Citymarket LG 44" taustaprojo 999erkkiä

Keskustelu osiossa 'Muut televisiot, näyttölaitteet ja soittimet' , aloittajana TVT, 16.09.2005.

1. sah

sah Guest Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Allekirjoittaneelle tuli pää kipeäksi, kun katselin kaverin luona leffaa tuolla tellulla. Vähän sellainen "seasick"-olo. Kun nopeasti veti katseen pois tellusta, niin näkyi jonkinlainen ihmeellinen sateenkaari-afterimage silmissä.

Ja ei, ei oltu polteltu mitään :)

LCD ja plasma-näyttöjä katsellessa ei ole ollut moista oireilua, olisivatko silmäni jotenkin allergiset tuolle DLP-tekniikalle....?

Kummallista.

2. Jeltsin

Jeltsin Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Tiukkaa oikealla sivulla oleva oleva lampunkansi,siinä on ne kaks ruuvia.

3. Jeltsin

Jeltsin Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    En tiedä onko näissä 52"/44" jotain muuta eroa kuin koko.Tossa ainakin toi kuvan laatu on tosi kaukana dvd tasosta,voisi ennemminkin verrata huonolaatuiseen vhs:sään.

4. HesusNis

HesusNis Guest Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    2
    Ennenkuin kone on säädetty kunnolla on turha tehdä mitään johtopäätöksiä kuvasta. Omani näyttää loistavalta oikeilla säädöillä (säädöt löytyy tästä ketjusta). Huomasin samalla että kahden viikon käytön jälkeen kuva parani (johtunee lampun heikkenemisestä, eli musta näyttää mustemmalta tai tottumisesta kuvaan).

Joku tahohan oli testannut että uusi lamppu menettää melko pian 15% kirkkaudestaan.

5. iivari

iivari Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Testailin kaupan esittelykonetta testitdvd:n kanssa (oli kytketty komponenttiliitännällä proge soittimeen) ja kuva oli mielestäni kohtuu hyvä.

Ainoa mikä häiritsi oli ruudun oikella laidalla näkynyt vihreä pystyjuova, joka
    erottui selvästi varsinkin paljon valkoista sisältävällä materiaalilla. Kai tuon on oltava yksilövika vai oletteko törmänneet vastaavaan ilmiöön?

6. SF100

SF100 Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei ole vihreää raitaa ainakaan minulla näkynyt eikä ole pääkään tullut kellään kipeäksi TV:n katselusta vaikka töllö on viikonloppuna ollut päällä noin 13-14 tuntia/päivä. Käsittääkseni DB/RD ero on siinä että DB:ssä on PC-liitännät.

7. Jeltsin

Jeltsin Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla on nyt noi samat säädöt.DVD:llä kuvan laadussa ei ole valittamista,mutta digipoxin kuva on kyllä surkea.Minä en ainakaan saa sitä riittävän teräväksi.

8. mupa

mupa Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Liian myöhää :( tänään hakivat korjaukseen, pitänee pirautella sinne huomen

9. HesusNis

HesusNis Guest Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    2
    Mikä boxi? Olethan varmasti pistänyt digiboxin antamaan RGB-signaalia ja kytkenyt laitteen TV:n scart 1 (AV1) liittimeen?

Olen kokeillut laitetta Sonyn ja Canalin (Handan) boxeilla ja kuvassa ei valittamista, ellei oteta Sub-TV:n ja maikkarin alhaisia bittivirtoja.

Muistathan että kuvaa pitää säätä joka liitännälle erikseen! Eli jos olet säätänyt kuvan esim. komponentille, niin ne eivät päde scartille. On muutes loistava ominaisuus että saa säädettyä joka ohjelmalähteelle tarvittaessa omat säädöt! :thumbsup:

10. mi.vi

mi.vi Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Helou! Tollanen tulis kans hommattua 5n citymarketin soittokierroksen jälkeen, tampereelta löyty enää yks maanantaina!
    Mites noista proju-töllöistä kannattaa virtoja sammuttaa, eli onkohan tuo ns. paloturvallinen et ei turhaan "kannata" sammuttaa esim. yöks tai työpäivän ajaks kyljessä olevasta virtanappulasta?

