Oma Last Samurai R2/4 tuli tänään. Enkku ja Italia txt only. Se vaan askarruttaa että Lätyssä ei mainita että leffa olisi R2/4 vaan R4 merkintä näkyy. Toimivatko kaikki R4-levyt R2-soittimissa kun ovat PAL-formaatissa?
Ymmärtääkseni eivät. R4-levyistä vain osa on noita R2/4 levyjä, vaikkei itse kiekoissa niin olisikaan merkitty.
Cd-wowin sivuilla ei ole mainintaa suomi teksteistä minkään plätyn kohdalla. Näiden tietojen perusteella DVD compare on oikeassa, eli R2 engelsmanni-versiossa on suomisubit ja LOP tilasi sen, toisin kuin muisteli. R2 Hollanti ja R2/R4 plätyissä ei sitten suomisubeja ole.
Onko Kenellekkään käynyt niin, että cd-wow:sta samana päivänä postitetut tuotteet ovat tulleet eri päivinä perille. Pitäisikö ilmoitella cd:wow:lle päin vai odotella josko loppu viikosta jaksaisi postimies taas kuskata paketteja.
Juu näin on..ei ole Wowista lähteneet varmaan koskaan tulleet samana päivänä minulle.. Pakko sanoa että tuo aasi-logo on todella ärsyttävän näköinen
Tänään tuli The Simpsons - Season 1 ja toimitus kesti 5 päivää ilmoituksen jälkeen eli nopeaa toimintaa on. Jo toinen paketti cd-wowista ja molemmilla kerroilla on tullut alle 6 päivässä.
Joo, kattelin tossa jo aamusta tilaustietoni ja kyseessä olikin sittenkin näköjään se R2 versio, jonka tilasin. Muisti on huono vanhalla. (torstaina 21v lasissa)
http://www8.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=9781&subcat=region2 Tuossako sitten on suomisubit? CD-WOW:n sivuilla on myynnissä R2/R4 versio ja R2 versio.. Eli tuossa R2:ssa on suomisubit vaikkei mitään mainintaa olekaan?
Kyllä esim. Futuramat 1-3 tulivat kaikki itselleni samana päivänä. En tiedä onko tuossa sitten jotain paikkakuntakohtaisia eroja tms., itsekin kyllä asun Joensuussa.
Ei löydy. Siitä on 2 R2 versiota myynnissä ja CDWOW:lla ei ole nyt myynnissä sitä, mistä suomisubit löytyy.
Koska CD-WOW on myynyt R2 UK versiota myöskin sivuillaan. Siinä on suomitekstit. Nykyään CD-WOW myy (joko pelkästään tai UK:n ohella) myös R2 Holland versiota sivuillaan, jossa ei ole suomitekstejä.
Prkl cdwow heitti kivat. Tilasin tuossa The Good, The Bad And The Ugly: Special Edition (2 Disc Set). No ensin 1.5£ linkillä hintaa alemmas ja sitten oli 8.99£ voucheri vielä. Eli hintaa ei jäänyt paljoa. Mutta 24h tilaus ja maksu vahvistuksen jälkeen tuli postia että tilauksenne perutaan koska tavaraa ei ole varastossa. No ok rahat takasin yms. Mutta entä tuo voucheri? Olenko oikeutettu saamaan uuden tilalla sillä vajaa 9£ on jo ihan kiva raha.
Sen sijaan että kyselet täältä, kannattanee ennemmin kysyä itse firmalta joka sinulle tavaraa myy. Mutta ainakin minä sain muinoin automaattisesti takaisin niitä 1.5 punnan vouchereita kun joitakin tilauksia peruuntui, luulisin että tämä tapaus ei ole mikään poikkeus.
Saattoi myös käydä niin, että oikeasti peruivat tilauksen, koska käytit sekä alennuslinkkiä että voucheria. Voithan lähettää heille postia ja pyytä uuden voucherin. Kerro toki miten kävi.
Kysynpäs vielä kerran, eli jos joku on CDWOW:sta tilannut tuon Scarface Special Edition R2:sen, niin tuliko suomiteksteillä? sivut edelleenkin ilmoittavat teksteiksi vain: English, Norwegian. Olen myös mailannut asiakaspalveluun ja ilmoittivat suoraan että ei löydy, joten ilmeisesti niitä on sitten uskottava :weep: Olen muuten nähnyt Anttiloissa tätä Scarfacea kahta sorttia. Toisessa oli kannen tekstit punaisena ja toissa keltaisena. Nyt ei löydy kuin punakantisena. Mitä eroa näillä mahtaa olla?
En ole tilannut mutta dvdcompare väittää, että löytyisi subit Danish, English, Finnish, Hebrew, Icelandic, Norwegian, Russian and Swedish. Jos se nyt vaan on tuo brittiversio tuosta.. Eipä tuolla kyllä semmoista versiota näytä olevan jossa olisi norjalaiset tekstit, mutta ei suomitekstejä.