Ei voi enää ostaa. Poistunut elokuvayhtiöltä:hitme: Onpa kiva joulukalenteri! Avaamalla luukun pahoitat mielesi:grr::weep:
Hinta noussut kympillä vajaaseen neljään kymppiin, mutta silti kannattava, kun dvd-puolikin lienee remasteroitu.
Kannattaa sitten huomata, että kukin lahjakortti on käytettävä kerralla, niitä voi käyttää vain yhden tilausta kohden ja että korttien voimassaloaika on rajallinen.
joulubokseja tuntuu olevan iso liuta, hemmetti että ketuttaa kun osti sen alienin boxin 25e syksyllä, nyt saisi kerralla alienit ja predatorit kaikkine leffoineen 30e...
Joulun boksit -kamppanjasta kannattaa huomioida ehdottomasti Pink Panther Film Collection (6-disc), joka irtoaa mukavaan 19,95€ hintaan. Tämä lähti ainakin itsellä tilaukseen, kun en näistä klassikkoelokuvista yhtäkään vielä omista. Ainut vaaleanpunainen pantteri minulla on tähän mennessä ollut tuo vaaleanpunaisen pantterin paluu, joka tästä boksista puuttuu. -KTB- Edit: tämäpä ehti jo varastosta loppua, mutta edelleen saa samaan hintaan. Itse elättelen toivoa, että ehdin tilamaan ennen varastosta loppumista, saldoa ainakin oli vielä siinä vaiheessa jäljellä, kun tilauksen laitoin.
Myös Planet Earth-boksi DVD:llä irtoaa ihan näppärään hintaan 19.95€. Muuten lähtisi samantien tilaukseen, mutta on tullut päätettyä, että tämä pitää hommata BD:nä.
^Sitoutuuko tossa tarjouksessa tilaileen lehteä koko vuodelle vai onnistuuko pelkästään toi kahden lehden ja Planet Earthin tilaaminen hintaan 5,90?
Sitoutuu tilaamaan vain nuo kaksi lehtä ja saa sen DVD-setin kunhan muistaa irtisanoa tilauksen vaikka saman tien kun lasku tulee kotiin. Itse tein näin ja muistin vielä kysyä milloin DVD tulee kotiin ja viikon parin sisään se tuli ensimmäisestä lehdestä.
Välipäiväale, löytyy muun muassa: Indiana Jones Adventure Collection - Limited Steelbook (3-disc) 11,95 Lord of the Rings - Extended Trilogy (12-disc) 49,95 King Kong - Extended Edition (3-disc) 7,95
Boksikampanjassa näyttäs olevan kiinnostavia tarjouksia useampia mm: Miami Vice Box - Complete TV-series Kausi 1-5 51,95 OZ (Kylmä rinki) - kausi 1-6 (21-disc) 79,95