CDON.com

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana claude, 09.12.2005.

  1. 71 dB

    71 dB Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    11 572
    Saadut tykkäykset:
    826
    Jotain outoa on tavassa, jolla trustpilot laskee keskimääräisen annetun tähtimäärän:

    5 tähteä 47 %
    4 tähteä 15 %
    3 tähteä 4 %
    2 tähteä 5 %
    1 tähteä 29 %

    Matemaattisesti tästä tulee keskimääräiseksi annetuksi tähtimääräksi 3,46 tähteä, mutta sivusto näyttää 1,6. o_O
     
  2. 71 dB

    71 dB Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    11 572
    Saadut tykkäykset:
    826
    Minulla ne kolmea leffaa koskevat kyselyt menivät tietysti samassa läjässä peräkkäin sisään, mutta niiden numero kasvaa kahdella leffasta toiseen. Tuo lienee jokin systeemin aiheuttama juttu, mutta sen perusteella 10 000 kasvanut tunnistenumero tarkoittaa 5 tuhatta viestiä. Paljon sekin toki.
     
  3. BuzzLight

    BuzzLight Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    05.09.2023
    Viestejä:
    164
    Saadut tykkäykset:
    86
    Koko ERP-järjestelmäänsä ne näyttää siellä uusivan tuloskertomusten mukaan. Web-sivut ovat osa tätä isompaa projektia. ERP-projektissa on paljon riippuvuuksia ja liitäntöjä logistiikkaa myöten. Ovat varmaan noista muista riippuvuuksista johtuen joutuneet julkaisemaan uudet sivut keskeneräisinä, jos ne eivät ole valmistuneet aikataulussa. Toki anteeksiantamatonta yritykselle, jonka business on juuri verkkokauppa.

    "- Platform Migration: The ongoing platform migration remains on track, and we remain confident in achieving the 40 mSEK in savings for 2025. We look forward to the consolidation of the tech platforms of CDON and Fyndiq; this platform migration is an essential step that will enable us to operate more efficiently."
    Interim report Q2 2024 (cdon.com)
     
    Vox tykkää tästä.
  4. swedgin

    swedgin Käyttäjä

    Liittynyt:
    25.09.2016
    Viestejä:
    26
    Saadut tykkäykset:
    5
    Ei varsinaisesti outoa, kun Trustpilotin sivuilla arvosanan vieressä olevassa pallukassa lukee "TrustScore ei kerro pelkästään arvostelujen keskiarvoa. Se perustuu eri tekijöihin, kuten arvostelujen ikään ja määrään... (jne)". En alkanut nyt kovin syvällisesti tutkimaan asiaa, mutta äkkiseltään vaikuttaisi, että varsin lyhyen ajan sisään on tullut paljon yhden tähden arvosteluja, mikä mahdollisesti vie kokonaisarvosanaa reilusti alaspäin, vaikka suurin osa arvosteluista pitkällä aikavälillä onkin positiivisia.

    Mutta on kyllä surkeaan suuntaan mennyt tämä uudistus ennen kaikkea juuri oman tilin poistumisen vuoksi. Itsellä oli kerätty omalle toivelistalle paljon elokuvia ja pidin tuota ihan kätevänä tapana pitää kirjaa tulevista hankinnoista ja samalla seurata niiden hintoja. Tiedän pari muutakin verkkokauppaa, jotka ovat päivittäneet sivustoaan tämmöisiksi modernin simppeleiksi.

    Saa nähdä tuleeko jatkossa vielä jotain kampanjoita vai jäävätkö elokuvat yhä vähemmälle huomiolle. Toisaalta CDON on kyllä vielä toistaiseksi pystynyt pitämään varsin kattavaa valikoimaa. Itselläni on kyllä tullut viime aikoina yhä enemmän tilattua muista verkkokaupoista, joten sikäli ei niin kova kolaus ole, jos CDON:in alamäki tästä vielä jatkuu.
     
    Vox tykkää tästä.
  5. rakoni

    rakoni Uusi jäsen

    Liittynyt:
    01.02.2024
    Viestejä:
    9
    Saadut tykkäykset:
    1
    Tätä se nykyään on. Vaihtoehtoja on todella vähän. Ja kyllä tietyt kotimaisetkin kaupat osaavat välillä unohtaa, että kuluttajansuoja on olemassa.

    Suosittelen ostamaan kaiken luottokortilla, jotta voi tarvittaessa reklamoida rahat takaisin pankilta.
     
  6. 71 dB

    71 dB Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    11 572
    Saadut tykkäykset:
    826
    Asiakaspalvelusivulle on ilmestynyt teksti:

    15. syyskuuta: Meillä on tällä hetkellä suuria teknisiä ongelmia, jotka vaikeuttavat tapausten käsittelyä ajoissa. Jos olet luonut tapauksen, käsittelemme sen heti kun meillä on mahdollisuus, sinun ei tarvitse ottaa meihin uudelleen yhteyttä. Tällä hetkellä arvioitu vastausaika on yli viikon.

    Firmalla on uudistus mennyt metsään ja nyt ovat kusessa. Kuka tahansa henkilö yli 40 älykkyysosamäärällä olisi osannut kertoa noille idiooteille, että asiakaspalvelun viestilaatikko pursuaa kyselyjä, jos asiakkaiden pääsy tileilleen poistetaan. Mitä siellä oikein kuviteltiin tapahtuvan? Seuraavaksi on suuria taloudellisia ongelmia kun asiakkaat saavat tarpeekseen tuosta pelleilystä.
     
    WesleySnipes, Kusni ja Burkitsville tykkäävät tästä.
  7. KILLPATRICK

    KILLPATRICK Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    28.01.2010
    Viestejä:
    6 737
    Saadut tykkäykset:
    1 290
    Sitten tilataan kaikki Amazonista ja kasvatetaan Bezosin miljardeja, kun hänen ei tarvitse enää edes kilpailla kenenkään kanssa.

    Toivotaan, että saavat kaiken toimimaan mustaan perjantaihin mennessä. Itse en näe mitään syytä tilata Cdonista ennen sitä.

    Elämme mielenkiintoisia aikoja. Tavallaan nyt ilmestyy koko ajan juuri niitä haluttuja julkaisuja UHD:nä, joita suurin osa harrastajista haluaa päivittää 4K-aikaan. Samalla jotkut fyysisten julkaisujen levittämisen lopettaneet ovatkin yllättäen pyörtäneet päätöksensä ja uusia ennen julkaisemattomia levyjä ilmestyy kaiken aikaan. Eli mielenkiintoista ostettavaa olisi koko ajan vain enemmän, ei vain ole paikkaa, mistä niitä ostaa. (Ainakaan edullisesti) :D