Oma 5 euron alekoodi tuli 28.8. Otsikkona oli "Alennuskoodi 5 EUR CDON.COMISTA", joten ei tuota ole voinut missata.
Ja ei tännekään mitään koodeja ole tullut, kuten ei viimeiseen reiluun puoleen vuoteen. Millähän perusteilla noita koodeja jaetaan? Olen laskujeni mukaan tehnyt 15 tilausta vuoden aikana tuolta, joten uskon olevani keskivertoa enemmän kanta-asiakas. Liekö sitten muutamat valitusmailini olleet liikaa...
PRKL!:grr: En minäkään ole ikinä mitään alennuskoodeja saanut vaikka kaikki mahdolliset kirjeet ja mainokset siitä puljusta e-mailiini tulee.:grr:
27.8 tuli CDON.comin syyskuun kirje, mutta mitään alekoodi-maileja ei ole tännekään päin ilmestynyt vielä kertaakaan. Taitavat arpoa nuo onnelliset tai sitten seulovat porukkaa oman "ale"-filtterinsä läpi.
Hemmetti, minullekin tuolta tuli vain tavallinen mainosposti, muttei alekoodista ollut tietoakaan vaikka useasti olenkin leffoja tilaillut. Onhan se toisaalta vähän epäreilua kun toiset saavat mutta toiset eivät. Ja jos vielä ovat sanoneet että kaikki uutiskirjeen tilaajat tuota saavat. Eipä minulle vain. Noh, ei voi mitään, eihän tuolta olisi tilattavaakaan ollut. :hitme:
dvdon vastasi: Kyseisen koodin saivat vain meidän "nukkuvat asiakkaat", eli ne jotka eivät ole tilanneet CDOn tuotteita yli 6:een kuukauteen. Muut asiakkaat saavat myöhemmin alennuskoodeja.
Hö hööhh höhöhö Jee jee. Onneksi mulla on kaksi osoitetta DVDON:ssa. Yksi roskapostimainontaa varten ja yksi tilauksia varten. Saan siis molemmat kupongit. Nukkuvien ja hereillä olevien kupongit Oikeesti on ihan perseestä, että aina huonot asiakkaat maksavat vähemmän ja saavat lahjoja. Esim. lehtitilauksia tehdessä uudet asiakkaat saavat aina lahjoja ja edullisemman tarjouksen. Edit: Jos joku haluaa tosi paljon sen alennuskoodin, niin voin myydä sen 6 eurolla tai parhaalla tarjouksella. Tarjoukset privana hihihi
Nyt sitten selvisi miksi en saanut sitä alennuskoodia. Katsopaaka kun dvdon.com sivun vasemmasta ylälaidassa on erikseen uutiskirje ja uutissähköposti ja minulla tietysti oli tilattuna vain tuo uutiskirje. Elialennuskoodeja saa sillä uutisähköpostilla!
No minähän sanoin, että kyllä niitä koodeja tulee, omalla kohdallani jopa riittävän usein kun on muitakin ostospaikkoja... En ole kuitenkaan koskaan ollut tuollainen "nukkuva asiakas" kuten yllä mainittiin, ja silti on koodeja riittänyt, mukaanlukien tietysti yleiset "Ilmaiset postikulut" -kampanjat. Eikä minulla ole mitään toista sähköpostiosoitetta ilmoitettuna... Itselle tuli 28.7. mail "Osta nyt ilman TOIMITUSMAKSUA", koodi oli voimassa 4.8. asti. Tämä on tuorein saamistani koodeista. Mutta jo.ho taisi jo kertoakin tuon syyn, miksi jotkut eivät ole näitä saaneet. Toivottavasti ette epäilleet sanojani!
Taas tarjolla melko hyvään hintaan leffoja, kuten: Die Hard III SE 2 disc 9,95 Pearl Harbor DC 4 disc 12,95 jne.
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=153602# Tätä "stereo"-julkaisuahan on parjattu The Game-threadissä, vaan kovasti kiinnostaisi leffa huokeampaan 9.95:n hintaan...onko dvd:n tekninen toteutus todella niin heikko, että tämä julkaisu kannattaa jättää suosiolla väliin myös kohtuullisemmalla hinnalla?
Mitähän "stereo"-julkaisua oikein tarkoitat? Tuo linkki vie nimittäin vain cdonin ensimmäiselle sivulle.
Playsta löytyy 5.1-äänet sisältävää versiota hintaan £7.99. Kun CDon:n postikulut otetaan huomioon, britti- ja ruotsiversiot taitavat olla aika tarkkaan samanhintaiset.
Jooh, klassinen kävi...metkaa ottaa kopsu tuolta linkistä, joka on oikean dvd:n sivulla mutta vie pääsivulle. Anyways,tätä tarkoitin: http://www.cdon.com/product.phtml?prod=153602 Ja DVDPlazalla leffajulkaisusta juttua täällä: https://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=9967&highlight=the+game Mankeli. Jooh tuota julkaisua olen silmäillyt myös, Suomitekstit vain olisi hyvä olla...mutta niin myös asiallinen ääniraita. Päivän popcorni purtavaksi, joten otetaan koko aski-->:naminami:
Toimiva linkki elokuvaan löytyy kyseisen tuotteen sivun alareunassa olevasta "suora linkki" linkin kopsaamalla, http://www.cdon.com/main.phtml?prod=153602&nav=1224&navroot=905&page=product
Nyt olisi taas joku varastontyhjennyskampanja menossa ja halvimmillaan nimikkeitä lähtee hintaan 3,45. Itselleni ei mitään musthave-leffoja silmiin pompannut, mutta mainittakoon vaikkapa Insomnia 10,95 jota ei ole tainnut noin halvalla vielä mistään saada. Käykää itse katsomassa.
Tosin tuotteeseen näyttää tulevan 5 lisää hintaa, kun sen lisää ostoskoriin tai klikkaa nimesta nähdäkseen lisätietoja. :hitme: