Tänään ennätysnopea toimitus sitten koskaan Wowsta minulle. Tilasin 7 päivä avaruusseikkailu 2001 ja se lähetettiin 9 päivä ja tänään löytyi postiluukusta Loistavaa palvelua!
Mikäs voucheri CD Wow:lla on nyt menossa? (Edelleenkö se sama 3 puntaa pois, jos käyttää tiettyä luottokorttia?) Threadi on niin pitkä, ettei oikein jaksaisi selata Poku
Minullekkin tipahti tänään 3 leffaa cd-wow:lta. Leffat on tilattu peräkkäisinä päivinä 6. 7. ja 8. päivä tätä ja näin nopeasti tuli. Loistavaa!
Samaan tahtiin tuli mullekin Shanghai Knights ja leffan virallinen julkaisupäivä on vasta 15.7. Ei tätä toimitusnoputta voi kuin kiitellä :thumbsup: Juuri se, tosin eipä sitä tiettyä luottokorttia tarvitse olla, kunhan joku löytyy.
Voi hyvänen aika. Buffy Series 1 jenkkiboksi, "kupongin" kanssa karvan verran alle 15 puntaa... eikä ne s2 - s4 jenkkiversiotkaan kalliita ole... Oikeasti, tämän paremmin ei voi rahojaan käyttää. Syöminen on yliarvostettua.
Itsekin tilailin eilen: The Game (2.99 £) Pulp Fiction (7.08 ) Spider-Man (7.08 ) Black Hawk Down (7.08 ) Kaikistahan tipahti samantie se tilausvahvistus sekä Worldpay:n ilmoitus, että maksettu on. No kun kävin tarkistamassa tilaukseni tilan, niin punaisella tulee teksti, ettei sellaista tilausta ole kannassa. ainoastaan The Game:n kohdalla näyttää, että shipped. Tiedustelin asiasta asiakaspalvelusta ja sieltä vahvistettiin, että Pulp Fictionin tilaus on onnistunut tuosta herjasta huolimatta. Tänään kokeilin uudelleen ja edelleen noiden kahden viimeisimmän kohdalla herjaa edelleen samaa asiaa. Onko muille herjannut samalla tavalla?
Kuulostaa omituiselta. Itselleni ei ainakaan ole koskaan käynyt tuolla tavalla. Tänään kolahti postilootaan The Phone. Ihan jees julkaisu, ekstroja ei ole (ellei joku nyt kohtausvalikkoa sellaiseksi laske), mutta kuva on hyvälaatuinen (IMO) ja DTS-ääniraita on hyvä. Leffakin on ihan ok. Eipä tuosta taida olla länsimaiselle ihmiselle parempaa julkaisua. Kahden levyn (muistaakseni) Special Editionin ekstrat kun eivät sisällä enkkutekstejä, joten ne ovat yhtä tyhjän kanssa.
Pitihän sitä minunkin tilata jotakin, kun kerran muutkin. Ronin (R2/UK) irtosi reilulla 7 eurolla. Mukana myöskin dokkari jota ei R1-levyltä löydy.
Mulla on pienoisia ongelmia tilatessa kyseisestä puljusta. Your card purchase was not authorised. Please contact your card issuer Tuollainen teksti pamahtaa ruutuun kun yrittää tilata. Playlla tai Ezyllä ei ole ollut mitään ongelmia ja korttina on siis Master Card. Onko jollakin hajua mikä tässä mättää.:weep: :grr: :weep:
Syöttämäsi osoitetiedot ja kortinhaltijan nimi varmaankin täsmäävät kortin laskutustietoihin? Jos, niin yksi mitä voisi kokeilla on valuutan vaihto eurosta dollariin tai päinvastoin, koska nuo veloitukset näyttäisivät tulevan eri nimellä/paikasta (eurot WP-MUSIC TRADING/KOWLOON ja dollarit WP-CD WOW & DVD/KWUN TONG)... Keskiviikkona tilatessani euromääräinen hinta oli pitkästä aikaa aavistuksen dollarihintaa edullisempi.
Jeps. Kuten sanoin toimii Playlla ja Ezylla. Kokeilin tota Valuutan muuttamista mutta se antoi silloin jotain muuta herjaa. Mallia emme voi nyt ottaa tilauksia vastaan tai olethan varmasti syöttänyt oikeat tiedot. En ole saanut vielä virallista korttia vaan tilailen verkkotunnuksilla saamillani tiedoilla niin en tiedä korttini security koodia. Onnistukko tilaaminen ilman tuota vaikka eihän ne halua sitä pakollisena tietona. Mitenkäs muut masterin käyttäjät, onko ollut ongelmia.
Tulipahan taas innostuttua, kun niillä näytti taas olevan The Eye varastossa... viime kerralla m,yöhästyin, enkä saanut itselleni sitä. Noh siinä samalla sitten lähti vähän muutakin tilaukseen: The Eye (7.07e) Donnie Darko (7.07e) The Patriot, superbit r3 (8.49e, kellään mitään hajua näistä r3 superbiteistä? Otsikossa luki, että 2 disc, mutta itse leffan tiedoissa discs: 1. Vai onko samaa kamaa kuin r1? Kuitenkin extroja näytti olevan aika hyvin.) Inner Senses (5.65e) Eli 28.28e meni taas, huolestuttavaa.. 18 tilausta nyt cdwowilla, eli 54£ on säästetty vouchereilla. Rupeaa pikkuhiljaa pelottamaan, että jonain kauniina päivänä ilmestyy vajaan 80euron lisälasku.. :hitme:
Minulla tuli myös tuo teksti ruutuun, tosin ensimmäistä kertaa kun viime tilaukseni tein. Olin kirjoittanut Visani numeroni niin kuin se kortissa lukee, eli tyyliin: 4920 xxxx xxxx xxxx, sillä se on toiminut aina ennenkin. Mutta nyt tuli se virheilmoitus, joten kokeilin kirjoittaa numeron tyyliin: 4920xxxxxxxxxxxx ja silloin toimi.
Noiden R3:sten pitäisi olla ihan ehtaa tavaraa, koodaus noissa voi löytyä useimmiten(?) myös R1-puolelle. Täällä on pientä infoa aiheesta. Mutta mitenköhän noiden kansitaide? Kiinaksi :hitme:?
Mulla oli ihan sama ongelma... vika korjaantui kun muutin sukunimen ä:t a:ksi -eli järjestelmä ei tue skandeja?. -- JP
Juu ei toimi linkki enää, kuinkahan kauan tuolta varastoon tilatut voucheri toimii, noh säästöähän se olisi toisaalta silleenkin jossei alennukset enää toimisikaan...
Eipä toimi enää varastoon kerätyt alennuksetkaan. Harmi, juuri kun olin pistämässä tilaukseen The Shieldin 1. kautta. Pitänee maksaa sitten 3£ enemmän siitä. Edit: 1£ voucheri näyttää toimivan edelleen. fi.