Nyt kismittää... Far Cry 3 ja AC 3 lähetetty 27.11 eikä paketti tullut vielä tänään. Olisi viikonloppu mennyt sutjakkaasti. Täytyy varmaan pistää lumimyräkän syyksi...
Mulla kesti viimeksi yhden blu-rayn tulo n.5 arkipäivää, lähetettiin 22-23.11 ja tuli perille 29.11 (tänne pohjoisempaan lähetyksen tulo kestää ehkä 1päivän pitempään muutenkin).
Minulla lähti pari levyä maanantaina, mutta eivät tulleet koko viikon aikana. Kiinnostaisi tietää millaisen palvelupaketin ovat ostaneet Itellalta.
Juu selkeästi on heikentynyt tämä Discshopin entinen valttikortti, eli toimitusnopeus. Itse tilasin viime maanantaina, eikä vielä tänään(kään) tullut perille. Olihan siinä toki yksi pyhäpäivä välissä eikä minulla mikään kamala kiire tuotteille ole. Silti vähän aina kyrsii odotella tilauksia. Ja eiköhän tässä voi jo laittaa joulukiireiden piikkiinkin. Kohta ainakin. Lahjat on onneksi tilattu hyvissä ajoin, ettei tarvitse jännittää niiden ehtimisen puolesta.
MiguZ: Itellan "säästöohjelmien" syytä. Kyllähän ne paketit sieltä lähtevät liikkeelle käytännössä aina tilauspäivänä, mutta itella sitten tyrii homman ja panttaa paketteja päivätolkulla, kun ei raaski laittaa autoja liikkeelle. Pitäisi ilmeisesti vain keskittyä säästämään ja säästämään lisää, eihän sillä itse postin kululla ole enää niin väliä nykyisin, vaikka aiemmin se olevinaan olikin lafkan päätoimiala.
Jees, näinhän se valitettavasti on. Surkeaksi on mennyt kustin polkeminen nykyisin. Ulkomailtakin tulee nopeammin (ja edullisemmin ), kun käyttävät omia kuriiripalveluitaan. Anteeksi pieni OT.
Miksi Discshoppikin myy sellaisia leffoja, jotka on pakattu helvetin tiukkaan "elmukelmuun", minkä seurauksena kotelon kalvo on aivan kuprulla? Todellinen leffaystävän leffakauppa
Joo, eilen tuli sähköpostiin Itellalta ennakkoilmoitus että minulle on lähipäivinä saapumassa paketti! Seurantakoodikin siinä oli mukana. Koodilla ei kylläkään selvinnyt muuta kuin että kyseinen paketti on lajiteltu kahdessa paikassa - missä, sitä ei siellä selkeästi ilmoitettu ellei pari mystistä numerosarjaa olleet postinumeroita jotka sitten viittaisivat Turkuun ja Helsinkiin. Mutta omaan kotipostiin paketti ei ole vieläkään saapunut, eikä minulle kotiinkaan. Lähettäjääkään seurannasta ei selvinnyt mutta kyse kuitenkin on kotimaanlähetyksestä ja Discshop on ainoa mistä odotan pakettia saapuvaksi... viikko sitten tilasin vähän leffoja jouluksi. Silkkaa vittuilua kuitenkin tämmöiset ennakkoilmoitukset Itellan puolelta on... ei tarvitse kertoa että paketti on tulossa joskus, kertokaa vaan milloin sen voi käydä postista noutamassa.
No nyt täytyy ottaa ja kehuakin välillä, nimittäin eilen (perjantaina) posti oli tuonut lapun että kyseinen lähetys olisi noudetavissa klo 16 jälkeen... en sitä kuitenkaan jaksanut lähteä hakemaan vaan ajattelin käydä maanantaina heti aamusta. MUTTA: tänään lauantaina(!!!) posti toi kyseisen paketin kotiin, ihan pyytämättä! Ja se tosiaan oli Discshopilta ja economy-lähetys, ei kai sellaisia yleesä kotiin kanneta? Jokatapauksessa, hyvää palvelua tällä kertaa. :thumbsup: edit: jäi mainitsematta että paketin matka ahvenanmaalta omaan postiin kesti 6 arkipäivää ja yhden viikonlopun siinä välissä. Ei paha mutta kakkosluokankin postin pitäisi kai kulkea nopeammin.
