13 päivää ei ole varsinaisena elokuvana kovinkaan ihmeellinen, mutta itse aihe kiinnostaa minua sen verran, että pidän leffaa katsomisen arvoisena. Extrana tulee muuten pieni dokumenttipätkä (n. 50min) Kuuban ohjuskriisistä, ei kovin kummoinen, mutta onpahan mielenkiintoisempaa extramateriaalia kuin joku turhanpäiväinen hölynpöly Bladesta en osaa sanoa mitään.
On tuo tuolla hintaa ihan kelpo ostos. Pääset demoamaan teatteriasi kunnon matskulla . Elokuvallisia nautintoja tuolta ei kannata paljoa odottaa, aivan hirveää jätettä. Ykkönen oli parempi.
Mielestäni 13 päivää oli todella hyvä (vaikkakin Costnerin aksentti oli todella ärsyttävä, yea mistar preesident) Blade II:n ja Minority Report hinnat ovat todellakin kohdallaan. Taitaa ilmestyä ruotsikansia minunkin hyllyyni
Tarjoavat näköjään Black Hawk Downiakin samaan hintaan...kyllä kädet tärisee jo, rahaa vain pitäisi saada
Pidin hiukan enemmän ykkösestä, mutta minusta kakkonen ajaa myös hyvin asiansa. Kannattaa ehdottomasti tuolla hintaa ostaa, jos ei muuta niin saat ainakin hyvän demolevyn.
Tuon lafkan kiekothan viedään käsistä noilla hinnoilla. The Boxerkin vain 5.95, anttilassa usein ollut 26.95 tms... Reportti tuli nähtyä teatterissa ja en ainakaan vielä sitä halua nähdä uudelleen. Jos poppi kiinnostaa niin toppilistan kaikki musalevyt tais olla 13.95.
Pakkohan se sitten oli tilata Vähemmistöraportti ja Terä II, taas palaa rahaa... Toisaalta, jos nuo olisi hakenut anttilasta, hintaa olisi tullut 50. Eli nyt voi taas ostaa 25:llä jotain muita leffoja
mites perkeleessä se tuo jäi minulta huomaamatta, kun eilen tilausta tein...Täyteleffaksi otin The Shadown:hitme:, mikä on ehkä maailman huonoin leffa. Edit: kait sitä voisi toisen tilauksen tehdä ja mukaan voisi liittää vaikkapa myöskin blade kakkosen, kun kerran kakkalinjalle lähdettiin:thumbsup:
Kiva että maltoin mieleni. Blade2 ja Mulholland Drive lähtivät tulemaan ja nyt alkaa hinnatkin olla kohdillaan.
On se siellä - jostain syystä hakukone ei löydä suomenkielistä nimeä "Kuin surmaisi satakielen" mutta löytää "Skuggan över södern":in ja "To Kill a Mockingbird":in EDIT: Kyseinen leffa pyörii sitten myöskin Gigantin alekoreissa - tai on ainakin pyörinyt, omani ostin viime syksynä hintaan 6,90.
Juuri tuo tarjous rikkoi lakkoni. Mutta eihän se yksi lakkoa riko, se kun oli niin halpakin, kyllä tässä vielä lakko on päällä, onhan, onhan, ONHAN, kyllä minä vielä kestän, lakko ei petä
Ahdistaa vaan noi ruotsikannet. Muuten tilaus lähtisi samantien. Pitänee odotella että saa Suomi/englanti kansilla. Vai pitäisikö sittenkin kun halavalla lähtee.......
CDON kauppaa Metallica Cunning Stunts 2 dvd:n boxia hintaan 15,95 euroa. Omani tuli jo tänään ja yllätyin kun levyt olivat omissa koteloissaan ja boxilla oli kokoa suunnilleen yhtä paljon kuin vhs-kotelolla. :thumbsup:
Oli kanssa pakko pistää Minority tilaukseen. Pistinpä summa mutikassa tulemaan myös tuon "Kuin murhaisi satakielen" vaikka en ole leffasta aiemmin mitään kuullutkaan Eipä sen hintaankaan kyllä talous notkahtele...
Miksi DVDOn kiusaa näin, kun DVD-lakossa olen minäkin kesän ensimmäiseen tiliin asti. :weep: Metallica, Mulholland, Minority... :weep: