terveppäs terve pitkästä aikaa! kaipaan pientä avustusta bluraylevyn toistossa.. mielestäni olen kaikki lapsilukot ja muut ottanu toki pois mutta ei tämä levy lähde soimaan.. ja yläkulmassa menussa on alapuolen kuvasta näkyvä ikoni mitä ei ohjekirjastakaan löydy :OI tai joskus silloin kun semmonen oli. pääsen alkumenuun jolloin tämä ikoni tulee esille enkä pääse liikkumaan valikoissa yhtään mihinkään.. toinen bluray leffa jonka ostin on taas ihan toimiva ja valikoissa pääsee eteenpäin. Tässä pieniä oljenkorsia ja jos nyt joku viisaampi osaisi neuvota miten tästä jatkaa että saan elokuvani pyörimään - vaikuttaako että bluraylevy on 'bd-live' ? - mielestäni olen ottanut kaikki lapsilukot pois ja tämmöiset... - LG BD370 on muistaakseni soittimen malli. ja tässä itse kuvan ikoni: kiitos jo ennakkoon avusta
Tuota, paha sanoa näillä tiedoilla, mutta: - tuo äänitorvilogo saattaisi olla secondary audio trackin ilmaisin ie se tulisi ruutuun, kun virtuaaliääniraita on saatavilla. Ehkä. Jos siitä on kyse, niin sen saanee valikosta poiskin, joku tyyliin "display logo if virtual sound available" tms. Omassani muistaakseni on nimenomaan tuo vaihtoehto, vastaava kuin joskud dvd-aikaan sai 'vaihtoehtoisen kuvakulman' ollessa käytettävissä logon ruutuun. - onko mikä leffa kyseessä ja onko soittimesi firmis ajan tasalla? Iskepä leffan nimi + soittimesi mallinro googleen ja katso, onko jollakulla muulla ollut samaa ongelmaa ja miten se on mahd. ratkennut. Yleisin ongelma kaiketi toistossa on päivittämätön firmis ja pränikän leffan kanssa voi käydä niinkin, että toimivaa firmistä saa odottaa hetken.