Eiköhän tää ole jonkun jonninjoutavan projektimanagerin ansiota, jonka on pitäny keksiä itelleen tekemistä...
Laitoin asiakaspalveluun viestin, jossa kiitin uudistuksesta. Säästyypähän rahaa, kun sekavien sivujen takia tulee tilattua vähemmän kamaa.
Penaalista ettei voi varata jälkitoimitukseen. Luulisi kaupan käyvän. Muutenkin tuo CDonin sivusto on tuskainen käyttää. Pisteet kuitenkin siitä että levyn kannet on nähtävillä. Muutamia klassikoita tuli otettua. Alkaa blu-raytä olemaan ylimääräisenä kun ostaa suosikit toiseen kertaan. Pitäisi varmaan laittaa myyntiin tuplat.
Nuo tuplat on ongelma itsellä myös. En tykkää pitää niitä. Nyt tuplia tuli taas eilen pari kappaletta lisää, kun tuli tilattua 4k levyt. Sitten noista vanhoista ei juuri mitään saa.
Juu, ei niistä rahaa saa. Postikulut jo maksaa enemmän ja kahden euron takia jaksa edes kävellä autolle. Onkos mitään vaihto paikkaa olemassa? Vaikka mitään saisi niin vaihtaa voisi johonkin mitä ei ole. Tosin aika perusleffoja itselläni, että varmaan vaihdossa samaa tasoa. Tunkee sukulaisille joululahjaksi... tai heittelee köyhiä niillä samalla kun polkee kultaista kuntopyörää parvekkeella.
AAA ihmettelin että mitä cd comissa on nyrt tapahtunut? Piti oikein itse mennä katsomaan ja voi vittu etsin minuutti tolkulla kauhuelokuvien valikkoa josta ne löytyy mutta ei ei löytynyt. Kilpailijalta löytyi muutamassa minuutissa Saapa nähdä jos homma jää noin, Tuleeko sieltä itsekään kohta tilattua mitään Varsinkin jos tilaaminenkin on tehty vaikeammaksi sitä kun en testannut. Tietenkin yleensä tiedän mitä ostan ja laitan vain tuotteen nimen hakuun ei ainakkaan tule herätysostoksia
Joo kiitti vaan cdon, haku toimii tosi hyvin. Kun kirjoittaa "Etsi miljoonien tuotteiden joukosta" -laatikkoon Tappajahai, tuotteita ei löydy. Kun kirjoittaa Jaws, ei löydy sittenkään. Kun painaa siitä huolimatta Enteriä, tulee hetken miettimisen jälkeen tulokset: satoja Jaws-nimikkeitä höystettynä herjalla "ehkä tarkoitit.. raw, paw".
(Menee ehkä vähän off-topin puolelle) mutta kyllä ainakin Tori.fi puolella blu-rayt liikkuu ihan hyvin kunhan hinta on kohdillaan (max 5€). Itse ostanut sieltä tämän vuoden puolella n. 25 leffaa. Toki jos asuu jossain pienemmällä paikkakunnalla niin f2f ostajia voi olla vähemmän ja pitäisi alkaa postittelemaan missä ei tosiaan välttämättä ole järkeä postikulujen takia... Eiköhän divareitakin vielä löydy jotka ottavat leffoja vaihdossa ja viimeisenä vaihtoehtona nehän voi viedä vaikka kierrätyskeskukseen.
Typeryydestä tunnetusti sakotetaan. Tuotettakaan ei puljusta tilata niin kauan kuin tilanne jatkuu. Kilpailija nauranee koko matkan pankkiin.
Onhan ne blu-rayt vielä vallitseva formaatti, ettei nyt sentään tarvitse pihalle nakkoa... Kerää hetken ja laittaa sitten myyntiin vaikka täällä nippuna. Saisi alkaa UHD kiekkojen hinta tippumaan. Ihan naamattomia hintoja. Ei ne yleisty jos hinnat on +30€ kiekko. Turhan räikeää rahastusta. Onneksi nyt sillon tällöin on näitä ~10€ levy tarjouksia.
Aloitetaan nyt varovasti tämä off topic sillä, että olen erimieltä. Pihalle niitä pitää nakkoa. Ei niitä täällä tai muuallakaan kukaan osta. Jos jostain on uuden UHD:n hankkinut, niin tuskin se leffa on ollut keräilyharvinaisuus. Itse olen tunkenut niitä kaksoiskappale blu-raytä sukulaisten kirppiksiin 2€ kipale ja rahojen perään en ole kysellyt, kun toinen joutuu näkemään kauheata vaivaa, kun kuskaa koko ajan kamaa edestakaisin ja vielä seurailee mitä on tapahtunut.
Joo vaikuttaa todellakin siltä että itsekin käännyn kilpailijan puoleen kun niiden sivuilta kaikki löytyi niin kätevästi.
Vaikea kuvitella että cd comi jättäisi tuon pysyväksi jotenkin tuntuu että niillä meni joku vikaan tai sivut ovat kesken, kun eihän sieltä löydy edes leffa genret ainoa jonka se antaa on muut genret jossa lukee crime ja muutama genren leffa. DVD ei myöskään löydy erillisestä valikosta samoi n kuin blu-ray
Jaa-a. 2.10 tilattu Parasite Blu-ray tulematta ja laskukin erääntyy 16.10. Samassa tilauksessa olleet bokserit kyllä tulivat… ,,,olisi eka kerta kun CDONista tilattu tavara ei tule perille.
Mulla ei tullut sieltä joskus muutama vuosi sitten joulun aikaan tilaamani iskelmä levyt. Sovittiin että en ota niitä ja laskua ei tarvitse maksaa muistaakseni. Dvd kyllä tulivat silloin perille.
"täysin itsekehitetylly alustalle" Arvasin. Väistelevät jotain maksuja vanhojen sivujen kehittäjälle.