Ennen tuli kyllä tilattua usein tuolta cdonista...Nyt en ole puoleen vuoteen tilannut. Ale-leffojen tasokin on laskenut..Saas nähdä jos itsekin lahjoittaisi pois 2 free delivery-koodia
Voisiko joku joka on ostanut Black Hawk Downin 3 levyn setin tuolta dvdonista kertoa minulle seuraavat asiat: 1) lukeeko kotelon päädyssä nimi englanniksi vai ruotsiksi 2) onko setin ekstrat tekstitetty myös suomeksi vai pitääkö dvdonin sivuilla oleva maininta "ekstroista löytyy vain ruotsinkielinen tekstitys" paikkansa? (suomiversiossahan on ainakin suomenkielinen tekstitys ekstroissa ja olen elänyt siinä uskossa että ruotsiversio eroaisi siitä vain kanneltaan) Kiitos.
1) Englanniksi (molemmat, ainoastaan takakansi on ruotsinkielinen) 2) Löytyy suomitekstit myös ekstroista (ainakin niistä mitä itse ehdin pikaisesti vilkaisemaan)
Käytä alta löytyvää alennuskoodia niin saat toimitusmaksun, 2.95 , suuruisen alennuksen. Osta mitä haluat; musiikkia, elokuvia tai pelejä. Kiinnitä alennuskoodi sille tarkoitettuun kohtaan kun kirjaudut sisään niin saat 2.95 euron alennuksen. Ota tilaisuudesta vaari nyt, tarjous on voimassa 31.08.2004 asti. CF6X8QS37G Olkaa hyvä!
Kauanko teillä on mennyt että paketti on postissa?? Tilasin viime viikon tiistaina 10 cd levyä ja lukee "Ei toimitettu". Vois alkaa pikkuhiljaa tulemaan cd:t :OI
Toi odotusaikahan riippuu ihan siitä onko niillä sitä tuotetta varastossa. Kaveri ainakin joutu odottamaan toista kuukautta jotain levyä jota niillä ei sillon ollu.
Mun mielestä tuommoinen kuuluisi ilmottaa esim. sähköpostilla tai lisätä tuonne "tilausstatukseni" kohtaan että "odotetaan tuotetta tai muuta vastaavaa".
Osta 3 maksa 2 kampanjaan lisätty muutama nimike. S.W.A.T Lost In Translation Last Samurai Starship Troopers 2