discshop.fi

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana Damned, 16.05.2005.

  1. Silenssi

    Silenssi Tunnettu käyttäjä

    Liittynyt:
    01.05.2009
    Viestejä:
    330
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kai tässä jotain säästöä on haettu, kun Klarna hoitaa kaiken maksupuolen. Käyttäjää ei ole kyllä yhtään ajateltu. Saa nähdä kuinka menee rahojen palautukset jatkossa.
     
  2. h-p

    h-p Vakiokasvo

    Liittynyt:
    13.03.2007
    Viestejä:
    863
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eikös Klarna ole hoitanut maksut jo pidemmän aikaa? Itse maksutapahtuma vaan ei ole ollut noin harvinaisen epäselvä kuin nyt.
     
  3. Silenssi

    Silenssi Tunnettu käyttäjä

    Liittynyt:
    01.05.2009
    Viestejä:
    330
    Saadut tykkäykset:
    0
    Muistaakseni vain perinteiset laskut menivät klarnan kautta ja nekin vain viimeiset pari vuotta.
     
  4. aheikkinen

    aheikkinen Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.04.2007
    Viestejä:
    5 008
    Saadut tykkäykset:
    137
    Minulla oli useita tuotteita ostoskorissa, mutta tyhjensin korin ja vaihdoin kauppaa yritettyäni tehdä tilausta tällä uudella kassasysteemillä. En tykkää yhtään. Kultajäsynyyden jatkuminen oli tältä vuodelta vain kymppien päässä, mutta pitäkää sitten tunkkinne.
    Todennäköisesti paluuta vanhaan ei ole näkyvissä, kun nyt kerran on tehty kokonaisdiili paholaisen kanssa.
     
  5. Klarna Oy

    Klarna Oy Guest Guest

    Liittynyt:
    19.08.2013
    Viestejä:
    5
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei,

    Ikävä kuulla ettet ole ollut tyytyväinen maksusovellukseemme. Kuulisin mielelläni lisää kokemuksestasi. Jotta voimme parantaa palveluitamme entuudestaan, otamme mielellämme vastaan myös mahdolliset kehitysehdotukset. Pyytäisin sinua olemaan meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteessa palaute@klarna.fi.

    Ystävällisin terveisin,
    Kaisa
    Klarnan Asiakaspalvelu
     
  6. h-p

    h-p Vakiokasvo

    Liittynyt:
    13.03.2007
    Viestejä:
    863
    Saadut tykkäykset:
    0
    Nyt vittu oikeesti. Joka toinen tilaus häviää matkalle ja saa kysellä perään.
     
  7. Rascalking

    Rascalking Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    04.08.2004
    Viestejä:
    92
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itselläkin nyt taitaa mennä Discshop jäähylle monen vuoden yhteiselon ja monien tuhansien eurojen jälkeen kun myös luottokorttitilauksetkin menevät Klarnan kautta. Minun kohdalle ei ole oikein hyviä kokemuksia sattunut Klarnan kanssa. Aikoinaan maksoin kaikki Klarnan laskulla kunnes jostain syystä laskua ei enään hyväksyttykään ja menetin tarjoustuotteen (tämä ei ollut discshop tuote). Tähän ei koskaan löytynyt mitään syytä, miksi tilaus oli hylätty. Ja tavara yllättäen loppui...

    Tuon kyseisen episodin jälkeen vaihdoin Discshopissakin luottokorttimaksuun ja makselin tyytyväisenä sillä ja kaikki toimi niinkuin pitikin, kunnes myös luottokortti maksaminen oli siirtynyt Klarnalle. Ensimmäinen Klarna-luottokortti tilaus sinäänsä lähti OK, ja ennakkovarattuja tavaroita alkoi tiputella kunnes yhdestä tulikin sitten vielä lasku erikseen vaikka olin kaikki maksanut etukäteen. Tästä sitten lähtikin yli viikon mittainen rumpa ja n-määrä maileja suuntaan jos toiseenkin, että missä vika. Klarnalta ei tullut pahoitteluja tapahtuneesta, Discshopista tuli: "Pahoittelut tapahtuneesta"

    Mielellään tilaisin Dischopista kyllä, mutta ainoa vaihtoehto kiertää Klarna on postiennakolla ja en tosiaan halua maksaa postiennakkomaksuja. Pitää vissiin siirtyä sitten johonkin muun palveluntarjoajan riveihin, en tiedä kyllä mihin.
     
