IsoArskalle IsoKäsi :thumbsup:, kiitos linkistä. Once upon a time in the west pompsahti postiluukusta tänään, hintaakaan ei jäänyt kuin £5.99, eli n. 9 (itse asiassa tämänkin alle kun valuutan sai maksaessa vaihtaa euroihin mikä oli halvin vaihtoehto). Levy tuli pahvilaatikossa, jossa sisällä kuplamuovi. Yksi teippi oli katkaistu, joten paketti on avattu matkalla :weep: , levy oli sentään vielä muoveissa. Paketti tuli Malmöstä.
Jackie Brown: Collector's Edition DTS R2 6,99£ Pari puntaa tuonkin hinta pudonnut, eli aika edullisesti lähtee :thumbsup:
Kaverin puolesta kyselen eli onko tonne cdwow.nl puolelle noita alennuslinkkejä tai koodeja kun siellä toimii Verified Visa toisinkuin .com puolella...
Onkos tietoa, ett mistä tuon leikkaamattoman boxin saisi ainakin enkkuteksteillä varustettuna edullisimmin?
Kokeillaas tuota IsoArskan ilmoittamaa linkkiä hyväksikäyttäen... http://www3.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=5062 Ja haun tulokseksi tulee: Jackie Brown: Collector's Edition (DTS) £5.49 Toivottavasti ehdit perua entisen tilauksesi ja voit yhtyä kanssani huutamaan, että: "Arska is the MAN!"
Edit- Kokeiltiin alennuslinkkiä Plazan affiliate ID:llä. Ei toiminut, joten alla sama vanha 1.5 £ linkki. http://www3.cd-wow.com/index_region2_2.php?affid=12449&pp_nr=1
Et ole yksin... sain myös vastaavan ilmoituksen tänään (+ peruuttivat neljä tilausta). Non-memberinä olen minäkin aina tilannut.
Tänään laitoin Wouhun tilauksen vetämään Godfather collectionista (R2). Olin ensin ostamassa anttilasta, mutta sitten onneksi tajusin, että on 75 eurolla ja 38 egellä sentään jotain eroa. Ja suomitekstitkin löytyvät, mikä ainakin minulle on mukava plussa. Eikun odottelemaan! 5-10 päiväähän toimituksissa normaalisti menee?
4-5 päivää mennyt minulla joka tilauksessa, poislukien ne joita ei varastosta ole suoraan ole löytynyt.
Itse tilasin just saman boksin samasta paikasta, ja aikaa kesti noin 3 päivää, elikkäs aikas nopeeta tuli :king:.
Itsekin tuota boxia hypistelin Anttilassa useaan otteeseen, mutta onneksi maltoin aina mieleni. Pistin tilauksen pari viikkoa sitten ja Wowin iloiset varastomiehet postittivat paketin välittömästi. Ja kun matka Ruotsista Suomeen vei kokonaiset 3 päivää, en voinut olla muuta kuin tyytyväinen hankintaani! Pakettiin on muuten lätkitty ikärajatarroja aika rankalla kädellä, mutta ne lähtevät hyvin pois, kunhan varovaisesti irroittelee.
Tätä juuri mietin nähtyäni tuon CD-Wow'in linkin Plazalla. Eli miten käy vakio vouchereiden, joilla lähtee 1£ hinnasta???
Mitä ovat vakio voucherit? Eli onko siellä joitain muitakin kuin tuo 12449 (jota ei muuten saisi edes käyttää - tämä tieto wow:sta).
CD-WOW esim. lähettää sähköpostilla paikoin alennusvouchereita asiakkailleen. Viikon sisään tuli juuri .50p voucheri, käyttämättä kyllä jäi..
Tämä on nyt mutua, mutta uskon, että nuo toimii ok, koska se koodihan syötetään checkoutissa eikä tuolla Affiliate Agreementissa puhuta pikavilkaisulla mitään tuosta. Eli voucherit ovat ok, mutta tuo affiliatelinkki täytyy olla Plazan.
Huomasitteko muuten, että tuo 12449 toimii vain yhden kerran / tilaus? Näin ainakin minulla. Eli kun lisää jonkun tuotteen ostoskoriin niin seuraavat ovat jo normaalihintaisia?