Noinhan se suunnilleen meni. Alkupuoli on lupaava, mutta loppupuoli sitten ei tarjoa mitään uutta. Ihan ok toimintaa, muttei sen enempää.
Minusta Golden Eye on Brosnanin tähänastisista Bondeista ehdottomasti paras. Sitä paitsi Golden Eyessä on tosi kivat pahikset... Sean on kiva, ja se venäläistyttö rokkaa kanssa.
Mua goldeneye oikein oksetti. Se alun lentokonekohtaus menee vähän liian pitkälle. Ja se panssukkikohtaus. 90 km/h ja sivuluisua. Huhhuh ku hirvittää. Paras Brosnanin bondi taitaa kuiteski olla tähän mennessä Kun Maailma Ei Riitä. Uusinta tietysti en ole nähnyt.
Mikäs panssarivaunun sivuluisussa oksetti? Tuotahan pohdittiin jossain, ettei sitä voisi oikealla vaunulla tehdä ja, että kyseessä oli pavimaskilla peitelty lada, mutta tuo on kyllä ihka oikea panssarivaunu ja ihka oikea sivuluisu. Sen myönnän, että leffa olisi toiminut paremmin ilman kyseistä panssarointia. Silti paras Brosnanin bondeista, kun olen vasta kaksi ensimmäistä viitsinyt katsoa. Eilen tuli maikkarilta kolmas, ahneesta Bondista jolle maailma ei meinaa riittää, joten katsotaan muuttuuko mielipiteeni, kun sen ehdin katsoa...
Itse olen Brosnanin bondeista eniten pitänyt Tomorrow never dies:ta. Mutta jotenkin näistä uusista bondeista puuttuu se jokin, joka vielä löytyi Octopussysta. Ehkä sarjaa pitäisi uudistaa radikaalisti. Toivotaan seuraavia parannuksia: Seuraava Bond (Työnimi:Everybody Dies) Käsikirjoitus: Quentin Tarantino & Robert Rodriguez Ohjaus: Sam Raimi/John Woo/Baz Luhrmann Tunnari: Type O negative Pahis: Eric Bana (tai joku muu sopivan skitzoihin suorituksiin pystyvä) ja K-18 lätkä of course
Joka on liikuttavan yksimielisesti tuomittu roskaksi, joten ehkäpä tuo konsepti ei käytännössä kuitenkaan toimi ihan niin hyvin kuin konsolipelejä pelatessa voisi kuvitella. Enpä ole itse tuota Tripla-X:ää nähnyt, joten omia kommentteja mulla ei ole leffasta esittää. Die Another Day sensijaan pitäisi tänään mennä katsomaan.
Traileri (se mikä o telkkaris pyörinynnä) on kyllä todella hieno :thumbsup: kukahan on se taho, joka esittää siinä trailerissa tuota taustamusiikkia? Elokuvan käyn kyllä katsastamassa (vasta) 17.1.2003 kun olen sen itse hankkinut Y-Kinoon (Kauhavalle ) esitettäväksi :king: Mitäs roolia tuo Michael Madsen siinä nyt oikein sitten esittää? Ja millä mentaliteetilla miekkonen on mukana...eli sopiiko rooliin?
Näin siis ei tod. olekkaan. :hitme: (Sekoitin siis huominen ei... ja maailma ei...) Huonoimmaksi arvioisin sitten tuon maantaina nähdyn hirvityksen, world is not enough. Positiivisinta elokuvassa oli Moneypennyn hymy, J Cleese ja tietenkin S Marceau. Loppu olikin sitten jöötiä. MM. - alun venekohtaus oli tyhmä, Bondin venekin oli epäkäytännöllinen koko tilanteeseen. - jatkuvasti siirryttiin paikasta toiseen ilman mitään järjen häivää. - amerikkalaisista tv-sarjoista(ER) kopioitu, -nopea kysymys -johon heti nopea vastaus. Eli Bondin pitäisi kulkea omaa polkuaan eikä tuijottaa jenkkeihin. Vähän omaperäisyyttä. - pahiksena ollut R Carlyle näytti lähinnä kujalta repäistyltä spurkulta, joka ei täyttänyt edes konnan mittoja. (Robert on kuitenkin kohtuu hyvä näyttelijä) - jopa R Coltrane oli jotenkin hampaaton - last but not least, bondin muijana leffassa on ehkä säälittävin tapaus " in history of bond movies" Denise Richards joka "näytteli" tiedenaista, mutta mieleen tuli lähinnä dorka bimbo. Tytsyn nimi leffassa on Dr. Christmas Jones mikä myös on aika hampaaton keksintö nimeksi. Thumbs down.
