Hgin YO:n opiskelijakortilla -10% kaikista yli 50€ (CDON) ostoksista. " CDON.COM tarjoaa Frankin kautta opiskelijoille 10 % alennuksen kaikista kirjoista, musiikista ja elokuvista kun ostoksen arvo on vähintään 50 €.Saat alennuksen kurssikirjoista, sarjakuvista, leffoista ja TV-sarjoista, musasta... you name it! " No hyvä huomata nyt... btw tuli 10€ alekuponki yli 50€ ostoksista, voimassa alle viikon
Mulle tuli alekoodi, jossa otsikossa lukee, että "10 € alennusta kun ostat elokuvia 20 eurolla" ja sen alla "Juuri nyt saat 10 € alennusta kun ostat elokuvia vähintään 40 eurolla". Tuo jälkimmäinen vaihtoehto on se paikkaansa pitävä
^ Joo menin samaan lankaan kun en edes lukenut sitä pientä pränttiä. Tuntuikin liian hyvältä ollakseen totta ja ostoskorissa vasta huomasin että pitäisikin ostaa 40€ edestä. Mitään korjausta ei tietenkään ole tuohon mailiin tullut. Mitäpä sitä suotta oikaisemaan, otsikon lukemalla varmaan aika moni suuntaa sinne kaupan puolelle kuten itsekin tein...
10 euron koodi tuli sähköpostiin (osta yli 40 € elokuvia). Yleiseltä vaikuttaa joten tsekkaamaan vain.
Mulle ei moista suotu - ehkä ostan muutenkin tarpeeksi? Mutta jos koodi kerran on yleiskäyttöinen, arvostan jos joku sen kertoo täälläkin.
Tuota en tiedä, ajattelin vain että kaikille asiakkaille on lähetetty joku koodi juuri tästä tarjouksesta.
Yllätyksekseni nyt lauantaina tuli textari, että saa hakea postista. Eli ke tilattu la perillä. Nopea toimitus, kirja on priimakunnossa ja pakkaus oli ehkä vankin mitä kirjatilauksissa on tullut eteen. Oikein positiivinen yllätys
Ihmeiden aika ei ole ohi. Odotin tilaamani pahvisen CD-boksin saavan perus kuplamuovikirjekäsittelyn. Väärässä olin: boksi oli pahvilaatikossa ja saapui täysin ehjänä. Joskus näinkin.
Tuli hommattua plus-jäsenyys normaalihinnalla. Jälkikäteen pohdin, että tätäkin varmaan olisi saanut alehinnoilla. Eiköhän tuo ole kannattava näinkin. Tässä ikäänkuin maksaa postimaksut etukäteen kymmenestä lähetyksestä ja kerää bonusrahaa, jolla sitten ostaa jokin leffa "ilmaiseksi". Kuinkas usein plus-jäsenet saavat bonuskoodeja emailiin?
Epäsäännöllisen säännöllisesti. Plus-jäsenyys lienee taas alennuksessa joulukalenterin ensimmäisessä luukussa, jolloin itsekin tulee varmasti uusittua taas vuodeksi. Pakko myöntää, että Plus-jäsenyys on myös lisännyt ostamista CDONista, joten taitavat kuitenkin jäädä voitolle tässä diilissä.
Joulukalenterin tai Black Fridayn diileistä se Plus-jäsenyys tosiaan kannattaa hankkia. En sitten tiedä, ovatko Plus-jäsenille tarkoitetut bonuskoodit riippuvaisia paitsi maksetusta jäsenyydestä niin myös ostomäärästä, sillä viimeisen Plus-jäsenyyden, joka on nyt kulunut loppuun ja jota en aio uusia, aikana olin jo siirtynyt pois fyysisen median ostamisesta, enkä esimerkiksi välillä maaliskuu-syyskuu 2016 muista käytännössä yhtäkään kunnon alekampanjaa. Kyllä sinne sähköpostiin tuli niitä "jos ostat x summalla niin 5 euroa alennusta" -koodeja joskus, joskin tuollaiset koodit ovat tosiaan lähinnä voittoa CDON:lle (usein sitä haluaisi vain yhden tuotteen ostaa ja tuollainen koodi pakottaa ottamaan kylkeen yhden jos useammankin lisätuotteen).
Onko niitä plussa-koodeja tullut lainkaan alkukesän jälkeen? Omasta sähköpostista kun hain, niin kesäkuun 3. olisi tullut viimeisin. Voi tietysti olla, että olen siivonnut vanhoja viestejä pois, mutta se ei ole tapana (nimimerkillä 4000 avaamatonta postia Gmailissa tällä hetkellä). Katsoin Internetistä, että jäsenyyden tuotekuvauksesta on poistettu kohta "Ainutlaatuisia alennuskoodeja" kesäkuun alussa 2015, eli sattumoisin juuri yhden jäsenyysjakson verran siitä, kun plussatarjousten tulo lakkasi. Yritin kysyä tästä asiakaspalvelusta, mutta en ole saanut vastausta.
Kysyin alennuskoodeista asiakaspalveluchatin kautta. Vastaus oli, että eivät lähetä enää alennuskoodeja.
Menee täälläkin harkintaan tuo plus jäsenyys kun maksettu jakso loppuu. Sähköpostiin tulee melko paljon cdon.com:n mainoksia postimaksuvapaista tuotteista, mikä syö plusjäsenyyden etua (postimaksu vapaudesta yli 15€ tilauksista).
Sais olla ilman rajaa tuo postimaksuton lähetys. Edesauttaisi kummasti heräteostoksia. Mutta jospa ovat laskeneet, että edullisempi heille näin päin.
Alkaa tosiaan nämä CDON+ tarjoukset naurattaan. Listalla on n. 40 DVD ja Blu-ray leffaa ja sieltä voit noukkia kokonaista yhden leffan tohon hintaan
voitko laittaa jonku linkin tohon tarjoukseen? itelle ei ole tullut tommosta tarjousta vaikka olen jäsen.