'The Hitman' on kyllä parhaasta päästä Norrisin leffoja, musta siinä ei ole ns. turhaa mässäilyä lainkaan. Ranskassa näyttäisi olevan julkaistu myös DVD:nä, mutta VHS:nä löytyy helpommin.
En ole vielä aivan varma asiasta, mutta luultavasti Chuck Norrisin elokuva Silmä Silmästä (1981) julkaistaan piakkoin myös Suomessa.
Lone Wolf McQuade pitäis kyllä saada hommattua. Oli meinaan suosikki toimintapätkä penskana. Suomijulkaisua ei taida löytyä?
Suomijulkaisua kyseisestä elokuvasta ei tosiaan ole, mutta toivotaan, että sellainen ainakin joskus tulisi. Sinun Kannattaa kysäistä FS-filmiltä, koska he saattaisivat antaaa hieman tietoa julkaisuaikatauluista yleensäkin.
Nostetaanpa tämäkin ketju pitkästä aikaa ylös, vieläkö Plazalta löytyy Chuck Norris-faneja? Eipä kyllä ole kriitikoiden suosiossa tämä näyttelijä, mutta väliäkö sillä, jos itse pitää äijän leffoista. Itse olen viimeisen puolen vuoden aikana kerännyt kyseisen näyttelijän elokuvia ihan kohtuullisesti, hyllystä löytyy: Missing In Action Missing In Action 2 Braddock: Missing In Action 3 Delta Force Delta Force 2 Invasion U.S.A Octagon A Force Of One Walker Texas Ranger Season 1 Ja uusimpana hankintana Good Guys Wear Black ja Firewalker. Kaikki muut paitsi Invasion U.S.A ja Texas Ranger ovat Futuren julkaisuja. Tarkoituksena olisi kerätä kaikkiNorrisin leffat. Parhaimmat leffat tuosta listasta taitaa olla Missing In Action, Missing In Action 2 ja Delta Force.
Jos siitä lähdetään, niin: Way Of The Dragon Breaker, Breaker Good Guys Wear Black Missing In Action 1-3 A Force Of One The Octagon An Eye For An Eye Silent Rage Forced Vengeance Lone Wolf McQuade Code Of Silence Invasion U.S.A. Delta Force 1-2 Firewalker Hero And The Terror Eli Norris-fani olen. Onko muuten näiden lisäksi mitään muuta elokuvaa, mitä suosittelisitte?
Norris fani täälläkin. Hyllystä löytyy tällä hetkellä seuraavat: Slaughter in San Francisco Breaker! Breaker! Good Guys Wear Black A Force of One The Octagon An Eye for an Eye Silent Rage Forced Vengeance Lone Wolf McQuade Missing in Action Missing in Action 2: The Beginning Code of Silence Invasion U.S.A. The Delta Force Firewalker Braddock: Missing in Action III Hero and the Terror Delta Force 2: The Colombian Connection The Hitman Sidekicks Hellbound Top Dog Logan's War: Bound by Honor The President's Man The President's Man: A Line in the Sand Bells of Innocence The Cutter Walker, Texas Ranger kaudet 1-3 Kyllä Chuckin parhaat leffat sijoittuvat 80-luvulle ja tekijänä mikäs muukaan kuin Cannon. Laadukkain leffa varmaankin Code Of Silence, joka melkein tuuppasi Chuckin B-leffoista A-luokan staraksi, toisin kuitenkin kävi. Viihdyttävimmät ovat Lone Wolf McQuade sekä jo klassikoksi muodostunut Invasion U.S.A. Pettymykseksini Walkerin kolmas kausi ei ollut yhtä viihdyttävä kuin aiemmat kaudet. Jaksot rupesivat jo olemaan kummituksineen ynnä muine nolottavuuksineen Walker, Texas Ranger-lever tasoa.
Itse ostin omani huuto.netistä, kyseessä on Italialainen julkaisu. Täysin sama dvd muuten mitä käyttivät Conanissa viime vuoden San Francisco-jaksoissa joissa oli "Slaughter in San Francisco-lever".
Päivitetäänpä pitkästä aikaa listaa,uudet punaisella Missing In Action Missing In Action 2 Braddock: Missing In Action 3 Delta Force Delta Force 2 Invasion U.S.A Octagon A Force Of One Walker Texas Ranger Season 1 Firewalker Good Guys Wear Black An Eye For An Eye Forced Vengeance Hero And Terror Hellbound The Cutter Walker Texas Ranger Season 2 Walker Texas Ranger Season 3 Voisivat julkaista loputkin DVD:llä :OI
Hieno näyttelijä ja hieno sarja tuo teksas rangerista. Helmi pätkä jos osaan laittaa http://www.youtube.com/watch?v=pdsTUcuD7YA&feature=related
Kaikkien Chuck Norris-fanien rukouksiin on vastattu, yksi kovimmista Norris-leffoista julkaistaan DVD:nä 18.5.2011. Elikkäs Lone Wolf McQuade http://www.discshop.fi/elokuvat/dvd/yksinainen_susi_mcquade_lone_wolf_mcquade/P80699