Ilmeisesti Deep Discount CD on eri firma kuin Deep Discount DVD? Ainakin vaatii uuden rekisteröimisen... Pistin juuri ensimmäisen tilauksen sisään, saa nähdä kuinka kauan kestää toimitus.
Onko kukaan saanut viimeaikoina toimituksia perille asti DDD:stä? Itselläni on paketti ollut matkassa kuun 1. päivästä lähtien lentopostina. Ulkomaiden foorumeissa ollut juttua (dvdtalk.com etc) ongelmista Saksassa (varastettuja toimituksia jo kesän -20% alesta lähtien) mutta koskeeko tuo myös muita alueita Euroopassa? Mitään vastausta eivät ole antaneet vieläkään kyselyihini..
No niinpä tietysti, ja juuri kun olen koe-ponnistanut tämän puljun :OI Saas nähdä tuleeko se Lost - Season 1 sieltä ikinä... toivotaan parasta, pelätään pahinta edit: Toissapäivänä siis sähköpostin mukaan lähti paketti tännepäin
Minulle tuli ihan tavallisesti. Pari viikkoa sitten tilasin ja saapui noin viikko lähettämisen jälkeen.
.. samoin mun 1.9. lähetetty scifi-boxi - tosin edellinen boxi tuli ddd:ltä hiukka yli kolmessa viikossa. - aapee
12. päivä lähetetty paketti tuli perille viime viikolla eli n. viikossa (halvimmalla postituksella) mutta 13. päivä lähetetty on vielä matkalla.
koodeja DD11 DVDSALE DVDTALK ESPN SUPERSALE USWEEKLY USATODAY edit: tein wishlistin muutama päivä sitten DDD:ssä ja nyt huomasin että olivat nostaneet joidenkin levyjen hintoja niin, että ne on kalliimpia ton -20 % jälkeen kun ennen tätä alea...
Jep, ei tuolla oikein ole mitään kovin kannattavaa ostettavaa. Boxit jäävät tulliin ja halvempien kohdalla nuo postikulut syövät jo suuren palan alesta pois jolloin säästöä tulee ehkä euro tai kaksi, jos sitäkään. Voi myös ottaa huomioon että alen aikaan toimitukset voivat kestää erittäin pitkään. Pitää nyt kuitenkin katsoa jos jotain löytäisi.
olen tilaamassa tuottetta, joka menee posteineen yli tullirajan. Merkkaaako DDD paketteihinsa myös postikulut? Lisäksi merkkaako ne todellisen hinnan vai hinnan enne -20% alennusta?
Kyllä merkkaavat myös postikulut. Tuosta toisesta kysymyksestä en ole varma, mutta olettaisin, että laittavat todellisen hinnan.