Buffalo Linkstation Duo ja Popcorn Hour A-100 ongelma

Keskustelu osiossa 'Mediatoistimet' , aloittajana Jogge, 25.01.2011.

1. Jogge

Jogge Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    9
    Molemmat laitteet ovat kiinni 1 Gbit langallisessa verkossa. Buffalo näkyy kaikilta verkon koneilta. A-100 näkee myös Buffalon mutta välillä ei pääse ollenkaan selaamaan tiedostoja, joskus taas voi selata ja muutaman kerran jopa toisto lähti käyntiin pariksikymmeneksi sekunniksi kunnes ilmoittaa "Could not play". Miten nämä saisi toimimaan luotettavasti yhdessä? Olen jo viittä vaille valmis ostamaan DLNA yhteensopivan mediatoistimen, jos se vaikka auttaisi? 1 Gbit LAN olisi myös toivelistalla. Popcorni alkaa nyt todellakin ottaa päähän.

2. Arpa

Arpa Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    0
    Onko buffalossa/Popparissa joku jumbo frame asetus päällä? Ota pois tai laita päälle ja kokeile jos auttaisi.

3. Jogge

Jogge Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    9
    Sain nyt sitten vihdoin toimimaan. Oma Popparini oli mennyt ihan täysin solmuun. Palautin alkuperäisen firmwaren tuolta Popparin sivuilta löytyvän ohjeen mukaan. Sen jälkeen vielä uusin versio ohjelmistosta sisään ja nyt toimii hyvin yhdessä Buffalon kanssa.
    Tämä minun Popparini on temppuillut jo jonkin aikaa, on aina ohjelmiston päivityksen yhteydessä alkanut lataamaan vanhoja jo poistettuja torrenteja jne. Viime aikoina olin huomannut että laite käy kuumana vaikka on sammuksissa, siis polttavan kuumana. Tämä palautus auttoi myös tähän.