Ihan sen tuulettimen takia vaan kysyn.....
    Niin, sitä vielä että, mul on sat.boxissa (dreambox) pelkkä scart-lähtö, onko vinkkejä millä johdolla sais kuvan paremmaks ku pelkällä scart - scart? Pc'ltä tulee dvi!

11. Jeltsin

Jeltsin Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Hermot meni :OI 5 päivää tuli LG:n kanssa värkättyä,enkä saanu kuvaa mieleiseksi,joten kiikutin sen takasin sittariin.Naapuri kaupasta lähti mukaan 42" plasma,kuva on aivan eri luokkaa.Toi mun lg oli joko maanantaikappale tai sitten oon vaan allerginen projektiotelkkarille :)

12. suffeli

suffeli Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Voi V*TTU! Ostin omani vuoden vaihteessa ja maksoin yli 2ke! Täytyy sanoa, että nyt tuntuu pahalta :OI Toisaalta, jos rupee miettimään, että en osta koska kohta sen saa halvemmalla, niin ei pysty ostaa mitään koskaan :rolleyes:

13. creed x

creed x Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    OT, mutta mitä liikkeet tekevät tuotteille, jotka asiakkaat ovat syystä tai toisesta palauttaneet eli niissä ei ole valmistusvikaa tms. Laittavatko uudelleen myyntiin uusina vai meneekö esittelytelkuiksi tms? Tarkoitan vaan, että jos itse ostaisin 1000 euron telkun, niin haluan silloin täysin uuden enkä jonkun edellisen asiakkaan hipelöimää telkkua. Tosin mistäs mä sitä tietäisin, jos olisi pakattu hyvin uudelleen.

14. TVT

TVT Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    onko joku nähnyt vielä jossain kyseistä telkku myytävänä! :hitme:

15. Bumer

Bumer Goodfella Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    4
    Mies on hyvä ja näppäilee 118 ja sen jälkeen kysyy kaikki citymarkettejen numbat (n. 15kpl), soittaa ja kysyy "onko vielä, häh?" ja pyytää nämä herrat lähettämään sen itselleen.. :D

16. mi.vi

mi.vi Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Raumalle soittelin maanantaina ja käski soittaa torstaina uudestaan, sanoivat että pitäis muutama kappale saada viä maahantuojalta, ku oli viime viikolla jääny saamatta! Ite sain viimisen tampereelta maanantaina! Pori, forssa ja rauma tuli sitä ennen soitettua!

17. Tuomari666

Tuomari666 Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Raumalle tulee parin viikon kuluessa 4 telkkaria, kolme jo varattu, yksi minun :D

18. juuei

juuei Tuttu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    4
    Eilen oli kuopiossa ainakin hyllyssä esillä ko. tuotetta pirun huonosti esille laitettuna.

P.S minusta kuva näytti pienemmältä kun 42" plasmassa, oliko optinen harha vai?

19. mi.vi

mi.vi Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Mitäs meinaatte millä johdolla saisin parhaan kuvan sat.boxilta(dreambox)??Siinä on pelkkä scart-lähtö, eli scart-scart on nyt käytössä, kuva ei miellytä täysin! Ei kai jää enää ku scart-vga ja scart-rca, liekö noista jompikumpi parempi yhdistelmä ku nykyinen, en viittis johtoja turhaan ostella et vois koittaa, vaikkei kalliitta ookkaan!
    Hyvä töllö tuntuu muuten olevan.... :thumbsup:

Niin pc'ltä tulee dvi eli se on käytössä.

20. Suihkis

Suihkis Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Eilen 21.9 oli Porvoon sittarissa 3 kpl hain 1 kpl itselleni ja kuva on mun mielestä kyllä loistava hintaansa nähden ja kokoa oon kun kattoo reilusta 2 metristä niin riittävä..
    Mulla on siinä kiinni Saloran 620T digiboksi ja se ei suostunut vaihtamaan automaattisesti noita kuva suhteita, onko joku scartti varattu niin että kuva koko seuraa digiboksia vai eikä tuo töllö osaa sitä automaattisesti?