kertoo Iltasanomat. Ketä hän luulee huijaavansa? Jos hyppäsi satulaan ja keinui Timon tahtipuikon tahdissa telkkarissa miljoonien ihmisten katsellessa niin sitten keinui. Sillä sipuli. Tuo on valttia ansioluettelossa ja työhaastattelussa. jaahans, 500. posti. Olen pahoillani. :thumbsup:
No en minä ainakaan ymmärrä miksei tuo voinut olla vain ns. kuivapanoa. Vaikka ujo poika olenkin, niin tiedän, että kyseinen akti (siis että on vaatteet päällä, ja simuloi seksiä liikkeillään) on ihan mukavaa. Siispä en usko, että ketään bylsittiin... korkeintaan kuivabylsittiin.
Miljoonien? Ei riitä! Puhutaan Miljardeista!! Ja Rasismi Skandaali BB-talossa! Sauli näytti mitä ajattelee Akista ja kutsui tätä "leikillä" Apinaksi! Näin ne aidot puolet tulee esiin kun roolileikkiä harrastetaan! Törkeää! Anteeksiantamatonta! Perun tilaukseni! Ruotsissa osataan paremmin!
Rauhoitutaanpas nyt. On kuitenkin muistettava että kyse on näyttelijöistä, palkatuista näyttelijöistä, joten apinaksi haukkuminenkin oli vain käsikirjoituksen mukainen teko.
Kaikenlaisiin erikoisuuksiin sitä maalaispoika törmää internetissä. Siementä vakoon ja muijaa lakoon - on se niin väärin?
Eikös se lupaillut järjestää kavereilleen bileet kiitokseksi siitä, että olivat sen äänillään talossa pitäneet. Tuo tapahtui Sadun häädön jälkeen. Kai niitä on ollut muitakin.
Jep, tuo ainakin mainittiin eilisessä uutisessa: http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?561999