Pitihän tohon vastata "Som tack för hjälpen kommer du att få en rabattkod värd 100 kr att använda på ditt nästa köp. Koden kommer att skickas till din e-postadress inom 48h. "
Toimiiko tuo alekoodi täkäläisessä CDON:ssa? Koomisesti muuten Google kääntää "100 kr" muotoon "100 $".
No luulisi, että toimii. Tuskin sellaista lähettäisivät .. tai no tiedä noista. Eikä siellä ruotsiksi tarvinnut vastailla, rastit ruutuun, kysymyksen ymmärtäminen ehkä vähän jelppisi. Olihan siellä lopussa vapaamuotoinen kenttä, johon voi halutessaa kirjoitella ruotsiakin, mina en halunnut
Itse vastailin siihen vaapaaseen kohtaan englanniksi Kysymykset ja vastausvaihtoehdot käänsin Googlella ruotsista englanniksi.
Tuli itsekin vastattua tuohon kyselyyn. Tässä kysymykset englanniksi käännettynä, jos ruotsin ymmärtäminen tuottaa vaikeuksia muillekin: 1) How do you rate the membership of CDON+ in its entirety? Enter your answer on a scale from 1 to 10, with 10 being excellent and 1 is very bad. 2) What were the two main reasons that you joined CDON+? Free shipping Discounts and bargains Refund of your purchase Faster response from customer service Unique offerings from other vendors Other, namely 3) Do you think you will renew your membership when it expires? Yes No, because 4) What perks would you value the most in a loyalty club? (Choose the five most important) Faster response from customer service a customer magazine Free music or movie streaming Discounts and bargains Priority on campaigns Faster deliveries Bonuses on purchases Free shipping Exclusive offers such as previews at the movies, and signed books Discounts and offers from other providers Personalized offers based on what I previously purchased Customer club connected to eg EuroBonus Other, namely 5) We are happy that you choose to buy from us - is there anything else you think we should think of that would make you a satisfied customer? 6) May we contact you by phone to possibly ask any additional questions? No Yes, my telephone number is
48 tuntia meni puolenpäivän aikaan umpeen, mutta eipä ole luvattua alennuskoodia näkynyt missään valuutassa.
Kysäsin kans aspasta ja lupasivat koodin maanantaina ja euroissa. ... Ja nyt tipahti koodi sähköpostiin
Montakohan alekoodia ne meinaa tuosta kyselystä lähettää? Ensimmäinen tuli seitsemän pintaan ja toinen just äsken.
Sama täällä. Mutta eipä mua haittaa Erään tilauksen hitaasta toimituksesta johtuen kävin parisen viikkoa sitten katsomassa CDONin fabo-sivua. Siellä oli jotkut valittaneet, että samasta tilauksesta oli tullut yli 15 tilausvahvistusta. Mahtaako sama toistua nyt näissä?
CDOn ilmoittelee jo 27. 11. siintävästä Black Fridaysta. Spoiler https://www.facebook.com/events/1664343847182952/ Aikavyöhykkeet vain eivät vaikuta olevan vieläkään hallussa - vaikea uskoa että tänä vuonna kampanjat alkaisivat eri aikaan eri maissa. Eiköhän sitä CDOnilla edelleen eletä Ruotsin aikaa.
Tilasin läjän leffoja perjantaina. Lasku lähti kyllä nopsaan, mutta suurin osa tilauksesta on vieläkin lähettämättä. Uskomatonta touhua. Olen kaiken lisäksi CDON+ asiakas ja tilailen liki joka viikko jotakin. Hitaan toimituksen ja postin lakon takia laskun eräpäivää joutuu pakostakin siirtämään. Mahtaavatkohan edes jouluksi ennättää. Onneksi eräpäivän siirto on sentään helppoa.
Perjantaina tilasin 12 tuotetta, elokuvia, sarjoja, musaa ja pelejä. Lasku tuli lauantaina ja tilaus lähti kokonaisuudessaan tänään aamuyöllä. Hyvin toimii
Eipä ole vielä black fridayn tilaus lähtenyt. Lasku kyllä tuli nopeasti. Hidasta on. Toisaalta perjantaina tuli varmasti normaalia enemmän tilauksia, jotta sinänsä tuo on ymmärrettävää. Jospa nyt kuitenkin kohta...
Perjantain tilauksista olivat lähetelleet viimeiset aamuyöllä. Mutta miten kauan menee, ennen kuin saavat CDON+ -jäsenyyden kytkettyä päälle? Ja mitä mä siitä oikeasti hyödyn? Joku VIP-keskustelufoorumi, kuten täällä plazalla? Ja kun olin postannut tuon edellisen, napsahti sähköpostiin ilmoitus, että jäsennyys on aktivoitu! Kyllä meitä valvotaan...