Citymarket LG 44" taustaprojo 999erkkiä

Keskustelu osiossa 'Muut televisiot, näyttölaitteet ja soittimet' , aloittajana TVT, 16.09.2005.

1. Opelrun

Opelrun Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Näkyy tummana, jos kattoo kuvaa yläviistosta... Istuma/makuukorkeudella kirkas ja selkeä kuva.

2. Quinda

Quinda Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Paljonko ootte ko. telkkarista köyhtyneet?

3. gaston

gaston Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    86
    Citymarketin kampanjahintahan kerrotaan otsikossa jos sitä tarkoitit (€999), muualta ostaneet ovat maksaneet lähes puolet enemmän.

4. Duunari

Duunari Tuttu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    1
    949 maksoin tuosta.
    Viimeinen yksilö ja tuttu myyjä... :thumbsup:

5. Opelrun

Opelrun Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    979€. Viimeinen kpl tuo myös.

6. King

King Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Niin mites tämä LG toistaa sitten nopeat liikkeet esim. jääkiekko?

7. HesusNis

HesusNis Guest Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    2

Hyvin! :thumbsup:

8. Opelrun

Opelrun Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Itse töllö toistaa nopeat liikkeet loistavasti. Digi-tv vaan puurouttaa välillä nopeassa liikkeessä olevat esim. naamat. Johtuu joko mun huonosta/halvasta digiboxista tai suomen huonosta digi-tv laadusta, ei telkasta

9. Jeltsin

Jeltsin Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Eikös toi johdu juurikin telkkarista.

10. SF100

SF100 Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei johdu TV:stä vaan lähetyksestä.

11. Nipa

Nipa Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    1
    Olin eilen Porvoossa työmatkalla ja kävin huvikseni kyselemässä ton perään. Tarjous on kuulemma loppu, mutta olisivat myyneet kaksi viimeistä kappaletta 999,-. Ei ollut näytillä niin jätin kauppaan. Porvoosta ei saa edes triplana plussapisteitä

12. Jeltsin

Jeltsin Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Onhan toi digiteeveen laatu surkeaa,mutta on tossa telkkarissakin aikapaljon vikaa.Ton surkean kuvanlaadun takia kannoin oman LG:n takaisin sittariin ja kummasti se kuva parani eri telkkarilla.Ettekö ole verranneet tota LG:n kuvaa muihin telkkareihin vai eikö kukaan kehtaa myöntää tota huonoksi.

13. SF100

SF100 Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Minä en ainakaan myönnä huonoksi. Nimittäin kun lähde on hyvä niin kuva on kuin postikortti. Mutta kuva vaatii säädöt kohdalleen ja säätämiseen kannattaa varata vähän aikaa.

14. Mr. Faulkner

Mr. Faulkner Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Täytyy tunnustaa, etten ole verrannut sitä plasmojen tai lcd-telkkujen laatuun. Sen sijaan entiselle telkulleni, pari vuotta vanhalle 28" Saloran kuvaputkelle se pärjää oikein hyvin. Alussa kyllä LG:n kuva näytti surkeahkolta, mutta säätöjen kautta ja ennen kaikkea kun valitsin digiboksistani cvbs asetuksen tilalle rgb:n niin kuva parani heittämällä. En tiedä miksi, joku joka tietää voi kertoa minulle. Ja kaapeleina käytän siis halvimpia mahdollisia scarteja ja digiboksina halvin mahdollinen vempula eli Euroline! :)

Ja mitä tulee plasmatelkkuihin, niin saattaa olla että niissä on parempi kuvanlaatu, mutta jumankauta mulla EI OO VARAA ostaa 2000 euron telkkua!!! :hitme:

Summa summarum. Tällä LG:llä pärjätään kunnes plasmojen hinnat tulee alhaalle.

15. Jarno666

Jarno666 Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    jep, omat kokemukset lg:stä ovat seuraavanlaiset; Jos "matsku" hyvälaatuista(hyvin koodatut dvd:t) on kuva oikein hyvä. Mutta digiboksin kautta(handan dvb-t 6000, scart rgb) kuva vaihtelee surkeasta hyväksi. Erikoisesti mtv 3 ja subi loistavat välillä huonoudellaan. kuvanlaadussa ongelmana digiboksin kautta on lähinnä nopeat sivuttaisliikkeet. Eli esim. ihmisten naamat vaalealla pohjalla(taustalla), silloin kuvasta välittyy kuin "haamu" jäisi sentin jälkeen. Kummallista(kai) on että en vastaavaa dvd:ltä katsottuna huomaa(komponetti+prog scan, magnavox halpis soitin). Joten ainakin itse olen päätynyt siihen tulokseen että matala bittivirta ei sovi tälle töllölle, näyttää todella hyvin kuvan virheet. Ja voihan osittain vaikuttaa myös digisovitinkin, hiukan tuohon suuntaan on handan threadissä ollut osalla ongelmia. Tosin en aiemmin huomannut ainakaan 32" töllöllä. Ja jos rahaa olisi ollut enemmän, olisin varmasti ottanut lcd tai plasman, mutta kun ei oikein halpis plasma puutteellisillä liitännöillä tai matlalla resoluutiolla kiinnostanut. Katellaan niitä sitten parin, kolmen vuoden kuluttua uudestaan.

16. Opelrun

Opelrun Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei johdu, koska telkkaria tietokoneen näyttönä käyttäessä ei pienintäkään vikaa nopeissa liikkeissä.

17. Opelrun

Opelrun Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Mun mielestä tässä telkussa on aivan loistava kuvanlaatu. Ei kyl pääse loistamaan suomen surkean digi-tv:n kanssa. Joissain ohjelmissa nopea liikkuva kuva puuroutuu, toisissa ei. Eli toiset ohjelmat on suuremmalla bittivirralla tallennettuja.

Tietokoneeseen kun telkun liittää on kuvanlaatu huimasti parempi, kuin digi-tv:ssä. Työpöydän taustakuvakin jo näyttää, kuin olisi painettu valomainos.
    Kunhan HDTV-lähetykset tännekkin tulee, ni sit vasta pääsee tääkin töllö näyttämään kyntensä tv-lähetyksissä.

18. Opelrun

Opelrun Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Enpä usko että johtuu siitä ettei "matala bittivirta ei sovi tälle töllölle".
    Tietenkin lähetyksessä olevat virheet/puutteet huomaa, vasta kun on huomattavasti suurempi ruutu...

19. dunez

dunez Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    kts. otsikko. Sittareihin. Ei oo montaa kappaletta per talo, kannattaa seurata mainoksia. :thumbsup:

20. King

King Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Ja onkohan mahdollisesti tietoa merkistä ja mallista?