  8. vps358

    vps358 Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    4 873
    Saadut tykkäykset:
    524
    CDOn?, tosin sielläkin tuo Klarna kummittelee varsinkin laskulla tilatessa, mutta sehän on osin kauppiaan turvaksi kun Klarna "maksaa" tilauksen ja laskuttaa asiakasta ( ja veloittaa laskutuskuluja siitä hyvästä)...
    Mutta suoraan maksaessa ei ole Klarna-pakkoa, vielä...

    T: Vesku
     
  9. x_jmt_x

    x_jmt_x Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    18.08.2006
    Viestejä:
    7 595
    Saadut tykkäykset:
    524
    Onko Discshopilla mitään toistuvaa kaavaa ajoittaisissa "tuplabonuksissa". Yli puolen vuoden ajalta sattuineista syistä kaikki leffat tilaamatta, melkoinen läjä uusia ja vanhoja olisi jonossa. Sekös vasta nyppisi, jos menisi muutaman sadan tilaus vaikka viikkoa aiemmin sisään..
     
  10. VeZius

    VeZius Vakiokasvo

    Liittynyt:
    05.04.2003
    Viestejä:
    641
    Saadut tykkäykset:
    27
    Enpä muista, että olisin tuollaista sivuilla koskaan nähnyt, vaikka vuosia olen käyttänyt tiheään? :confused:
     
  11. x_jmt_x

    x_jmt_x Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    18.08.2006
    Viestejä:
    7 595
    Saadut tykkäykset:
    524
    Meniskö mulla nyt sitten S-mafian kanssa sekaisin..? Viime vuonna mulla oli timanttiasiakkuus, tänä vuonna pysyy kulta tai nousee platinaan ostoksista riippuen. Eli aika paljon tulee käytettyä.

    Jotenkin muistelen, että ne vakiokamppikset on ilmaiset rahdit ja nopeammin karttuvat pisteet.
     
  12. petepas

    petepas Elämme fataaleja aikoja Tukijoukot

    Liittynyt:
    30.01.2005
    Viestejä:
    2 441
    Saadut tykkäykset:
    4
    Amazon.co.uk. Itse ostan nykyään kaikki leffat ja musiikin tuolta, Discshop on kaukainen muisto vain
     
  13. Leterface

    Leterface Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    10.04.2007
    Viestejä:
    5 052
    Saadut tykkäykset:
    154
    "Suosittu Discshop Magazine julkaistaan tästä päivästä lähtien elektronisessa muodossa. E-lehdestä löydät kaikki fyysisestä lehdestä tutut tarjous- ja uutissivut entistä rikkaammalla sisällöllä, yhden klikkauksen päässä tuote- ja kampanjasivuilta!
    Tervetuloa siis selailemaan syksyn kuumimpia elokuva- ja pelitarjouksia sekä jännittäviä uutuuksia uudessa Discshop E-Magazinessa!"

    Harmi, itse koin lisäarvoa Discshop jäsenyydestä juuri oikean kuvaston takia. En varmasti jaksa enää elektronista lehteä selailla - mielummin vaikka jotain uutislehteä.
     
