CDON.com

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana claude, 09.12.2005.

  1. Viipperi

    Viipperi Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    06.03.2004
    Viestejä:
    1 199
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ootko miettinyt tilaavasi uk-versiota, ite tilasin cd-wowsta huokeaan 12 euron hintaa digipackin. :thumbsup:
     
  2. Rooky

    Rooky Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

    Liittynyt:
    15.06.2004
    Viestejä:
    3 723
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä olen miettinyt, ja tiedänkin että wowsta tulisi digipacki, mutta kysyin varmuuden vuoksi mitäköhän CDONista tulisi jos tilaisin sen sieltä :)

    Sgt.Granite, et ole yksin tässä CDONin julmassa maailmassa. Kaikki varmaan muistaa legendaarisen BoB-boxi jupakan? Minä sain boxin 10,95€ hintaa, mutta sitten muissa aletuotteissa olikin hämminkiä, vaikka tilausvahvistus näytti ihan oikein, niin heidän päässänsä tilausvahvistuksessa oli ihan eri luvut ja numerot. Tappeluksi se meni, ja sen päätteeksi osa tavaroista lähti palautukseen.

    loistavia tarjouksia tällä hetkellä muuten kys.liikkeessä :rolleyes:
     
  3. Sgt.Granite

    Sgt.Granite Guest Guest

    Liittynyt:
    28.10.2004
    Viestejä:
    640
    Saadut tykkäykset:
    0
    "Yllättäen" tuolta asiakaspalvelusta ei ole tullut enää mitään vastinetta tuohon viimeiseen kirjeeseeni. Sen verran päätin vielä venyttää cdon-boikottiani että käytin viimeisen jäljellä olevan alennuskoodini ja tein äsken vielä yhden tilauksen. Koodi oli vanhentunut jo pari viikkoa sitten mutta näytti menevän sukkana läpi.

    Kun kerran cdon tosiaan niin tarkkaan ja joustamatta seuraavat ohjeita ja sääntöjään niin voisinkin ottaa saman linjan. Eli mikäli levyt eivät todella ole minulla 5-7 arkipäivän sisällä niin asiakaspalveluun lähtee välittömästi huomautus toimittamattomista tuotteista, reklamaatio ja hyvitysvaatimus. Kun luvataan että se on 5-7 päivää niin sitten se on sen verran eikä yhtään enempää, eli sama linjaus kun heidän vastauksessa alennuskoodijupakan kanssa.
    Tästä saattaakin tulla kivaa. ;)
     
  4. PenaOrava

    PenaOrava Guest Guest

    Liittynyt:
    28.01.2005
    Viestejä:
    70
    Saadut tykkäykset:
    0
    Onkohan cdonin Buffy the Vampire Slayerien etukannessa jotain ruotsalaista sönkötystä vai ihan englanniksi vampire slayer?
     
  5. gaston

    gaston Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    23.10.2001
    Viestejä:
    3 489
    Saadut tykkäykset:
    81

    Discshop.se:n sivuilla näkyy hyvät kansikuvat ruotsalaisista julkaisuista ja sen mukaan englantia näkyisi olevan etukansi (klikaa "Visa stor framsida" "Visa stor baksida").

    Jos tarkoitit tv-sarjaa niin niissä on sama juttu, etukansi ja sivu englanniksi takakansi ruotsiksi.

    Edit: tuo elokuvaversio löytyy puolet halvemmalla Playsta €10,50 tai Splash!ista €9
     
  6. Jazo

    Jazo Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    24.10.2004
    Viestejä:
    4 448
    Saadut tykkäykset:
    18
    Ainakin 1 kauden boksin etukansi on kokonaan englanniksi, mutta takakansi taas kokonaan ruotsiksi.
     
  7. Bulli

    Bulli Guest Guest

    Liittynyt:
    04.01.2003
    Viestejä:
    2 083
    Saadut tykkäykset:
    1
    Sama juttu kaikkien kausien kohdalla. Jännästi kaudet 2, 3 ja 7 ovat pahvikuorissa mutta lopuista moinen hienous puuttuu.
     
  8. Jazo

    Jazo Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    24.10.2004
    Viestejä:
    4 448
    Saadut tykkäykset:
    18
    Kyllähän tuossa 1 kaudessakin näytti olevan nuo pahvikuoret, kun tilasin sen lahjaksi tuossa 1kk sitten.
     
  9. Bulli

    Bulli Guest Guest

    Liittynyt:
    04.01.2003
    Viestejä:
    2 083
    Saadut tykkäykset:
    1
    Mielenkiintoista. Minulla ei nimittäin tosiaan ole pahvikuoria kuin kausissa 2, 3 ja 7. Olisiko tässä sitten kyse jostain erän vaihdoksesta. Eli nuo pahvikuorelliset ovat 1. painosta tms.
     
