Christopher Nolanin paras elokuva + mieheen liittyvää yleistä keskustelua

Тема в разделе "Elokuvantekijät", создана пользователем Professional, 12 июл 2012.

?

Christopher Nolanin paras elokuva

1. Inception

20,3%
  2. The Dark Knight

20,3%
  3. The Prestige

21,6%
  4. Batman Begins

13,5%
  5. Insomnia

2,7%
  6. Memento

20,3%
  7. Following

1,4%
  1. Purontien_prinsessa_Aalto

Purontien_prinsessa_Aalto Uusi jäsen

Симпатии:
    0
    Ei millään pahalla... Miksi kukaan haluaa katsella pökälettä (Inception) paremmalla kuvanlaadulla?

Se määrä lahjakkuutta, jota elokuvassa kuulemma on, kuinka se on onnistuttu täydellisesti tuhlaamaan? Kaikki elokuvan tekemiseen osallistuneet haukanneet liian ison palan.

Olen siis nähnyt elokuvan (televisiosta) . Aikoinaan vuosikymmeniä sitten muistaakseni erehtynyt ostamaan blu-ray-levynkin. Oli muistaakseni halpa, onneksi. On jossain missä lie hyllyssä / kaapissa.

Tosin visuaalisesti kai hieno elokuva. Ontto karamelli.

Nolan harrastaa ylinäppäryyttä. Juonen kiemurat varmaan omasta mielestään ovelia ja yllättäviä, mutta todellisuudessa kaikkea muuta.

Tosin ei tyyppi ole yhtä paha kuin se intialainen, vai mikä se oli, joku Shyamyalalala?

2. Mookid

Mookid Lähes henkilökuntaa

Симпатии:
    465
    Ensiluokkaisella trolliviestillä heti sisään tälle foorumille. 0/5 jos minulta kysytään, mutta 5/5 jos totta puhutaan.

KILLPATRICK нравится это.
  3. Professional

Professional Stirlingite Tukijoukot

Симпатии:
    727
    Eipä tähän enää kannata äänestellä, kun kaikki uudemmatkin leffat puuttuu äänestyksestä.

Vois kyllä uudenkin kyselyn tehdä…

4. Mulholland

Mulholland Tunnettu käyttäjä

Симпатии:
    73
    Nyt mä mieleni pahoitin.

No jaa. kerran nähnyt, steelbookin omistan (mä aina tolleen sanon), pitäisi toisen kerran kattoo ja haluis 4Kna. Mutta muistaakseni tykkäsin, vaikka pääosissa onkin Di C. Oli onnkes muitakin, lahjakkaampia.