Otsikossapa se kysymys eli mistä uusia koteloita rikkinäisten tai muuten vaan nuhjuisten koteloiden tilalle? Plussaa jos erikoisempia eli mustia ja kirkkaita koteloita. Nierlen tiedän mutta taitaa olla kalliit postikulut yksin tilatessa. Torista ostin hiljattain muutamalla eurolla 10 kotelo mutta kaikki olivat 11mm ja tarve olisi myös 14mm kansille/koteloille. En haluaisi alkaa kansipaperia leikkelemään.
Nierle vielä nostanut postikulujensa hintoja. Kannattaa kytätä niitä ajoittain tulevia "Ilmaiset postikulut kun ostat vähintään 50 eurolla".
Protected on laadukas kauppa jota voin suositella, itse olen tilannut sieltä lähinnä CD ja vinyyli-levyjen suojaksi roinaa. Koteloita löytyy myös peleille sekä pusseja mediabookien ja steelbookien suojaksi. Protected.de/Blu-Ray-DVD-accessories
https://www.amazon.de/-/en/AMARAY-Blu-Ray-Cases-14mm-Spine/dp/B0025KD5AU Eipä ole niitä kaivattuja 14 mm "selällä" varustettuja koteloita tuolla?
En mä tollaseen spesifiin kysymykseen vastannutkaan, tsekkasin vaan että "siellä on jotain koteloita" ja jätin loput sun niskoille Noi on historiallisesti ollu aika hyviä vastaamaan asiakkaidensa tarpeisiin, että pistä viestiä ja kysy olisiko heidän mahdollista tilata niitä sulle ja millaiseen hintaan.
En ikävä kyllä muista. Olen tilannut sieltä kaikennäköisiä irto-osia (etenkin traytä, läpinäkyviä kansia, muovisia taskuja pelkälle levylle ja viholle ym. kulutustavaraa), muistaakseni myös niitä ohuita tupla-CD koteloita ja sinkkukoteloita, mutten osaa sanoa varmasti. Multi-CD kotelot ovat mielestäni aika huonoja ihan yleisellä tasolla, eli suunniteltu huonosti (toisaalta ostin aina mahdollisimman slim-mallisia), ne eivät kestä käytössä ja etenkin DJ-hommissa niitä hajoaa jatkuvasti. Hyllyssä säilömiseen toki ihan OK, kun ei vaan tiputtele korkealta.
On kyllä Amazonin kotelot melko tyyriitä kun vertaa tuon Protected.de 10kpl 11mm hintaa. Tokihan Amazonin 14mm on enemmän muovia mutta silti. Ostan ennemmin kierrätyskeskuksesta tai kirpparilta jonku euron parin leffan ja otan siitä kannet.
Kirpputori Novalla on Nokialla Pirkanmaalla vino pino noita Amarayn blu-ray koteloita uusia 50 senttiä kpl, jos siellä päin asuu tai joskus kulkee. Muutenkin runsaasti levyjä ja leffoja, blu-rayta tosin vähemmän ja paljon vuokrapoistoja.
Joskus vuosia sitten olen tilannut täältä https://www.discobianco.com/categories-Blu-Ray-cases.html Mutta tilaus määrä on melko iso. Tietysti sitten jos tarvitsee ison määrän. Itselläni koteloita hajoaa niin vähän että suosin kirppareita ja divareita. Niistä ostaa halvalla jonkun random leffan ja ottaa siitä kotelon parempaan käyttöön.
Monet tupla-cd kotelot (siis tavallisen kotelon paksuiset) ovat huonoja. Niitä parhaita, joissa levyjä myydään, ei vaikuta saavan mistään.