  10. gaston

    gaston Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    23.10.2001
    Viestejä:
    3 489
    Saadut tykkäykset:
    81
    Minulla on tuolta ostettuna 2. kausi heinäkuussa, 3. ja 7. kaudet marraskuussa, kaikki ilman ylimääräistä pahvikoteloa.

    Alumperin ilman pahvia olevat oli varmaan uutta kampanjahintaista erää ja nyt myöhemmin on vanhatkin boxit jostain kaivettu varastojen pohjilta alemyyntiin.
     
  11. Sgt.Granite

    Sgt.Granite Guest Guest

    Liittynyt:
    28.10.2004
    Viestejä:
    640
    Saadut tykkäykset:
    0
    Komento takaisin. 30.12 (eli kaksi viikkoa viimeisen vastaukseni jälkeen) cdon.comin asiakaspalvelu lähetti minulle 6 € arvoisen alennuskoodin. Mitään muuta kommenttia viestissä ei ollut, mutta viimeisin urputukseni näköjään tuotti tulosta. Tai sitten cdonillakin seurataan dvdplazan kirjoituksia. :D Alennuskoodin kuitenkin sain, joten ihmeiden aika ei siis ole vielä ohi.

    Sen viimeisimmän postini ja nyt tulleen alennuskoodin välillä meni kuitenkin 2 viikkoa, kuinkakohan monelta taholta kyseinen asiakaspalvelija on joutunut kysymään lupaa koodin lähettämiseen? Voin sieluni silmin kuvitella: "Joku äijä kävi riehuu, voidaanko tälle nyt laittaa alennuskoodi?"
     
  12. Fenix

    Fenix Guest Guest

    Liittynyt:
    12.08.2003
    Viestejä:
    214
    Saadut tykkäykset:
    2
    Itselleni kävi aivan samoin... oma koodini vain oli 20€ arvoinen.

    Ensin toinen toistaan ihmeellisempiä selityksiä miksi en koodia saa (lasku maksettu liian myöhään - käytin Visaa, tilaus tehty määräajan jälkeen - tehty päivä ennen määräajan täyttymistä, jne). Kun jo itse luovutin ja ajattelin, että pitäkööt koodinsa, niin ilman mitään selityksiä pari viikkoa viimeisimmästä viestistäni sähköpostiini ilmestyy tuo 20€ koodi.
     
  13. Jazo

    Jazo Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    24.10.2004
    Viestejä:
    4 448
    Saadut tykkäykset:
    18
    Laitetaanpas välillä jotain postitiivistakin palautetta.

    Tilasin maanantai iltana muutaman leffan kyseisestä paikasta, ja osa niistä kuului "2 leffaa yht. 10.95€" kampanjaan. No kun paketti tuli torstaina kotiin niin laskussa tätä alennusta ei näkynytkään. Sitten kun katsoin tilauksenvahvistuksen niin eihän sitä ollut myöskään siihen merkitty.

    Harmikseni huomasin että tuossa tilauksenvahvistuksen yhteydessä luki isolla että siinä ilmoitetut hinnat ovat lopullisia. No enhän minä tätä tietenkään uskonut vaan hyvillä mielillä laitoin reklamaatiota asiasta torstai iltana. Ja tänään perjantaina oli sitten vastaus tullut, lupasivat korjata virheen ja laskun loppusummasta vähennettiin tuo alennus.

    Huomion arvoista tässä on tämän koko prosessin nopeus. Joten kyllä aion tilata tuolta myös tulevaisuudessakin, sillä jos asiakaspalvelu ja toimitukset (sekä tietenkin hintataso) ovat tuota luokkaa niin eihän tässä voi mistään valittaa. Ja virheitähän meille kaikille sattuu, mutta se miten ne hoidetaan onkin sitten se ratkaiseva tekijä.
     
  14. Nykis

    Nykis Guest Guest

    Liittynyt:
    04.03.2001
    Viestejä:
    586
    Saadut tykkäykset:
    1
    Kolme tilausta takana. Kaikki musiikkia. Eka tilaus sujui ongelmitta, mutta kaksi seuraavaa tilausta tökkivätkin sitten urakalla. Tokassa tilauksessa selvittiin ihan hampaiden kiristelyllä, kun osa tilauksesta meni ns. jälkitoimitukseen. Mutta tämä viimeisin todella alkaa syödä miestä...

