In The Line Of Fire sai ääneni vaikka pidän paljon Escape From Alcatraz:sta. The Rookie uupuu tuosta listasta. Se oli minun mielestä todella hyvää viihdettä kanssa. Clint ja Charlie Sheen oli pääosissa.
Äärimmäisen vaikea tehtävä! Oman valintani tein kolmikosta, Hyvät, pahat ja rumat, Armoton ja Pako Alcatrazista. Voiton vei Pako Alcatrazista, mutta vain hiuksen hienosti.
Tämä on kyllä harvinaisen hankala kysymys, Clintillä kun on yllättävän paljon laadukkaita, ellei suorastaan loistavia elokuvia. Sain kuitenkin jonkinlaisen top-listan revittyä kasaan: 1. Il Buono, il brutto, il cattivo.....................Hyvät, pahat ja rumat 2. Per un pugno di dollari............................Kourallinen dollareita 3. Dirty Harry...........................................Likainen Harry 4. Unforgiven...........................................Armoton
Totta, hankala on koittaa hakea sitä parasta, pois lukien HPR. Ja Clintillä on todellakin useampi loistava/hyvä leffa. Oma top4 1. HPR 2. Kourallinen Dollareita 3. Armoton 4. Dirty Harry eli suunnilleen samoilla linjoilla ollaan
Mielestäni tätä ei tarvitse edes perustella, sillä tämä vain on niin klassikko eli Good, the Bad and the Ugly. -KTB-
Kyllähän Unforgivenin roolisuoritus on sävykkäämpi kuin HPR:n, jossa keskeisin vaatimus oli se että pitää kivikasvoisen pokerin.
Ääni meni Dirty Harrylle, mutta onhan Clint jokaisessa elokuvassaan niin kova jätkä, ettei oikein osaa nostaa mitään ylitse muiden.
Äänestin In the Line of Firea. Clint tekee upeaa työtä..voiko muuta sanoa? Ja onhan elokuva muutenkin erinomainen! Hakkaa monet nyky-jännärit mennen tullen!
Escape from Alcatraz sai ääneni, aivan loistava leffa. Dvd pitäisi hommata tuostakin kunhan saa rahoitusta
Aika paha kysymys, sillä olen "kivenkova" Clintti-fani. Mutta jos muistelee sitä, että miksi olen alkanut pitää Clintin leffoista, niin mieleen tulee erinomainen dollaritrilogia. Dollaritrilogia iski kuin miljoona volttia, joten se on minulle aikalailla merkittävä. Mielestäni Clintin saavutuksissa ovat vahvimpina juuri länkkärit, vaikken paljoakaan Armottomasta pidä. Mutta eiköhän se kuitenkin paras ole "Lainsuojaton" (Outlaw Josey Wales, 1976). Näitä parhaita on kuitenkin aika vaikea valita.
Ja kysymykset sen kun pahenee,Clintti on tehnyt paljon klassikoita mut heitetään nyt vaikka että Escape From Alcatraz.Eroaa edukseen muista leffoista silleen sopivasti :king:
Ääni meni Unforgivenille, Hyvät, pahat ja rumat-klassikkoa en ole nähnyt (hirveän suuri aukko yleissivistyksessä, tiedän).
Spagettiwesternit ovat suosikkejani. Näistä kolmesta ääni lähtee HPR:lle. Näiden vanavedessä seilaavat Pako Alcatrazista ja Armoton.
Tunnustan että Hyvät, pahat ja rumat on jäänyt katsomatta. Niistä kuitenkin jotka olen nähnyt jouduin valitsemaan kahden välillä. Perfect World vaiko Unforgiven.. Unforgivenille annoin ääneni.
Tuli tuossa hiljattain katseltua Kourallinen dollareita ja kyllä se on mielestäni Spagetti trilogian paras ja samalla myös Clintin paras leffa. Muut mitalisijat.. 2. Armoton 3. HPR