Originally posted by LOP Paras Brosnanin bondi taitaa kuiteski olla tähän mennessä Kun Maailma Ei Riitä multa meni vähän ohi
Die another day nähty(ei mitään divx:iä). Alku oli tosiaan jotain uutta bond leffojen sarjassa. Harmi, ettei sama ote kestänyt loppuun asti. Ehkä yleisö pitää hiljalleen totutella uuten tyyliin. Itse olisin kernaasti katsonut alun tyyliä koko leffan ajan. Tosin ei kai se bondi tuntuisi bondilta, jos siinä ei olisi jotain normaaliakin. Halle oli huono. Don't get me wrong, nice curves and all, mutta hieman yli-innokkaalta tuntui Hallen suoritus. Enempää jaarittelematta ja spoilaamatta sanotaan vaikka 3-/5 pojoa.
No nyt se on sitten nähty Turun Kinopalatsissa kun työantaja korvasi pikkujoulut tänä vuonna järjestämällä leffanäytöksen porukalle. Asiaan: Kuten moni muukin on todennut alkujakso nosti odotukset hieman liian korkealle eikä leffa näihin odotuksiin sitten kyennyt kunnolla vastaamaan millään tasolla. En nyt viitsi kertoa juonesta tarkemmin ettei tule vahingossa spoilattua, mutta Michael Madsen näyttelee jonkunlaista M:n vastinetta CIA:ssa, rooli on pienehkö, mutta tokihan MM siitä kunnialla selvityy. Halle Berry ei todellakaan vakuuta roolissaan. Takaa-ajo jäällä, josta trailerissakin nähdään pätkiä on komeaa katsottavaa, mutta valitettavasti tuotakin kohtausta pitää venyttää liiallisuuksiin saakka. Muutenkin DAD:a vaivaa se, ettei toimintaa saada pysäytettyä ajoissa vaan ryminäjaksoja venytetään järjettömästi. Löytyy leffasta myös yksi todella yllättävä musiikkivalinta: Spoiler Clashin "London Calling" -biisiä ei odottaisi kuulevansa Bondin soundtrackilla eikä se siihen sopinutkaan vaikka loistava biisi onkin kyseessä . Die Another Day tarjoaa kuitenkin parin tunnin annoksen pakoa todellisuudesta, näyttäviä erikoistehosteita ja komeita maisemia joten kyllä tuon kertaalleen katsoo. Brosnanin bondeistä ehkä toiseksi paras (GoldenEye, DAD, TND, TWINE). Arvio: **½ / *****
Rohkenen olla eri mieltä, sillä Spoiler muistaakseni juuri siinä kohdassa oltiin tulossa jostain toiselta puolelta maailmaa Lontooseen.
Jeps, nähty on myöskin tuo Die Another Day. Lyhyesti sanottuna, perinteinen Bond rymistely. Itse ainakin pidin ihan viihdyttävänä toiminta pätkänä. Muutamia ihan hienon näköisiä efektejä kuten tämä Spoiler aurinkoa hyväksi käyttävä Icarus ja läpinäkyvä/näkymätön Aston Martin Sitten oli kaksi kohtaa jossa ensin vähän nauratti ja sitten alkoi oikein säälittämään leffan tekiöitä, oli sitten niin huono trikkikuvaus parissa kohdassa. Spoiler Bond joutuu kiperään tilanteeseen sellaisella nopeusennätys tyylisellä ajoneuvolla. Ja toinen kohtaus heti tuosta selvittyä, Bond surffaa tämän pikakiiturin luukun ja liitovarjon kanssa isossa hyökyaallossa.
Noh. Nyt on sitten tämäkin Bondi nähty. Hymy säilyi naamalla alusta loppuun. Aiemmat Bondit tuli ylitettyä uskottavuudessa. Moonraker taisi olla viimeisin johon voi verrata. Jos unohtaa käsikirjoituksen ja keskittyy visioihin (myös ohjaaja Tamahorin puolelta) kyseessä on reipas annos kaikkea tarvittavaa. Suosittelen. Eri luokkaa kuin aiempi. Täynnä pikkukivaa vertailua Bond (toimintaelokuva) harrastajalle. Oikea asenne ratkaisee paljon.
Pitää kyllä paikkansa, mutta ajattelin lähinnä että Spoiler The Clashin ideologinen maailma on jokseenkin kaukana Bond -elokuvien edustamasta kapitalismin ja juppikulttuurin ylistyksestä. Vähän sama kuin Suomessa uuden Aleksi Mäkelä -rymistelyn taustalla soisi Pellen "Väkivalta ja päihdeongelma" .