    Tilaus kolmesta cd-levystä pistetty sisään 26.1 kuluvaa vuotta. Toimitusaika piti olla se 5-7pv. Yksi levyistä lähti 14.2, joka kyllä saapui parissa päivässä perille. Loput kaksi levyä ovat edelleen tässä fakin jälkitoimituksessa. Meiliä laitettu ja jotain ympäripyöreitä selityksiä tarjoiltiin, kuinka niitä pitää tilailla muista maista, jos omasta maasta ei kyseisiä tuotteita löydy ym. ym. Eikö kyseisille tuotteille voi antaa jo heti kättelyssä pidempää toimitusaikaa vai mitä helvettiä?

    Sääli vaan, että tuolla on todella edullisia hintoja välillä ja tarjolla nimikkeitä joita muualla ei edes tunneta, mutta kyllä minä nykyään ostan levyni paikasta jossa on varastosaldo näytillä. Voi olla, että jotkut Madonnat ja Robbiet voisivat lähteäkin ajoissa, mutta minkäs teet jos musiikkimaku eroaa valtavirrasta.

    Itse suosin jatkossakin musiikkia hankkiessa kotimaista fireboksia. Myös jenkkilän Cdpacificilta löytyy yllättäviäkin nimikkeitä varsin edullisesti.
     
  15. NudistPriest

    NudistPriest Vakiokasvo

    Liittynyt:
    02.01.2006
    Viestejä:
    669
    Saadut tykkäykset:
    0
    CDON:sta on tullut tilailtua paljon tavaraa. Vain yhdestä kerrasta on huomauttamista. Yksi levy jäi kokonaan tulematta. Se vain oli viivattu kylmästi yli tilauksesta, kun se oli ensin ollut jälkitilauksessa pari kolme kuukautta.
     
  16. Nykis

    Nykis Guest Guest

    Liittynyt:
    04.03.2001
    Viestejä:
    586
    Saadut tykkäykset:
    1
    Sai arvoisensa lopun tuo meikäläisen edellämainittu tilaus. Kävin pitkästä aikaa tsekkaamassa tilausstatuksen sivuilla ja kuinka ollakkaan. Kävi samoin kuin nudisti papilla tuossa aikaisemmin. Tilaus mitätöity. Kylmästi vaan viivattu yli ilman selityksiä. Piruilevaa sähköpostia lähetetty asiakaspalveluun.

    Minä en tuolta enää osta mitään. Älkää tekään. Huonoa palvelua.
     
  17. 71 dB

    71 dB Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    11 594
    Saadut tykkäykset:
    849
    Normaalia toimintaa puljulta. Ostaminen sieltä tarkoittaa sitä että ilmoittaa halukkuutensa ostaa tilaamansa tuotteet JOS viitsivät/voivat myydä. Aina ei tule kauppoja mutta eipä mene rahaakaan.

    Sieltä saa mukavasti pohjoismaisten artistien levyjä ja välillä halvalla leffoja joten kyllä tulee ostettua. En sanoisi palvelua huonoksi vaan erilaiseksi. Ovat ainakin minulle toimittaneet hyvin kaiken mistä ovat laskuttaneet. Ainoa mikä ketuttaa on se että saa ihmetellä että tuleekohan joku tuote sieltä joku päivä vai ei mutta sellaista se on...
     
  18. NudistPriest

    NudistPriest Vakiokasvo

    Liittynyt:
    02.01.2006
    Viestejä:
    669
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä minä olen ainakin tyytyväinen CDON:n palveluun. Hinnat ovat useinmiten halvemmat kuin normikaupoissa ja valikoimat tietenkin mukavan laajat. Välillä toimitus kestää hiukkasen pidempään, mutta tuota yhtä levyä lukuunottamatta on kaikki tullut perille, eikä mitään megaodotteluja ole ollut. Joku levy taisi kestää kuukauden tai ylikin, mutta tuli lopulta.
     
  19. Keaton

    Keaton Vakiokasvo

    Liittynyt:
    17.12.2004
    Viestejä:
    616
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kokemuksia tuosta Cdonin myymästä Lethal Weapon boxista? Tanska import näemmä? Minkäslainen paketointi?
     
  20. amphosa

    amphosa No pain, No gain Tukijoukot

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    825
    Saadut tykkäykset:
    0
    Elokuusta 2004 lähtien on kertynyt 17 elokuvatilausta CDONista ja kaikki on toimitettu aina nopeasti. Kaikki kotelot ovat olleet ehjiä. Kerran oli tilauksesta jäänyt kaksi elokuvaa pois ja laskussa ne oli kyllä muistettu. Reklamaatiota CDONiin ja puuttuvat elokuvat tulivat parissa päivässä. Hyvä, edullinen ja nopea verkkokauppa.