futurama 3 tuli tänään. Hintahan oli tietysti edullinen ot: tuo F3'n pakkaustapa on kyllä hieman vieroksuttava, jotenkin tuo on hienompi mitä suomen vastaava, mutta käyttömukavuus on ihan eri planeetalta
nyt on phone taas saatavilla mutta kuinka kauan? http://www5.cd-wow.net/detail_results_2.php?product_code=6182
No minä en välttämättä 17 puntaa pidä sopuhintana, mutta ehkä jotkut pitää. Olen nyt tottunut ostelemaan leffoja tuohon 10 euron pintaan kun cd-wow:sta niin halvalla saa ja 14 puntaa trafficista ei kyllä käy ensimmäisenä mielessäni. 9,95 eurollahan tuonkin saisi dvdon:sta. Tataa ensi kerralla lähteä tulemaan, kun jotain muuta sieltä tilaan.
OK, omia valintojahan nämä. LAATU tuppaa yleensä vain maksamaan, tässä tapauksessa maksusta selviäisi kuitenkin melkoisen vähällä, IMHO . Ja muistelisin nähneeni tuon Trafficin critis-painoksen wowlla hintaan £15.99 miinus tuo kolmen punnan vuucheri...
Onko tuo linkki vielä toiminnassa? Tilasin tuolta pari voucheria eri osoitteisiin mutta mitään ei näy, ei kuulu.
Suomi24.fi:n s-postiin ei tule, ei myöskään sunpointin mutta jippii pelittää. Mikähän lie vikana...? The Lord works on mysterious ways. edit: Toimihan tuo Suomi24.fi sittenkin. Viive oli vaan hiukka pitkä.
Sunpoint tuntuu hidastelevan ja jumittavan jotenkin. Kokeilin päivällä parilla email-aliaksella mutta kummallakaan en voucheria saanut. Lähetin myös omasta "oikeasta" sähköpostistani testipostia sunpointin aliakseen sekä varsinaiseen osoitteeseen. Kumpikaan ei ollut tullut perille, kun vähän ajan kuluttua päivittelin Sunpointin postilaatikkoa. Molemmat olivat kuitenkin tulleet perille muutaman tunnin kuluttua. Tähän aliakseen en siis koskaan saanut voucheria. Testasin uudelleen ja vaihdoin aliasta. Lähettämäni viesti tuli perille noin 10 minuutissa, jonka jälkeen kokeilin samaan aliakseen voucheria ja kas kummaa, sekin kolahti perille noin kymmenessä minuutissa. Vaihdoin uudelleen aliasta ja tilasin voucherin ilman tuota omaa testiviestiä. Odotan sitä edelleen.
Hmm, tuossa olen koittanut etsiä checkoutista ja muualta CD Wow-sivuilta tuota puntien muuttamista dollarimuotoon ja käyttää maksamisessa dollaria, vaan ei löydy. Bruce Springsteen-live menossa vingutuksen alle vaan ennen sitä pitää tämä selvittää. Viime viikolla ekaa kertaa tilatessa hinnat oli ilmoitettu dollareissa...ja nyt niitä ei saa mistään muutettua, auttakaa sokeaa. Nopea toimitus muuten firmalla, viikossa tuli että hurahti. Vaikuttaa erittäin pätevälle liikkeelle, joskaan valikoima ei ole järin kattava kaikissa kategorioissa.
Taitavat riippua hieman sivustosta nuo maksuvaihtoehdot. .com-päätteisillä sivuilla ainakin löytyy euro/dollari/punta/ym. Ja vaihtohan tapahtuu viimeisellä sivulla (samalla jonne syötetään kortin tiedot) kohdasta "Choose Currency".
Sieltähän tuo vastaan tulikin, enkä jaksanut puljailla kauemmin vaan valitsin Euron valuutaksi. Voucher-alen jälkeen Springsteenin loistava Live-dvd ei jäänyt kustantamaan kuin 6.99£, ja eri valuuttoja Choose Currency-valikosta valittaessa kunkin loppusumma näkyi sopivasti samalla joten hyvä ja näpsä systeemi CD Wowilla kyllä tuossa, joskin Playn tyylinen automaattisysteemi nykyisen korttinaputtelun sijaan olisi suotavaa "kokonais-checkoutin" sujuvuutta ajatellen. 9.83 loppusumma kiekolle, ei todellakaan paha. Max Weinbergin kepitystä odotellessa, danke Lassi.
Heh... Tutkan mailiin tuli noita vouchereita tilailtua reilu 10 kappaletta Tutkalla kun tuo mailin loppuosa voi olla mikä tahansa reilusta 10:stä vaihtoehdosta joita tutka tarjoaa. Kaikki mailit ohjautuvat kuitenkin samaan postilaatikkoon Yksillä email tunnareilla saa siis periaatteessa 10x2 erilaista emailia sillä tuo mailin etuosakin voi olla muotoa etunimi.sukunimi@jotain tai pelkkä käyttäjätunnus@jotain Nyt on vouchereita vaikka muille jakaa. Toivottavasti eivät tuolla CD-wowssa hirveän tarkasti tarkasta noita mailiosoitteita joista noita voucher requesteja tulee. PS. Onkohan tuo CD-wow:n myymä requiem for a dream ihan kunnollinen versio tuosta leffasta? 3,99 puntaa jäisi voucherin kanssa hinnaksi.
Mikähän ois muuten kätevin email palvelu jossa tehä tunnuksia ja tilailla noita vouchereita, suosituksia. nimim. 16 leffaa tilattu ja noilla alennuksilla ainakin saman verran harkinnassa...
Itse kun olen soneran käyttäjä niin voin kerralla pitää viittä mailiboxia. Voin siis tehdä ja tuhota niitä sen mukaan kun olen kuhunkin alekoodin kerran tilannut. Näin minä menettelen. :thumbsup:
Laiska kun olen niin en koko ketjua jaksa koluta läpi joten... Onko näin että nuo tilaukset postitetaan jostain EU-alueen sisältä jolloin tulleja/veroja ei tule ja jos tulevat esim. Jerseyn saarelta niin laitetaanko pakettiin oikea hinta (yms.)? Ja toinen, miten hyvin tuotteet pakataan? Tulevatko esim. boxit ehjänä perille vai täytyykö odottaa saapuvaksi paperisilppua ja muovinpalasia? nimimerkki "huomenna Sampoon" edit: Ja niinhän siinä kävi ettei tullut tilin avaamisesta mitään, kuulemma onnistuu lomien takia vain keskiviikoisin. Keleen tuppukylä :grr: .
En tiedä mistä tilaukset postitetaan, mutta paketin päällä on Malmön postileima eli Ruotsin kautta ne ainakin tulevat ja sehän voi sitten näitä tullimiehiä hämätä. Paketista on peitetty tarroilla tuoteen hinta ja se mitä paketti pitää sisällään ilmeisesti aikasemmin tapahtuneiden mystisten katoamisten takia. Tuotteet saapuvat pahvisessa paketissa ja minun mielestäni tämä on loistava käytäntö. Paketin sisälle on vielä tungettu pari palaa kuplamuovia, joten leffat eivät pääse pahemmin edes liikkumaan paketin sisällä. Minulla ei ole yhdestäkään leffasta lähtenyt postin käsittelyssä levy irti, eikä kannetkaan ole olleet kertaakaan hajalle, joten minä lukeuden pahvipaketin kannattajiin. Itse tilasin Simpsoneiden 3. tuotantokauden cdwow:sta ja olen melko varma, että se ei jää tulliin ja tuote pysyy ehjänä.