Tänään peruttiin minultakin ensimmäistä kertaa tilaus alekoodin väärinkäytön vuoksi, ihmetystä herättää että tälläkertaa en käyttänyt alekoodilinkin ja alekoodin yhdistelmää, täytynee sitten jatkossa taas laitaa yhdistelmällä jotta menee tilaukset läpi :hitme:
Kuinkas kauan toimitus on kestänyt viime aikoina? Itselläni lähti levy tulemaan 20.10 eikä ole vieläkään saapunut Kun yleensä kestää max. tasan viikon.
Tasan kaks viikkoo odotellu levyä, taitaa olla jo ennätys. Parhaimmillaan on tullut kolmessa-neljässä päivässä.
Onko kenelläkään muulla Batmanin tai Batman Returnsin R4-Special Editionia tilauksessa? Tuntuu kestävän taas jotenkin älyttömän kauan postituksessa, tilaukset on nimittäin tehty 25.10. mutta molemmat ovat yhä "Pending despatch"-tilassa. Batmanista tulikin jo mailia että saavat (tai siis saivat) lisää 30.10. mutta Returnsista moista ei ole kuulunut.
Jahas, nyt sitten saavat tai ainakin uskovat saavansa molempia varastoon 4.11. Eipä tässä mikään kiire ole joten odotellaan. Wow sentään ilmoittaa viivästyksistä, toisin kuin vaikkapa DVD Soon.
Sain oman Batman Returnsini tuossa tiistaina, mutta Batmanin kohdalla on tuo sama tilanne, että 4.11 pitäisi saada varastoon.
Onko Batman jo postitettu? Omalla kohdalla molemmat elokuvat jumittavat yhä pending-tilassa. Heitinpä jo mailiakin Wowin suuntaan ja kyselin noiden kohtalosta. Saa nyt nähdä mitä vastaavat.
Joo-o, tuntuu kovasti vaihtelevan noi toimitukset. Tilasin lokakuun lopussa 7 Bondia, kaikki tulivat alle viikossa. Nyt taas yksi cd ollut tulossa 1.5 viikkoa... Mikäs se aika oli wowilla, että saa kysellä uutta tilalle? (Kysyn nyt vain varmuudeksi, että osaa sitten silloin lähettää mailia, vielä en siis ole uutta vaatimassa)
7 päivän jälkeen voi alkaa kyseleen, tosin ainakin mulla ne sit kohteliaasti vastas että odota vielä 3 päivää ja jos ei oo tullu niin laita mailia
Minulla taas lähti John Woo box 9.11 tulemaan ja tänään oli jo perillä, joten erinomaisen nopeaa toimintaa sanon minä... Ei voi kuin kiittää nopeudesta :thumbsup: Kummallista, että jotkut tilaukset voivat kestää ja toiset tulevat muutamassa päivässä.
On kyllä harvinaisen pahoja toimitusongelmia Wowilla. Ei ole Batmanit liikahtaneet mihinkään suuntaan ja tilauksesta on reilusti yli kaksi viikkoa. Mitenkäs muilla Batmanin tai Batman Returnsin R4 SE:n tilaajilla?
Itselläni on noista R3-julkaisut edelleen Pre-release-tilassa. Niiden julkaisupäivä oli 27.10. CD WOW! lähetti sähköpostilla viestin, jonka mukaan Batman-DVD lähtisi 4.11. ja Batman Returns -DVD 5.11, mutta vieläkään ei ole tapahtunut mitään.
Tilasin tuossa yhden tupla-CD:n tuolta cd-wow:sta, ja olipa mukava yllätys kun digipackin sisällä oli kaksi kappaletta CD 1:siä, eli toinen cd jäi uupumaan. Noh, pistin tuonne äsken mailia ja meni ehkä 5 min kun sälli vastasi ja pahoitteli tapahtunutta. Aikoivat postittaa uuden tilalle. Kysymys kuuluukin, että paljon tuo tulee maksamaan kun minun pitäisi nyt lähettää Englantiin tuo viallinen levy + jotain tarinaa siitä mikä meni vikaan.