Mulla on polttava BD-asema. Koitan ladata ja polttaa ton kunhan pääsen tänään töistä. Loppuviikon oon saikkarilla huomisen leikkauksen jälkeen, että jos tuo polttaminen onnistuu ja löydän levyjä jostain niin voinhan noita useammankin poltella.
Sama juttu Harryn kanssa. Tosiaan varmaan kannattaisi tehdä selvä listaus halukkaista (yv:llä / spostilla tms) ja tekijä sitten kuittaa omat maksutietonsa yms. niin saadaan hommaa eteenpäin
Heh kerkesit jo queteta tuon minkä poistin kun alkoi palaveri ja jäi viesti kesken. Mutta se mitä piti siihen vielä kirjoittaa oli, että jos nyt joku (kuka tahansa) saa onnistuneen polton, niin kannattaisiko kerätä vaikka YV:llä halukkaiden tiedot jos on halua polttaa se levy muillekkin?
Tuli imaistua toi ja vikkelään tulikin. Yön yli oli valmis. Pitää kokeilla polttaa toi levylle, et miten onnistuu. Ei oo kuin yks korkkaamaton levy jemmassa...
Minäkin olisin halukas ostamaan kyseisen levyn, jos jollain riittää kiinnostusta poltteluun. 20 kuulostaa sopivalta hinnalta.
Pistäkääs nyt joku se torrentti liitteenä tähänkin säikeeseen, niin saa napattua sen sitten vaikka täältä.
Jätän polttavan aseman ostamatta kun näköjään MikkiHiireltä ja Babhometiltä sellainen löytyy. Kumpi teistä jaksaisi poltella jokusen testilevyn?
Mä voin kyllä kokeilen tota polttamista ja jos saan sen onnistumaan niin voin toki poltella useemmankin. Hyvinhän toi torska lähti näköjään valumaan, mutta tosiaan oon huomisen kokonaan pois kuvioista etten kerkee tota polttoa testaan ku vasta keskiviikkona. Ja kunhan toi latauskin nyt ensin valmistuu...
Tällä viikolla olisi sitten itsellekin tulossa polttava asema. Vielä pitäisi tilata tyhjiä levyjä. Onko Baphomet kuinka monelle nyt polttamassa näitä? Toimivuuden voin testata PS3:lla (slim 120Gt), kannettavalla sekä pöytätietokoneella. Viikonloppuna saan omani sitten poltettua ja mikäli tuo onnistuu niin voin myös halukkaille näitä poltella. Tuossa olisi vielä scubasaid:n sivuilta yhteensopivuuslista: Working Players (Tested) Sony - Original 60gig PS3 Sony - BDPS370 Sony - BDPS570 Samsung - BD5500 Samsung - BD6500 Samsung - BD6900 Toshiba - BDX2000 Panasonic - DMPBD85 Not Working Players (Tested) LG - BD550 Panasonic - DMPBD60K
Tänne kelpaisi myös. 20€ tuollaisesta herkusta on oikein kohtuullinen hinta. EDIT: Tilattu Radikusilta.
Itse en ainakaan vielä ole saanut yksityisviestiä, joten se kuka ensin saa levyn poltettua ja testattua niin pistäköön viestiä ja tilinumeronsa. edit: levy jo tulossa.
Täältä löytyy myös blu-ray polttava. Voisin noita polttaa mutta 50GB levyjä ei tällä hetkellä ole. Laadukkaita 25GB Verbatimeja löytyy kyllä ja Amarayn blu-ray koteloita olisi myös. Mutta jos ei hirveä kiire levyllä ole niin täältä saa tuon testilevyn poltettuna Verbatimin 50GB levylle ja aidossa blu-ray kotelossa! Kiinnostuneet voivat laittaa YV:tä niin tilaan noita levyjä jos kiinnostuneita vielä löytyy. Edit: Lisätään vielä että noin parin viikon päästä olisi mulla noita poltettuina.
Jos ei tule mitään teknisiä ongelmia niin täällä palaa tänään levyjä, laittelen vaikka privoja ihmisille sitten kun olen testannut että levy(t) toimii varmasti.
No hyvä. Minä kun en löytänyt paikallisista putiikeista kun 25G levyjä. Pistin kyllä ulkomaille tilauksen mutta niissähän kestää sitten... Mutta voin toki polttaa muutamia kunhan saan levyt käsiini. Onkos kellään muuten mitään hyviä ja edullisia kauppoja tiedossa josta noita kannattaisi tilailla? Nyt otin muutaman ebaystä. Nierlelläkin näkyi olevan kohtuu hintaisia, mutta olisko muita?