  14. Fakiiri

    Fakiiri Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    25.08.2006
    Viestejä:
    1 463
    Saadut tykkäykset:
    9
    Tällä viikolla on tuplapisteet, mutta ostokset varmaan jo tehtiin viikonlopun alekoodilla. Discshopin uutishistorian perusteella 2011 lokakuussa on ollut tuplat edellisen ja ehkä ainoan kerran. Eihän keltään muuten peruttu jopa kymmenittäin tehtyjä -5 euron tilauksia? Minä en tilannut kuin yhden, kun ei enempää ostettavaa ollut.
     
  15. Leterface

    Leterface Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    10.04.2007
    Viestejä:
    5 052
    Saadut tykkäykset:
    154
    Ei näytä olevan peruttu mitään mutta taisi viikonloppuna tulla tosi paljon tilauksia kun Discshop ilmoittaa että teknisen vian takia viikonlopun lähetykset ovat ruuhkautuneet ja toimitukset viivästyy..
     
  16. El Grande

    El Grande Lähes henkilökuntaa

    Liittynyt:
    25.07.2007
    Viestejä:
    3 856
    Saadut tykkäykset:
    355
    Viisi tein, ekan maksoin verkkomaksulla (verkkopankista), siinä oli jtn ongelmaa niin otin loput laskulla. Ei ehkä olisi kannattanut, nimittäin tuosta verkkomaksulla maksetusta tilauksesta poistettiin postikulutkin jälkikäteen :D
     
  17. aheikkinen

    aheikkinen Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.04.2007
    Viestejä:
    5 008
    Saadut tykkäykset:
    137
    Tuli sitten viikonloppuna tehtyä kuitenkin pari tilausta tuon alennuskoodin innoittamana. Kassa on melkoinen tietoturvariski, kun tilausten tehtailuun riittää pelkästään arvaus henkilön klarna asiakkuudesta, sähköpostiosoite sekä postinumero. Sähköpostin ja postinumeron perusteella osoite- ja laskutustiedot tulevat tähän klarna-kassa systeemiin näkyviin automaattisesti ja tilauksen pystyy tekemään ilman itse kaupan salasanaa. Aikoinaanhan kun kaupan asiakkaaksi tulin, niin tunnusta luotaessa piti määrittää erillinen salasana.
     
  18. Klarna Oy

    Klarna Oy Guest Guest

    Liittynyt:
    19.08.2013
    Viestejä:
    5
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei,

    Klarna pyrkii aina mahdollisuuksien mukaan, esitäyttämään tietosi tilauksen yhteydessä. Tavoitteenamme on tarjota mutkattomia turvallisia maksutapoja, joita on helppo ja nopea käyttää. Jos sinulla on palautetta, kehitysideoita tai muita ajatuksia, kuulisimme mielellämme niistä lisää. Olet tervetullut kirjoittamaan meille osoitteeseen palaute@klarna.fi.

    Ystävällisin terveisin
    Kaisa
    Klarnan asiakaspalvelu
     
  19. 9874576348

    9874576348 Guest Guest

    Klarnalle kysymys:

    Kun maksan Visalla Klarnan kautta ostokset niin OP:n nettipankki valittaa verkkopankkitunnuksien näpyttelyn jälkeen, että salli evästeet ja tästää seuraa se, ettei maksua voi suorittaa loppuun. Tämä tapahtuu selaimesta riippumatta. Tämä siis tapahtuu vain Klarnan kautta maksaessa. Muiden palveluiden kanssa ei ole ongelmia. Tämä ongelma liittyy selainten asetukseen "Estä kolmannen osapuolen evästeet ja sivustotiedot" kun tuo asetus on otettu käyttöön. Mitä tietoja Klarna oikein onkii eväistellä, kun tuo asetus on pakko ottaa pois, jotta maksaminen onnistuu?
     
  20. VeZius

    VeZius Vakiokasvo

    Liittynyt:
    05.04.2003
    Viestejä:
    641
    Saadut tykkäykset:
    27
    Mitäs nyt on tapahtunut, kun Discshopissa ei näy enää Klarna maksutapaa ollenkaan? Vain luottokortti, suoramaksu ja postiennakko valittavissa.