Tuolta sitten vain tilaamaan SPR.. eikös tuokin ole kahden levyn DTS-versio? Itse sain tilattua onneksi mukavien alennusten kera SRP:n CD-WOW:lta ja tuli vielä ehjänä :thumbsup:
Juu, pakko tuo on hyllyyn saada. Vieläkin ottaa päähään tuo asia, mutta cdwow:n suhtautuminen asiaan auttoi toipumisessa huomattavasti.
Voehan räkä. Taas tilailin RBS-vouchereita erinäisiin email-osoitteisiin ja tein kuten aina ennenkin; testasin jokaisen voucherin toimivuuden tyyliin: leffa ostoskoriin, redeem gift voucher, e-voucher: xxxx, ja sitten tulee joko a) "voucherisi on vanhentunut" tai b) "voucherin arvo on vähennetty ostoskoristasi". Noh, tällä tyylillä taas kertaalleen 10 tilatusta voucherista 6 toimi. Ja jälleen kerran yhden voucherin arvo oli poikkeavasti kokonainen yksi punta. Sitten poispois ja nyt menin tilaamaan leffaa kuten ennenkin ja olin syöttämässä hakemiani vouchereita mitkä olin jo testannut aiemmin mainitsemallani tavalla, mutta ei, sivu ilmoittaa: "this voucher is already in use" tai jotain. Ennen se ei ole todellakaan mennyt tuolla tavalla käyttöön, vaan vasta tilauksen tehtyä. _toivottavasti_ tuossa olisi joku aikaraja milloin voucher nollaantuu kun niiden järjestelmä huomaa ettei tilausta ole vielä tehty ko. vouchereilla, mutta pelkäänpä pahoin että hakemani voucherit ovat mennyttä kalua. Nyyh, 'nuff said. :weep:
Hmm.. Olin lukevinani joltain foorumilta (taisi olla jokin saksalainen) pari viikkoa sitten että cd-wow olisi muuttanut systeemiään niin ettei noita vouchereita voi enää tarkastella ennalta vaan niitä voi vain käyttää kerran, eli sillä kerralla kun sen tuonne syöttää.
Onneksi olit väärässä - tänään nuo voucherit taas toimivat, äsken tilasin juuri Bound Full Uncut Versioninin ja Road to Perditionin hintoihin 3,99 puntaa. Arvatkaas mikä on harmillista. Se, että Sammon Electronilla ei voi maksaa ainakaan CD-WOW:ssa siten, että valuuttoina olisi euro. Pitää maksaa puntina. Jos kykenisi maksamaan euroina, niin hinnat olisivat vielä halvemmat. Ainakin mitä olen viime aikoina katsonut. Järjestään n. 0,5 euroa halvemmat hinnat jos voisi maksaa euroilla..
Yleensä maksan dollareina jolloin säästää myös rahaa puntahintoihin verrattuna. Välillä jopa enemmän kuin eurohinnoilla.
Jos tosiaan onnistuu dollareina (usd?) maksaminen Sammon Electronilla WOW:ssa, ja on halvempaa, niin kiitti vinkistä!
Voiko joku kertoa mistä saa cd-wow:iin 0.5 £ voucherin, jonka voi syöttää yhtäaikaa 1,50£ linkin kanssa. (Kun jotkut voucherit vaativat että menee sen tietyn linkin kautta cd-wow sivuille, jolloin 1,5£ linkkiä ei voi käyttää).
Kyllä minulla ainakin toimii kaikki muut paitsi eurot. No en ole aivan kaikkia edes kokeillut, mutta siltä ainakin vaikuttaisi. Postasin tästä dollareilla maksamisesta muistaakseni tässä samaisessa threadissa joskus aikoinaan. Tavallisella VISAlla voi ilmeisesti maksaa myös euroilla.
Homma menee suurinpiirtein näin: 1.Sulje selain (kaikki ikkunat) 2.Avaa CDWOW 1,50£ linkillä ja valitse haluamasi tuote ostoskoriin. 3.Kopioi sähköpostissa saamasi 0,50£ linkki osoiteriville (ostoskorissa pitäisi edelleen olla se sama tuote sillä -1,50£ hinnalla). 4."Click to checkout" ja lunasta 0,50£ voucheri. 5.Jos onnistui jatka normaalisti eteenpäin. Ainakin itsellä tuo vaatii useamman yrityksen lähes aina. Ja tuossa listassa saattaa olla virheitäkin, mutta jotenkin noin se menee. Niin ja selaimena olen käyttänyt IE6:sta.
tänään tuli .net:stä 6 leffaa ja battle royal II:n toisen levyn kiinnikkeet olivat paskana ja levy irrallaan. Onneksi naarmuja ei ollut. En kyllä jaksa uutta koteloa alkaa pyytelemään, koska samassa setissä tuli yhden levyn Gorgeous jossa on samanlainen kotelo. Joten koteloiden päikseen vaihdolla selviää.
Ei wowissa. Johtunee siitä että usan dollarin kurssi heiluu enemmän ja kun cd-wow käyttää omia kurssejaan jotka eivät vaihdu yhtä tiuhaan.
Tuli .net:stä 13 leffaa ja 1-3 futuramat ja onneksi vain yhden levyn kiinnikkeet olivat paskana. Futuraman 1. kauden 2. levy on nyt pienissä naarmuissa...