Kiitos linkistä. Mitenköhän on, kun tilasin itsekkin pariin mailiin noita niin voiko käyttää molemmat saman ostoksen yhteydessä?
Pitihän itsellekin tilata parit koodit. Jos joku noita ehtii koittamaan, niin raportoikaahan miten sujui käyttö.
Enpä usko, sillä alennuskoodi annetaan sisäänkirjautumisvaiheessa, eikä siinä voi antaa kuin yhden koodin. Todennäköisesti alennuskoodi ei toimi, ellei tuolta alennuskoodisivulta anettu s-postiosoite vastaa käyttäjätunnusta, eli rekisteröitymisen yhteydessä annettua s-postiosoitetta.
Pearl Harbor - Directors Cut (4 Disc) 21.95 euroa. Tosin leffa on "Väliaikaisesti loppu!" tällä hetkellä. Vaikka en ole nähnyt tuota leffaa ollenkaan niin eipä tuo 21,95 euroa pahalta kuulosta 4 dvd:n tyylikkäästä pakkauksesta.
Järjetöntä maksaa moisesta *askasta noin paljoa. Maailman pitkästyttävin elokuva, ehdottomasti! (mulla olis muuten myyntipalstalla 2 levyn Pöörl Haapör myynnissä 7 erkillä ) Pari loistavaa komediaa olis nyt tuolla DVDONissa tarjouksessa (tuli itseasiassa tilattua): Superaistit (Senseless) 8.95 , ehdottomasti yks parhaista komedioista Billy Madison 7.95
Tilasin myös kyseisen koodin jo eilen iltapäivällä, mutta eipä ole mitään kilahtanut sähköpostiin. Ovatko kaikki tilanneet sellaisen saaneet ja kauanko siinä mahtaa mennä? Joku puhui vuorikaudesta, mutta eipä kuulu... -J-
Minä puhuin. Voi olla, että tilasin nuo koodit jo lauantaina, jolloin aikaa menikin kaksi vuorokautta. Kärsivällisyyttä.
https://www.dvdplaza.fi/reviews/nayta.php?sid=371 Eräs minun tuttu pitää tuota elokuvaa aivan loistavana leffana.
Onkos kukaan maksanut netissä Sololla cdon:in laskuja? Ajattelin vaan että meneekö siitä jotain lisämaksuja, kun maksaa ulkomaille...
(ainakin omissa laskuissani, viimeisin huhtikuulta) MTG internet retailingillä on ihan suomalainen (taitaa olla peräti Nordean) tilinumero eli mitään ekstraa ei mene.
Mukavan nopeasti tilaus saapui, mutta onpa Ruotsista tilattaessa aina pikku riskinsäkin... Muka ovelana tarkastin rinnakkain firman ruotsalaiselta sivustolta minkälaiset kannet leffoihin on saatavilla. Beverly Hills Kytissä luki tuolla kansissa Beverly Hills Cop, eli ei muuta kuin tilaus sisälle. Paketin kun avasin niin selkämyksissä ja kansissa lukikin "Snuten i Hollywood"
Itse olen myös tyytyväinen kyseisen lafkan toimintaa. Juuri tuli Mulholland Dr. Ja saksikäsi Edward ko. puljusta postissa. Itse olen myös pyrkinyt välttämään noita ruotsalaisia päätytekstejä ja yhdessäkään niitä ei vielä ole mitä tuolta on tilannut :king:
Viime viikon keskiviikkona tilasin ja maanantaina oli tullut lappu, että posteljoonilla oli ollut asiaa. Eilen kävin paketin hakemassa ja Minority Report, Mulholland Dr. ja Lost Highway kaikki moitteettomassa kunnossa. Ja halpaa ku saippua. Ensimmäistä kertaa puljusta tilasin, ja kun ottaa huomioon toimitusnopeuden ja suomen yleisen hintatason niin luulen, että tulee tilattua useamminkin Ja ei ne ruotsitekstit tosissaankaan haittaa kunhan pääty on englanniksi/ alkup. nimi ni näyttää hyllyssä hyvältä
Itsellä on kaksissa kansissa nuo ikävät ruotsitekstit päädyssä. Tillbaka till framtiden ja Nyckeln till frihet. Tuossa tillbaka till framtidenin päädyn alareunassa on vielä ruotsinlipun kuva
Mikäs noitten koodien tarina nyt on ? Minulle ei ole ainakaan spostiin tipahdellut mitään koodeja. Onko kellekkään tullut ? Saako niillä tuon 3e hyödyn ?