Vittu punainen lokaakuu ei ollu mikään SE-versio vaan ihan normiversio. Ei ole kotelon ylhäällä special edition blaa blaa tekstiä kuten kuvassa/tuotekuvauksessa oli. No ihan sama halpa oli.
Juu ei ole ei. Itse tilasin sen kanssa SE:n toivossa ja pistin siitä kiukuttelu kirjettäkin menemään. Nainen vaan tokas, että tee mulle romaani ja lähetä tuote takas omilla rahoilla. Kyllä pisti kanssa vituttamaan. En viittiny laittaa kuiteskaan takasi 5 eken leffaa. Päätin, että CDON.com meni mun osalta osto boikottiin.
Jep, vai vielä kaivataan SE versiota, taitaa olla aika erikoinen SE.. Kyllä CDON on aina lähettänyt pyydettäessä palautuskuoren, eikä todellakaan maksa palautus mitään. Ihme juttu tai sitten muijalla on ne päivät, tai ukko ei ole ant... tai kukaan ei ole ant... pitkään aikaan. Sori OT.
Miami Vice - Season 1 (8 Disc) 25.95€ Murha mielessä - kausi 1 (3 disc) 10.95€ Simpsons - 7 Tuotantokausi (4 disc) 27.95€ Black Adder Collection Box (4 Disc) (Import) 16.95€
oho, The Chronicles of Narnia - Extended Edition Giftset (4 disc) € 21.95 perus Extended Edition (4 disc) € 31,95
Sisältää suomenkieliset. Poista selaimen välimuisti ja klicka hääär: http://www.cdon.com/main.phtml?prod=613611&nav=4183&navroot=905&page=product EDIT: vastauksia piisasi
OT jatkukoon: Onko taas tullut joku alennuskoodi, jolla postikulut saa pois, vai onko ihmiset vaan säästänyt omiaan...?
Jos meinaat kauppapaikat-ketjun viestejä, niin kyseessä on ne "palautuskupongit", joita jaettiin joulukuussa. Eli osta tavaraa määrällä x, ja saat tammikuussa alennuskupongin arvoltaan y.
Ei paha: Metallica S & M - With Michael Kamen conducting The San Francisco Symphony Orchestra (Musiikki-DVD) 16.95 (Norm. hinta 30.95) -45% http://www.cdon.com/main.phtml?prod=121263&nav=1200&navroot=905&page=product Vihdoinkin hintaan joka on :thumbsup:
Taas joku VIP-tarjous menossa. Mission Impossible 3, Hostel, The Break-Up, Underworld Evolution ja Ice Age 2 11e/kpl sis postikulut.
Sama tarjous tuli tännekin. "Koska sinä olet ollut yksi parhaista asiakkaistamme tarjoamme sinulle tämän mahdollisuuden" tms. scheissea. Eipä ollut kovat tarjoukset...