Oon muutamaan kertaan Discshopille laittanut postia, kun toimitusajat on venyneet tolkuttoman pitkiksi. 'Tilausten tilan' mukaan paketit kyllä lähtee ihan ajallaan, mutta jäävät välillä matkalle turhan pitkäksi aikaa. Varmaan joskus olen tämän vastauksen postannutkin; "Kustannussyistä olemme joutuneet siirtymään vuoden alusta 2-luokan toimituksiin. Valitettavasti kuitenkin myös Itellan toimitusnopeudessa on ollut parantamisen varaa ja olemme reklamoineet asiasta heitä. Ykkösluokan kuljetuksissa yhden päivän toimitus ei ollut enää tae, joten kuljetus vaihdettiin edullisempaan 2- luokan kuljetukseen jonka pitäisi kulkea 2-3 arkipäivän sisällä." Toimitusnopeus oli aikoinaan se Discshopin valtti verrattuna muihin nettikauppoihin. En yhtäkkiä löytänyt 1- ja 2-luokkien hintaeroja, mutta ei se nyt maltaita voi olla. Ja miksei voida antaa asiakkaalle mahdollisuutta valita, haluaako pakettinsa nopeammin perille?
Koska toistuvasti oli se tilanne, että 1. luokan posti ei ollut yhtään nopeampi, kuin 2. luokan. Eli rahalla ei saisi nopeammin, mutta discshop saisi jatkuvasti kuraa niskaansa siitä, että palvelulupaus ei pidä.
Sähköpostiin tuli perjantaina viesti, että viikonloppunakin pakataan tilauksia, jotta pääsevät heti maanantaina matkaan (17.12 toimitetut luvataan ennen joulua). No tilasin aamulla ja ei ole vielä edes käsitelty. Tyhjiä lupauksia?
Jaahas... Tilasin tuon ilmaisen joululahjan ja kuinkas kävikään: asiakasnumeroni oli muuttunut ihan toiseksi kuin ennen, pistemäärä näytti nollaa ja timanttijäsenyys muuttunut takaisin pronssiksi... Ilmeisesti Discshopin järjestelmä oli seonnut siitä, kun asiakastiedoissani ei ollut henkilötunnusta ja tuo joululahjatilaus sitä nyt kysyi. Käsittämätöntä sekoilua! No, soittelin Discille, ja lupasivat korjata asian. Ei kai siinä muuta, mutta pistemääräni oli jo lähes 2800 ja "palautusta" olisi tullut lahjakortteina ensi vuoden alussa yli 60.
MInäkin tartuin tuohon ilmaislahjaan ja huomasinkin juuri, että tilausstatuksessa ko. tuotteen osalta oli eräpäivä, hinta jne. Eli ilmaislahja olisikin sitten postikuluineen itse maksettava. Outo tapahtuma mutta itselläni timantti-taso ei ollut sentään "romahtanut" mihinkään
Nou hätä, tilanne on nyt korjattu ja timanttijäsenyys jälleen voimassa :thumbsup: Eli propsit Discshopille erittäin nopeasta reagoinnista näin joulukiireitten aikaan!
Discshopilta on tullut kuukauden sisään kaksi blu-ray leffaa ilman muoveja: American Ganster, ei muoveja, kotelo hajalla, kansia teippailtu kasaan sisäpuolelta, levyssä naarmuja. Public Enemies - Ei muoveja, muuten kunnossa. Onko joku muu törmännyt samaan? Koitin asiaa kysellä Discshopilta sähköpostitse, vastauksessa pyydettiin vain palauttamaan tuote.
Olen törmännyt, kyseessä oli Casino hintaan 3,95 e. Tosin täysin kunnossa. Nämä kaikki kolmehan ovat niitä leffoja, joita myivät jonkin aikaa hintaan 3,95 e. Eli näemmä on syykin halpaan hintaan. Tarjosivatko edes tuotteen vaihtoa?