Olen antanut. Kyllä siihen tulee, että tilaus onnistunut ja olet saanut sähköpostiin tilausvahvistuksen ja tällee, mutta ei sitten tuu mailiin mitään.
Hmm. Mut eikö sen pitäis tulla automaattisesti? Ja siellä sivulla kun kattoo tilauksia niin ei oo kirjattu mitään. Onks jotain ettei toimi @hotmail osotteilla tai jotain?
Eiku kato nyt sinne on ilmestynyt että tilaus on tehty. Ihme, että ei mailia tullut. Haittaako jos on ottanu se "lasku" maksutavan? Voi hemmetti jos sinne tulee nyt kaksi tilausta.
Minä olen tilannut hieman alle 20 tilausta laskulla tuolta viimeisen kolmen vuoden aikana ja aina on tullut varmistus hotmailin sähköpostiini välittömästi tai hyvin pienellä viiveellä.
Tässä olisi vielä yksi alekoodi.. Eli täähän on voimassa 31.8. asti, eipä tule ite kuitenkaan käytettyä. 7535W83W2Z
Sattuisiko kenelläkään olemaan ylimääräistä alekoodia? Voisin antaa vaikka 3,00 koodin cd-wow.net:iin. Ei millään viitsisi maksaa postikuluja tuonne cdon.comiin kun on tottunut free deliveryyn.
Mistäs tuon arvoisen olet saanut? Niin ja tiesitkö, ettei .netin koodit toimi enää uudelleen, kun kerran olet sen testannut.
Palautin postissa yhden vahingoittuneen dvd:n takaisin cd-wow:lle ja sain siitä tuon korvaukseksi. Postikulut olivat tosin vain 2.30.