Matrix Revolutions R3 (2 disc) alennusten jälkeen alle 14e: http://www11.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=10056
Kiitti CD-WOW linkistä IsoArska! :thumbsup: Seuraavat leffat lähti tilaukseen: Crime Story (R2) Dune SE (R2) Flaming Brothers (R2) Iron Monkey PE (R2) Matrix Revolutions (R3) Tiger On The Beat (R2) Hintaa lystille kertyi karvan päälle 80 eek:, no eipä tuo nyt ainakaan liian halpaa ollut) .
Eipä ole levyä näkynyt vieläkään. Laitoin mailia ja jo heti 15 min. päästä pahoittelivat tapahtunutta ja lupasivat postittaa uuden. Loistava putiikki...:thumbsup:
Todellakin loistava. Itsekin valittelin tuosta Dog Soldiersista ja nyt on uusi matkalla. Asiakaspalvelusta ehdoton kymppi :thumbsup:
Onkohan brittien postilla ollut jotain suurempaakin häikkää tuon päivän toimitusten osalta, koska 20. päivä amazon.co.uk:sta postitetut tuotteet eivät myöskään ole vielä saapuneet.
Voi olla. Tosin samaan aikaan kadonneen Dog Soldiersin kanssa Wow:sta tilattu ja 20. päivä postitettu The Sixth Sense tuli kyllä perille ihan normaaliajassa.
Onko muilla ollut ongelmia CD Wow:lta tilattujen Simpsonit boxien kanssa? Minulla on kaksi tilausta vetämässä Season 1:stä ja tilaukset on vahvistettu 23. ja 31.3. Pistin mailia ja vastauksen mukaan käsitin, että varastot ovat tyhjät ja seuraavaa erää odotellaan. Onko muille tullut kyseistä boxia lähiaikoina vai onko muilla samoja ongelmia?
Joo, ykköskautta olen odotellut pian pari viikkoa. Lupasivat että lähtee 29.3. mutta ei sitten näköjään.
JFYI tuo despatch information maili saattaa joskus tulla parikin päivää myöhässä. Kannattaa käydä tsekkaamassa cd-wow sivuilta "Review your orders" onko lähtenyt. Siellä lukee pelkkä Despatched jos on lähetetty muttei vielä laitettu mailia siitä.
Mulla on ollut koko ajan Pending Despatch tilassa. Saas nähdä kuinka kauan joutuu vielä odottamaan. Muuten ei oo niin kiirus, mutta kun tuli tilattua tuo toinen Season 1-boxi eräälle toiselle plazalaiselle, niin toivois sen menevän nopeasti perille.
Jep jep. Kyllä on tuollakin tullut käytyä välillä kurkkimassa. Pending Despatch siellä seisoo. Eipä tässä mikään kiire ole. Kunhan joskus tulee...
Tilaamani LoTR: FotR:in toimitus viivästyi jälleen. Ja mitä olen muita viestejä lukenut niin saattaa kestää aika kauan ennen kuin se lähtee. Kiinnostaakin, että veloittaako CD-wow luottokorttia heti vai vasta sitten kun tilaus on lähtenyt?
Voi olla, että on joskus mainittukin, mutta mainitaan vielä kerran. Jim Jarmuschin ohjaama ja Johhny Deppin tähdittämä mainio Dead Man irtoaa todella halvalla Wow:sta. Tavallinen hinta on £6,99, mutta linkin ja mahdollisen alennuskoodin avulla hinnan saa pudotettua £3,99. Tuolla hinnalla itse sen tilasin ja varmasti on hintansa arvoinen.