Tuskinpa ne kovin helposti sinne tulliin jäävät. Itse olen muutaman Godfather boksin tilannut ilman ongelmia :thumbsup: Ja tänään tulleet elokuvat oli Malmön leimoilla.
Kestääkös muuten boxien toimittaminen yleensä yksittäisiä leffoja pidempään? Minulle postitettiin maanantaina kolme yksittäistä leffaa ja yksi kolmen elokuvan boxi. Nuo yksittäiset tipahtivat eilen jo postiluukusta, mutta tuo A Better Tomorrow -trilogia ei saapunut vielä tänäänkään.
Miten tuo anonyymina tilaus käytännössä tapahtuu? Annat eri nimen, osoitteen ja visakortin nron kuin mitä kirjautuneena?
Aina olen omilla tunnuksilla tilannut, aina on onnistunut - ja aina tulee onnistumaan nimim. optimisti
No hit'tou. Piti vielä tänään olla tuo Euro Footy Predictor -voucheri ohjeiden mukaan voimassa (* Please Note: your e-Voucher expires 2/7/2004 (2wks after issue), vaan kovasti antaa 'Sorry, your e-voucher has expired.' -ilmoitusta. Thanks for nothing.
Aikaisemminkin tässä threadissa ollut juttua että viimeisenä ilmoitettuna päivänä EI enää voucheri toimi, eli ts. tarkoittaa, että sinun olisi pitänyt käyttää tuo voucheri jo eilen 1.7. Sanos muuta, pas*a juttu. :OI PS. Tuosta tekstistä jotakuinkin kyllä saisi sen kuvan, että 2.7. olisi pitänyt vielä toimia, tai ainakin jokatapauksessa tuo on epäselvästi kerrottu.. joten ehkä kannattaisi pistää CD-WOW:lle palautetta asiasta ja katsoa mitä vastaavat.. Tai no toisaalta, "voucherisi vanhentuu toinen päivä heinäkuuta.." Itse en missää nimessä edes kuvitellut jättäväni voucheria viimeiselle päivälle, kun tuosta tekstistä nyt 100% varma ei voinut olla
njoo, eipä mulla mitään suurempia hankintoja ollutkaan suunnitelmissa. Säästyypä taas jokunen euro kun ei tilaa sitten senkään vertaa. Raha ei kasva puissa,kuulemma. (mitä ne rahapuut sitten ova?)
Mulla kävi kerran Blackstarin lähettämän kupongin kanssa noin. Expires xx.yy. tarkoittanee brittienglannilla että xx.yy. ei enää toimi.
Täh :hitme: Tilasin tuon RBS 50p voucherin jälleen kun tilausta olen tekemässä ja ko. voucherin arvo olikin kokonaisen yhden punnan, hieno homma :thumbsup:
Aika hyvä säkä sulla . Itse olen koittanut n.8 voucheria, ja yksikään ei ole toiminut .Update: Nyt sain toimiin, tosin se oli "vain" 50p arvoinen
Öh, itse olen tilaillut noita RBS-vouchereita johonkin kymmeneen tilaukseen ja kertaakaan ei ole tullut sellaista mikä ei olisi toiminut. Tuon yhden kerran nyt siis tuli 50p voucherin tilasta £1 voucheri, ja sehän passasi oikein hyvin. Äsken tilaamani uusi RBS-voucheri sitten olikin taas vain 50p, noh, £2 alennus kelpaa sekin
Mikäs noissa RBS vouchereissa on, kun ne ei aina toimi? Vaikuttaako se jos niitä tilailee aina samaan sähköpostiin? pitäisikö osotetta vaihtaa, vai vaan tilata niitä niin p*rkeleesti ja testata vaa ankarasti mikä toimii?
Käytätkö jotain ohjelmaa siihen vai siis miten oot tän "systeemin" hoitanu? (En välttämättä ymmärrä kuumeiltani ) Vai omistatko vaan hurjasti sähköpostiosotteita?
Lisäyksenä vielä, että tuon RBS-voucherin termseissä sanotaan, että vain yksi käyttäjä per voucher, ja epäilen, että tarkastus tehdään juuri email-osoitteen perusteella, en tosin ole 100% varma. Mutta voisi kuvitella että vain yhden RBS-voucherin voi tilata yhtä email-osoitetta kohti, en ole testannut, voisin itseasiassa pian kokeilla... Ja siis kun sanoin, että tilaan voucherit eri email-osoitteisiin, niin tarkoitan vain eri email-osoitetta.. Minulla on 10kpl eri sähköpostiosoitetta (Saunalahden ADSL), sekä useita eri @luukku.com -osoitteitta. E: Mutta ei tuo 50p alennus minun mielestäni maksa vaivaa rekisteröidä aina uusi luukku-osoite, eli kohta kun minulta nuo osoitteet loppuu niin saas nähä jaksaako jokaisen 50 pennin takia nähdä vaivaa. Ehkä joskus kun ei parempaakaan tekemistä ole