Discshop painii kyllä ihan omassa sarjassaan, mitä tulee toimitusaikoihin. Ihan muutaman kerran on toimitus viivästynyt päivällä-parilla, mutta ennakkotilaukset tulee normaalisti tosiaan julkaisua edeltävänä päivänä. Äippä tilasi viime lauantaina Netanttilasta tavaraa ja paketin sai hakea postista jo keskiviikkona. En tiedä sitten, josko firma on pysyvästi nopeuttanut toimituksiaan, vai oliko nyt käynyt joku lapsus. Itse en ola Anttilasta tilannut aikoihin, mutta aiemmin, jos sieltä tilasi viikonloppuna, niin hyvällä tuurilla paketti oli postissa seuraavana torstaina.
Menee nyt OT:nä, mutta tuo Anttilan logistiikka on jo niin iso, että se varmasti on yksi iso syy kankeeseen toimintaan.
Olen tilannut vain noin 5 dvd:tä sieltä, mutta ainoastaan positiivista sanottavaa. Toimitus oli nopea ja hintakaan ei päätä huimannut.
On kyllä alkanut suoraan sanoen vituttamaan koko lafkan toiminta. Joka ikisestä tilauksesta vähintään yksi tuote jää jälkitoimitukseen. Kuitenkin sama tuote seisoo sivuilla toimitusajalla 4-7 vrk. Yksi CD ehti jo olemaan alennuksessa toimitusta odoteltaessa, mutta tuliko itselle sillä alennetulla hinnalla? No ei todellakaan. Sitten joka stanan CD kotelosta on levyn kiinnitysnastat paskana. En ole jaksanut enää avautua näistä aspalle... Koko puljun taso on romahtanut käsittämättömän paljon. Olen ollut asiakkaan alusta saakka ja tilannut reilusti kamaa. Sitten jos kyselee toimitusten perään, niin vastaus on, että voit kyllä peruuttaa tilauksen. Siis mitä vittua???? Surkuhupaisaa toimintaa!
Viime aikoina toiminut ihan hyvin, mutta olen kylläkin niinä kertoina tilannut semmosia tuotteita, joita nyt varmana on varastossa. Nyt sitten viime viikon tiistai-ilalla tilasin vähän erikoisempaa ja heti kestää selvästi kauemman. Tänään ovat yhtä tuotetta lukuunottamatta (joka muuten on Suomen EMIn julkaisema ) pakkaamassa niitä, eli varmaan huomenna lähtee. Ja kun itse toimitus on kestänyt päivän parin verran enempi kuin kotimaisissa puljuissa, niin täytyy toivoa, että viikonlopuksi sentäs saapuisivat. Tuolla on muuten läjä suomalaista musaa outlet-kamppiksessa (http://cdon.fi/outlet/musiikki/genre/suomi), josta pitäis saada halvempi tuote ilmaiseksi kun tilaa kaks, mutta eipäs toimikaan :/
Ihan hyvin näyttää toimivan, mutta kun hinnat on "alennuksesta" huolimatta rasvaiset, niin jääpi tilaamatta.
Niin, kun ilmotin asiasta.. nyt toimii, mutta suuri osa tuotteista lähti vekeen (joku virhe siis listauksissa) Perkule, tänään ilalla kahdeksan jälkeen ovat tilauksen toimittaneet. Saa nähä, kerkiikö viikonlopuksi :/
Mitäs Postille on tapahtunut kun tuntuu kestävän ihmeen pitkään yhden Blu-Rayn toimittaminen tänne Etelä-Suomeen? Ennenhän CDONista tuli tilaukset kaksi päivää siitä kun lähettivät Ollut paketti jo maanantaista asti matkalla ja nyt on siis perjantai.
Itselle ei ole moneen vuoteen tullut parissä päivässä. Nykyään on aina kestänyt vähintään 5 arkipäivää.
Tilamani Sennheiserin RS 180 kuulokkeet tulivat 5 päivässä ja ilokseni ensin katselin että nämähän ovat halvemmat mitä tilasin mutta laskutusosoite olikin 500km pohjoiseen päin eli Jyväskylään